Priorteringer hos det lokale
Fra : Ukendt

Dato : 08-04-11 11:07

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 08-04-11 11:23

On Fri, 8 Apr 2011 12:07:19 +0200, Thomas M wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=6JjSvciy6Js
>
> Jeg elsker Signe.

Det er vel fordi det er lagkage-komik på så simpelt plan at du kan følge
med.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-04-11 11:39

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er vel fordi det er lagkage-komik på så simpelt plan at du kan
> følge med.

Hold da op som det gode humør smitter i dag.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : DADK

Dato : 08-04-11 13:48

S.A.Thomsen wrote:

> Det er vel fordi det er lagkage-komik på så simpelt plan at du kan følge
> med.

Det er fuldkommen pointeløst.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-04-11 11:41

"Thomas M" <not_here> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=6JjSvciy6Js
>
> Jeg elsker Signe.

Hun må nok regne med et lille heftigt efterspil på denne her happening. Men
det er da ret sjovt fundet på.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 08-04-11 23:35

Den 08-04-2011 12:07, Thomas M skrev:
> http://www.youtube.com/watch?v=6JjSvciy6Js
>
> Jeg elsker Signe.

Jeg må være blevet senil siden i går..

Der var en joke med DF og kager for hvad der føles som 10 år tilbage,
men hvad har det med politiet at gøre?

Nå, det er nok bare mig der ikke ser TV hver dag.

IMO er der langt igen før "vi" rammer noget der rent faktisk er morsomt,
for andet end de "indviede" forstås.

- cep