Mail?
Fra : Steen

Dato : 23-04-11 11:04

Afledt af den tidligere snak om newsreaders, er jeg blevet ret glad for
Thunderbird til News. Jeg bruger dog stadig Mail til...mail!
Bruger I andre også Mail, eller har I fundet noget bedre?

Da jeg i tidernes morgen brugte Windows, sværgede jeg the The Bat, som
jeg mente var et fremragende program.

Fra : Jon

Dato : 23-04-11 11:16

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Afledt af den tidligere snak om newsreaders, er jeg blevet ret glad for
> Thunderbird til News. Jeg bruger dog stadig Mail til...mail!
> Bruger I andre også Mail, eller har I fundet noget bedre?

Mail + MacSOUP her.

Jeg er gammel Eudora-bruker, men opplever at alle de ting jeg savnet
derfra enten var unødvendige elelr også kan erstattes i Mail. Men det
skal også sies at jeg har lavere volum av meldinger nå enn fåor noen år
siden, og dermed ikke så store behov for filtrering. Samtidig opplever
jeg at Smart Folders (dvs. Spotlight) fikser det meste.

> Da jeg i tidernes morgen brugte Windows, sværgede jeg the The Bat, som
> jeg mente var et fremragende program.

Der har jeg heldigvis aldri vært, men på mit arbeide bruker jeg av
nødvendighet Outlook.
--
/Jon
echo 141403796329316328543255794865631358218P | dc

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-04-11 13:26

> [...]

> Thunderbird til News. Jeg bruger dog stadig Mail til...mail!
> Bruger I andre også Mail, eller har I fundet noget bedre?

Nej, ikke endnu. Det der kommer tættest på er Postbox

<http://www.postbox-inc.com/>

Der er også

<http://www.sparrowmailapp.com/>

Som mest af alt ligner en twitter klient eller et iOS app ..

/thomas

Fra : Steen

Dato : 23-04-11 19:04

Den 23/04/11 14.26, Thomas von Hassel skrev:

> [...]
>
> Der er også
>
> <http://www.sparrowmailapp.com/>
>
> Som mest af alt ligner en twitter klient eller et iOS app ..

Postbox kendte jeg. Det er såmænd et udmærket program (der udover mail
også inkluderer News), men det er ikke noget der kan få mig til at
skifte fra Mail. Sparrow kendte jeg ikke, og det lidt aparte udseende er
nok ikke lige mig. Efter en kort prøvetur, røg programmet i
skraldespanden igen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-04-11 19:09

> [...]

> skifte fra Mail. Sparrow kendte jeg ikke, og det lidt aparte udseende er
> nok ikke lige mig. Efter en kort prøvetur, røg programmet i

Jeg er efterhånden nået dertil at jeg ikke orker at bruge meget tid på
at finde andre programmer sålænge det jeg bruger fungere for mig ... der
skal enten a: komme alvorlige mangler i det program jeg bruger eller b:
komme noget på markedet som virkelig bringer noget nyt.

Og konceptet i email er efterhånden så gammelt og gennemprøvet at der
ikke rigtigt er nogen der prøver for alvor at innovere på området ...

/thomas

Fra : Kent

Dato : 24-04-11 08:27

> [...]
> Bruger I andre også Mail, eller har I fundet noget bedre?
>
> Da jeg i tidernes morgen brugte Windows, sværgede jeg the The Bat, som

Jeg brugte også Thunderbird i lang tid, men løb så ind i problemer. Først
og fremmest med nyhedsgrupper, men også lidt med mail.

Så nu bruger jeg Mail på Mac og ingen nyhedsgrupper, og Thunderbird på
Windows 7 og MesNews til nyhedsgrupper.

Men jeg modtaget ikke flere mail end, at jeg regner med at nøjes med
web-mail på mine Windows maskiner.
--
Kent