Hvad skete der med CRL?
Fra : print@hushmail.com

Dato : 07-04-11 23:15

Jeg har fulgt denne gruppe fra sidelinjen over de sidste 3-4 år. En af
de mere markante skribenter var den gang Christian R. Larsen der så
vidt jeg kan se stoppede pludseligt sidste år.
Nogen der kender ham og ved hvad der skete med ham?
MH

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 08-04-11 06:27

<print@hushmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jae han forsvandt, han skrev meget om huskøb inden han smuttede, du kan
måske finde ham på krak.dk. Flere har forladt os og har fundet andre
interesser. Jeg husker en fra dk.livssyn.kristendom der skiftede fra
teologistudiet til lægestudiet da han opdagede at han var bøsse.

Fra : Vidal

Dato : 08-04-11 09:57

Den 08-04-2011 07:27, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> [...]
> interesser. Jeg husker en fra dk.livssyn.kristendom der skiftede fra
> teologistudiet til lægestudiet da han opdagede at han var bøsse.

Det var næppe årsagen, da han i forvejen var ateist. Han var
snarere træt af de uvidende ateister, der på det tidspunkt
begyndte at hærge gruppen.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bertel Brander

Dato : 08-04-11 19:33

Den 08-04-2011 07:15, print@hushmail.com skrev:
> [...]
> vidt jeg kan se stoppede pludseligt sidste år.
> Nogen der kender ham og ved hvad der skete med ham?

Og hvad blev der af Kim2000?

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-04-11 19:39

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
4d9f54d8$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Og hvad blev der af Kim2000?

Han blev truet på sit levebrød af Niels Jørgen Bruun Pedersen - aka
"Patruljen" - og valgte derfor at trække sig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bertel Brander

Dato : 08-04-11 19:42

Den 08-04-2011 20:38, Jens Bruun skrev:
> Bertel Brander<bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> 4d9f54d8$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Han blev truet på sit levebrød af Niels Jørgen Bruun Pedersen - aka
> "Patruljen" - og valgte derfor at trække sig.

På hvilken måde skulle patruljen have truet kim2000?
Var det fordi Kim2000 troede at hans "lidt" ekstreme
udtalelser var uforenlige med hans job som skolelærer?
Kan det være rigtigt at kim2000 er blevet folketings-
kandidat?

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-04-11 19:46

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
4d9f56fa$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> udtalelser var uforenlige med hans job som skolelærer?
> Kan det være rigtigt at kim2000 er blevet folketings-

Nåe, du vidste altså godt, hvad der var sket, og skulle bare trolle lidt.
Måske du trænger til at blive truet lidt på dit levebrød, Bertel Brandert?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bertel Brander

Dato : 08-04-11 19:50

Den 08-04-2011 20:46, Jens Bruun skrev:
> Bertel Brander<bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> 4d9f56fa$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Nåe, du vidste altså godt, hvad der var sket, og skulle bare trolle lidt.

Jeg spurgte om hvordan Patruljen skulle have truet
kim2000 på sit levebrød, det kunne du så ikke svare
på. Jeg spurgte også om kim2000 var blevet folketings-
kandidat, det ville du heller ikke svare på.

> Måske du trænger til at blive truet lidt på dit levebrød, Bertel Brandert?

Skal jeg opfatte det som en trussel?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 08-04-11 20:45

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på. Jeg spurgte også om kim2000 var blevet folketings-
> kandidat, det ville du heller ikke svare på.

Ikke hvis du ikke har noget levebrød.

Fra : DADK

Dato : 08-04-11 21:16

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Ikke hvis du ikke har noget levebrød.

Jeg er mere nysgerrig efter Knud Larsen

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 08-04-11 21:41

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er mere nysgerrig efter Knud Larsen

Årh gud Knud den evige DFer, diplomaten der skrev en halv million indlæg
hvor muslimer og Islam blev nedgjort, men racist det var han naturligvis
naturligvis ikke.

Fra : DADK

Dato : 08-04-11 21:56

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> [...]
>
> Årh gud Knud den evige DFer, diplomaten der skrev en halv million indlæg
> hvor muslimer og Islam blev nedgjort, men racist det var han naturligvis

Skal vi ikke opfinde en myte om at CRL og KL blev forelskede i hinanden,
blev udstødt og så til sidst med hinanden i hænderne jaget af politiet
og vrede folk fra dk.politik kastede sig ud fra Møns klint?

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 08-04-11 22:38

> [...]
>
> Han blev truet på sit levebrød af Niels Jørgen Bruun Pedersen - aka
> "Patruljen" - og valgte derfor at trække sig.

Damn.. det blev jeg også, ikke på levebrød, men alligevel.
Julebesøget udeblev dog, men er der en forening eller fortjenstmedalje?

- cep

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 08-04-11 22:41

> [...]
> vidt jeg kan se stoppede pludseligt sidste år.
> Nogen der kender ham og ved hvad der skete med ham?

Mit gæt er at han eller en han kender blev kulturberiget, og i øvrigt
havde tabt interessen for den laveste fællesnævner når det gælder
politiske fora i Danmark :)

Han kunne selvfølgelig også være faldet død om, men hvem ved?

- cep

Fra : Patruljen

Dato : 08-04-11 16:44

On 8 Apr., 20:38, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> Bertel Brander <ber...@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> 4d9f54d8$0$36586$edfad...@dtext01.news.tele.dk:

> Han blev truet p sit levebr d af Niels J rgen Bruun Pedersen - aka
> "Patruljen" - og valgte derfor at tr kke sig.

Sikke noget ævl -
Det er ikke op til mig, hverken at afskedige eller ansætte folk i
Jamrebugtens kommune :)

Fra : Patruljen

Dato : 08-04-11 16:47

On 8 Apr., 23:38, "Claus E. Petersen" <snurrber...@yahoo.com.REMOVE>
wrote:

> Damn.. det blev jeg ogs , ikke p levebr d, men alligevel.
> Julebes get udeblev dog, men er der en forening eller fortjenstmedalje?

:)

Hvad taler du egentlig om Hr. Petersen -