speedstream2601+to hubs ?
Fra : Jesper Godsk Nielsen

Dato : 10-08-01 19:07

Hej i gruppen

Sidder og bøvler med et lille netværk bestående at to 8 ports hubs og en
speedstream2601 router,
men kan ikke få det til at virke, hver gang jeg tilslutter hub 2 i til hub
1 blir forbindelsen standset :(

opsætning...

xxxxxx------krydset patchkabel--------xxxxxx--------normalt
patchkabel------xxxxxx
i uplink port
i normal port
router hub 1
hub2

Hvad gør jeg galt ?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-08-01 19:24

"Jesper Godsk Nielsen" <asterix@pc.dk> wrote in message
> Hej i gruppen

Hej

> [...]
> speedstream2601 router,
> men kan ikke få det til at virke, hver gang jeg tilslutter hub 2 i til

Kan ikke tyde din opsætning.

Men jeg går ud fra, at du sætter hub2, i upload porten på hub1.

tjek om du har noget siddende i port 1, i hub 1. Upload porten, deles ofte
med port 1. Så hvis der sidder noget i uplink, kan der samtidigt ikke sidde
noget i port 1, og omvent.

Fra : Jesper Godsk Nielsen

Dato : 10-08-01 19:48

hej :)

> [...]
>
> tjek om du har noget siddende i port 1, i hub 1. Upload porten, deles ofte
> med port 1. Så hvis der sidder noget i uplink, kan der samtidigt ikke

okey, det er garanteret det som er problemet :), chekker lige ved
førstkommende lejlighed.