Hjælp til langsom browser
Fra : AKN

Dato : 10-08-01 14:04

Dyrk lige det her det virker!!!
mvh Allan

http://www.supportweb.dk/support/vis_tip.asp?id=269

Fra : Gevaldi

Dato : 10-08-01 15:23

"AKN" <no2es@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3b73daac$0$250$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Dyrk lige det her det virker!!!
> mvh Allan
>

> http://www.supportweb.dk/support/vis_tip.asp?id=269

Det virker jo formidabelt, sikke en hastigheds forøgelse.

Takker for tippet.

Hilsen Gevaldi

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 11-08-01 18:09

"AKN" <no2es@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Dyrk lige det her det virker!!!
> mvh Allan
>

> http://www.supportweb.dk/support/vis_tip.asp?id=269

Jeg kan nu ikke mærke nogen forskel, hverken i Windows 2000, 98 eller Me.
Jeg har multiboot nævnte OS og netværk med 3 putere.
Jeg fandt i øvrigt også disse links der omtaler samme tip der oprindelig
skulle løse et problem i Windows 2000.
http://iwsun4.infoworld.com/articles/op/xml/01/03/12/010312oplivingston.xml
http://www.rdisruption.com/2000/57.htm
http://www.winoscentral.com/sections.php?op=printpage&artid=25
http://windows2000.about.com/library/tips/bltip335.htm

Men måske har det noget med system og browserversioner at gøre så:
Hvordan og med hvad kan i mærke den store forskel ?

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk

Fra : AKN

Dato : 11-08-01 19:39

Samtlige versioner jeg har gjort det på virker det både adsl og 56 kb samt
isdn hvordan jeg kan mærke forskel er at den åbner siden hurtigere især
mærkbart på jo hurtigere forbindelse man har prøv at åbne www.ni.dk med
eller uden den nøgle der er mærkbar effekt.

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 11-08-01 20:44

> [...]
> mærkbart på jo hurtigere forbindelse man har prøv at åbne
www.ni.dk med
> eller uden den nøgle der er mærkbar effekt.

Så er det fordi du bruger "Automatisk registrering af
indstillinger" i LAN indstillinger. Det samme gør sig sikkert
gældene i din
DUN opsætning mht. Proxyserver.
Men tippet er godt for dem der skal bruge Automatisk registrering
og proxyserver for at få forbindelse

Med venlig hilsen
Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk

Fra : Kpot

Dato : 12-08-01 15:36

Jeg kører selv med en Stofanet opkobling der er også en mærkbar forskel.
IE åbner hurtiger og siderne kommer hurtigere frem
Karsten

--
kpot@sol.dk