NemID på iPad?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 21-04-11 11:49

Hvordan ser det ud med NemID på iPad, virker det? Eller findes der evt en
workaround?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-04-11 11:50

<Henrik> wrote:

> Hvordan ser det ud med NemID på iPad, virker det? Eller findes der evt en
> workaround?

Nej og nej. (udover hvis du har danske bank og bruger deres iPhone app
.... men så er det kun til danske bank)

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-11 12:39

Den 21/04/11 12.50, Thomas von Hassel skrev:

> Nej og nej. (udover hvis du har danske bank og bruger deres iPhone app
> ... men så er det kun til danske bank)

Andelskassens iPhone app virker også med NemID.

--
Mvh. Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.

Fra : Steen

Dato : 28-04-11 10:30

Anders Sørensen <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> wrote:

> Andelskassens iPhone app virker også med NemID.

Østjysk Bank er også kommer med en iPhone app - men ingen rigtig
NemID-løsning

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-04-11 10:56

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Østjysk Bank er også kommer med en iPhone app - men ingen rigtig
> NemID-løsning

NemID er udviklet uden at de på nogen måde har tænkt på mobile enheder
... det er skammeligt, men ikke overraskende, for et offentligt IT
projekt at gå så galt i skoven ...

/thomas

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 30-04-11 06:32

Den 28/04/11 11.55, Thomas von Hassel skrev:

> NemID er udviklet uden at de på nogen måde har tænkt på mobile enheder
> .. det er skammeligt, men ikke overraskende, for et offentligt IT
> projekt at gå så galt i skoven ...

Hørt, hørt...
http://da.wikipedia.org/wiki/Amanda_%28edbsystem%29

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-04-11 06:35

Henry Lerche Madsen <henrylerchemadsen@mac.com> wrote:

> Hørt, hørt...
> http://da.wikipedia.org/wiki/Amanda_%28edbsystem%29

heh, gode minder. Men jeg kan da nævne rejsekortet som endnu et eksempel
.... Hvorfor det offentlige ikke kan bestille IT løsninger der bare
virker i første hug fatter jeg ikke ...

/thomas

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 30-04-11 13:44

> heh, gode minder. Men jeg kan da nævne rejsekortet som endnu et eksempel
> ... Hvorfor det offentlige ikke kan bestille IT løsninger der bare
> virker i første hug fatter jeg ikke ...
>

> /thomas

Dét gør jeg heller ikke...
H.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 30-04-11 13:44

Henry Lerche Madsen <henrylerchemadsen@mac.com> wrote:

> Hørt, hørt...
> http://da.wikipedia.org/wiki/Amanda_%28edbsystem%29

Uhyggeligt at de har en Tag-Selv-Kasse som skatteyderne skal fylde i....

Det er os der skal betale festen....

H.

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-04-11 16:51

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Østjysk Bank er også kommer med en iPhone app - men ingen rigtig
> NemID-løsning

Jyske Bank har også en.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Kurt Brixen

Dato : 21-04-11 12:43

On 2011-04-21 12:50:12 +0200, Thomas von Hassel said:

> Nej og nej. (udover hvis du har danske bank og bruger deres iPhone app
> ... men så er det kun til danske bank)
>
> /thomas

Der er flere banker på vej:
http://itunes.apple.com/dk/artist/bankernes-edb-central/id421233825

Men jeg ved så ikke om man kan bruge NemID i disse App'er, da min egen
bank ikke er kommet endnu.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 22-04-11 07:55

<Henrik> wrote:

> Hvordan ser det ud med NemID på iPad, virker det? Eller findes der evt en
> workaround?
>
> H.

Jeg har sendt udviklerne et ønske om at de laver en app til iPhone/iPad.

Hvis flere gør det, kan vi jo være heldige

god påske

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 22-04-11 08:50

Martin Ammentorp <ammentorpx@yzmac.com> wrote:

> Jeg har sendt udviklerne et ønske om at de laver en app til iPhone/iPad.
>
> Hvis flere gør det, kan vi jo være heldige
>
> god påske

Dén er jeg med på, hvor skal jeg skrive til?

God påske retur ((;

H.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 23-04-11 06:58

<Henrik> wrote:

> Dén er jeg med på, hvor skal jeg skrive til?
>
> God påske retur ((;
>
> H.

Jeg brugte kontakt linket på nem-id's hjemmeside