dobbelt array???
Fra : Thomas PN

Dato : 10-08-01 15:21

Hej

Kan man ikke have et "dobbelt array"/2-dimentionelt array i asp?

I php gør man sådan $array[1][2] så leder med på position 1 i den første
dimention og på 2 position i dimention 2.

Hvordan gjeres det i asp?

MVH
Thomas

Fra : Franke

Dato : 10-08-01 18:35

Det kan gøres på nøjagtig samme måde som i VBScript..

dim aFelt (9)(9)

aFelt (1)(2) = værdi...

altså meget som i php...

Franke

Fra : Anders Lund

Dato : 12-08-01 00:20

"Franke" <xxx@xxx.com> skrev i en meddelelse
> Det kan gøres på nøjagtig samme måde som i VBScript..
>
> dim aFelt (9)(9)
>
> aFelt (1)(2) = værdi...

Ja det burde virker, men det gør det ikke hos mig. Er der noget mere man
skal skriv?

Anders Lund
webmaster@123grin.dk
Webmaster for GEnet.dk, Jyllands bedste netparty

Fra : Thomas PN

Dato : 12-08-01 10:57

"Anders Lund" <webmaster@123grin.dk> wrote in message

> Ja det burde virker, men det gør det ikke hos mig. Er der noget mere man
> skal skriv?

Det virker nu heller ikke her hos mig.

/Thomas

Fra : JH

Dato : 12-08-01 13:30

> Ja det burde virker, men det gør det ikke hos mig.

dim aFelt (9,9)
aFelt (1,2) = værdi...