ØV ØV ØV
Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 10-08-01 17:43

Har lige modtaget en e-mail fra wol.

Ikke ledigt kobber og pis.

Hvad så med tdc bredbånd deler det linjen eller skal man også have ekstra
kobber i husstanden??

Mvh

Jan

Fra : Klaus Agnoletti

Dato : 10-08-01 17:51

> Ikke ledigt kobber og pis.

ADSL ved TDC deler kobberet med din telefon, ja.
Da CC lige har indgået en aftale med TDC der giver dem mulighed for det
samme, har du også mulighed for at få CC, vil jeg tro.
Uvidst af hvilke årsager kan man ikke det samme med WOL.

/Klaus

Fra : Bille1948

Dato : 10-08-01 18:08

TDC beskytter sine egne interesser, læs sit eget kobber.

For 3 mdr. siden kunne jeg ikke få ADSL fra CC, og skiftede til TDC,
hvor det ikke var noget problem!!

Nu kan jeg se, at jeg kunne have fortsat ved CC, men det vidste jeg ikke
noget om, før jeg ser dette.

Ole P. Bielefeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Klaus Agnoletti

Dato : 10-08-01 19:52

> Nu kan jeg se, at jeg kunne have fortsat ved CC, men det vidste jeg ikke
> noget om, før jeg ser dette.

Sakset fra CC ADSL FAQ

Hvad er delt rå kobber - og en splitter?
Da telefoni og ADSL ikke kører på den samme frekvens (målt i Hz), kan de to
lægge de to signaler på ét kobberpar. En splitter er en lille boks der
sættes op ved dit telefonstik. Signalerne fra telefonen går ind i
splitteren, der så adskiller telefoni og ADSL. Løsningen betyder
selvfølgelig, at du kan tale i telefon samtidig med at du bruger din
bredbåndsforbindelse. Med splitterløsningen kan Cybercity nu levere ADSL til
en masse husstande, der hidtil har været afskåret fra at få ADSL hos
Cybercity.

http://www.cybercity.dk/produkter/dsl/spoergsmaal_og_svar/home.phtml?link=6

Tough luck =)

/Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-01 23:28

"Bille1948" <Bille1948.news@kandu.dk> skrev

> TDC beskytter sine egne interesser, læs sit eget kobber.

Je selvfølig ?? Hvad havde du ellers tænkt dig?

> For 3 mdr. siden kunne jeg ikke få ADSL fra CC, og skiftede
> til TDC, hvor det ikke var noget problem!!

Klart..TDC køre på eksisterende kobber, og CC på ekstra (ledigt kobber)

> Nu kan jeg se, at jeg kunne have fortsat ved CC, men det
> vidste jeg ikke noget om, før jeg ser dette.

Er det TDC's skyld ?

Hvad er det egentlig at du prøver at fortælle?

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : Bille1948

Dato : 10-08-01 23:55

Fri konkurrence!

Men det kan jeg jo se af din signatur, at du ikke går ind for.

Ole P. Bielefeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian Andersen

Dato : 11-08-01 00:20

Bille1948 wrote:

>Fri konkurrence!
>
>Men det kan jeg jo se af din signatur, at du ikke går ind for.

Bevar Flyvestation Værløse, imod fri konkurrence?

Hvad SNAAAAKKER du om!?

--
Nescafe - because your pets deserve the best!

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-01 14:17

"Bille1948" <Bille1948.news@kandu.dk> skrev

> Fri konkurrence!

? Hvad pokker har det med dine tidligerer udsagn at gøre?

> Men det kan jeg jo se af din signatur, at du ikke går ind for.

Hvordan ser du det... venligst uddyb det udsagn.

Du "glemte" at svare på dette lille ?
**

Er du en Troll i forklædning?

Fra : Hanzen

Dato : 11-08-01 09:27

"Bille1948" <Bille1948.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor det ikke var noget problem!!
>
> Nu kan jeg se, at jeg kunne have fortsat ved CC, men det vidste jeg ikke

Aftalen mellem CC og TDC (eller hvad de nu hedder i øjeblikket) var ikke på
plads for 3 mdr. siden.

--
hilzen
Hanzen

Fra : Lars hult

Dato : 13-08-01 11:45

Jeg fik nej til ledigt kobber fra CC, da de var de eneste der på det
tidspunkt var på centralen.
Stor var min glæde da WOL langt om længe skrev at nu var de repræsenteret på
centralen.
Så søgte jeg hos dem og sandelig om der så lige pludselig var ledigt kobber
????.

Så prøv igen hos en anden udbyder.
Ellers kan man jo hos både CC og Tdc dele linien,
som flere andre også nævner.

Lars

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 13-08-01 15:24

Så er der bestilt tdc bb istedet. er på den 27. så det er sku da hurtigt,

Mvh

Jan

Fra : Andreas

Dato : 13-08-01 16:17

On Mon, 13 Aug 2001 16:24:19 +0200, "Jan Vilhelmsen" <savage4@mail.tele.dk>
wrote:

>Så er der bestilt tdc bb istedet. er på den 27. så det er sku da hurtigt,
Indtil udgangen af August måned har bl.a TDC kørt en kampagne for at tiltrække
flere kunder, til deres bredbåndsforbindelse - man skulle ikke betale
oprettelsesgebyr svarende til en måneds abonnement for den givne
forbindelsestype hvad man iøvrigt skal nu.

De mange nye tilmeldinger har sikkert skabt en vis pukkel, som de nok er ved at
være tilbunds i nu - derfor kommer din linie så hurtigt op at stå.

Det er ihvertfald mit bud.

Med Venlig Hilsen - Best Regards
- Andreas
Techno, trance, indie, house, breakbeat mp3's to download
for free at: http://www.epitonic.com

Fra : Steen Henri Jensen

Dato : 16-08-01 21:10

Hej Jan