Ekstern tekst i Flash 4.0. ?
Fra : Peter

Dato : 10-08-01 17:47

Hej

Kan man køre med "included" tekst i Flash 4.0
Således at rettelser kan foretages i notepad (eller anden tekst editor)

--
Venlig

Peter

Fra : Marc Eley

Dato : 10-08-01 21:18

in article 3b7410df$0$254$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Peter at
peter@cgi-shop.dk wrote on 10/08/01 6:46 PM:

> Hej
>
> Kan man køre med "included" tekst i Flash 4.0
> Således at rettelser kan foretages i notepad (eller anden tekst editor)

include()-funktionen kom først i v5.

/marc eley

Fra : Peter

Dato : 13-08-01 21:34

> include()-funktionen kom først i v5.

Ok jeg har skaffet Flash 5

.......og har skrevet en hel linie -) i min action i første frame:
#include "text.as"

Hvordan får jeg så smidt teksten ind i en variabel eller et tekstfelt ?

--
Venlig hilsen

Peter

Fra : spam]@mail.dk (Bo Ra~

Dato : 14-08-01 08:43

On Mon, 13 Aug 2001 22:33:34 +0200, "Peter" <peter@cgi-shop.dk> wrote:

>Ok jeg har skaffet Flash 5
>
>......og har skrevet en hel linie -) i min action i første frame:
>#include "text.as"

I din text.as fil skal værdierne angives sådan :
test1=dette er en test&test1=dette er også en test

Mvh
Bo

Fra : jm [grabit]

Dato : 04-09-01 14:59

Yes,
og det gratis program UpdateMadeEasy kan opdatere
denne fil til serveren!

For at downloade
http://www.7step.com/updatemadeeasy/index.htm
klik 'download demo here'

Du kan desuden se en beskrivelse af hvordan du gør under help!

Jan Mikael