Driver til HP Scanjet 3670
Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 23-04-11 12:06

Hej gruppe

Jeg vil gerne kunne bruge min HP Scanjet 3670 til min Mac (Snow Leopard).

På foras har jeg læst at Apple har meddelt at der ikke kommer drivere
til Snow Leopard. Er der nogen der kender en workaround?

Mikkel

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 23-04-11 12:07

Den 23/04/11 13.06, Mikkel Moldrup-Lakjer skrev:
> [...]
>
> På foras har jeg læst at Apple har meddelt at der ikke kommer drivere
> til Snow Leopard. Er der nogen der kender en workaround?

Undskyld det må være HP der har meddelt at der ikke kommer drivere...

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-04-11 17:26

Mikkel Moldrup-Lakjer <mikkelml@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> På foras har jeg læst at Apple har meddelt at der ikke kommer drivere
> til Snow Leopard. Er der nogen der kender en workaround?

Se om Vuescan eller Silverfast har en løsning til den scanner ..

/thomas

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 24-04-11 07:58

Den 23/04/11 18.25, Thomas von Hassel skrev:

> Se om Vuescan eller Silverfast har en løsning til den scanner ..

Tak for tippet, det var interessant. Jeg ved dog ikke om det er det værd
at investere $50 i driversoftware til en forældet scanner. Men nu ved
jeg at muligheden eksisterer.

Mikkel

Fra : Ebbe Dalsgaard

Dato : 24-04-11 08:27

> [...]

> På foras har jeg læst at Apple har meddelt at der ikke kommer drivere
> til Snow Leopard. Er der nogen der kender en workaround?

Til min HP all-in-one scanner del, bruger jeg "Image Capture" som er HP
foreslår. Det fungerer fint også over netværk. "Image Capture" er en del
af Snow Leopard og findes i programmer.

Mvh Ebbe