Problemer med ASUS A7V 133 og TB 1.4
Fra : Bagle

Dato : 10-08-01 21:19

Hej igen

Jeg står stadig med nogen mystiske problemer omkring subj. De første par
gange jeg booter kommer den op med flere tilfældige bip lyde (selv med
minimalt hardware) og går som regelt i sort mens det bare fortsætter med at
bippe.

Andre gange booter jeg op og der kommer et par biplyde (også tilfældige) men
går så ikke i sort men starter perfekt op og virker 100%. Når jeg så starter
maskinen op virker den fint uden nogen biplyde...

Når computeren så har stået slukket i nogen tid og jeg tænder for den igen
er det hele baduljen forfra..

Nogen bud?

Fra : -=Madsen=-

Dato : 11-08-01 00:50

De bib lyde du skriver om, har en betydning *Smiler* det er en slaks morse
koder ...
Du kan se et eller andet sted i din manual (gider ikke at blader den igenem
for at fortælle hvilken side) hvad de betyder.......

Fra : Bagle

Dato : 11-08-01 19:54

Der syntes jeg ikke jeg kan finde noget..

-Bagle