Ikke vestlige indvandreres fødselsrate ude~
Fra : Martin Larsen

Dato : 06-04-11 22:38

http://www.uriasposten.net/archives/24379

Her ses hvordan de islamofilo velmenere fifler med statistik.
Muhammedanere føder stadig 3-4 gange så meget yngel som gammeldanskeren.

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-04-11 22:52

> http://www.uriasposten.net/archives/24379
>
> Her ses hvordan de islamofilo velmenere fifler med statistik.
> Muhammedanere føder stadig 3-4 gange så meget yngel som
> gammeldanskeren.

Nu er er urinusposten jo ikke det bedste sandhedsbevis men bare sådan en
lille racistisk debatforum, fuldstændig det samme som dk.politik er blevet
til med dig som deltager. Jeg kan ikke lige præcis se at en navneliste fra
en tilfældig århusiansk vuggestue nu lige pludselig kan blive en
landsdækkende evident kendsgerning.

Jeg synes du er begyndt at blive lige ensporet som /Peter, har du slet ikke
noget for fornuftigt at gå op i Martinse-basse-manse ?

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Peter Heide

Dato : 07-04-11 01:04

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i meddelelsen news:inina2$rfa$1@news.datemas.de...
> [...]
>
> Jeg synes du er begyndt at blive lige ensporet som /Peter, har du slet
> ikke noget for fornuftigt at gå op i Martinse-basse-manse ?

Jeg syntes nærmest at "Martinse-basse-manse " som du kalder ham er totalt
desperat . Var der ikke på et tidspunkt en gråhåret bitch
Malene- "et eller andet" som kørte i samme spor ?

Fra : DADK

Dato : 07-04-11 01:13

Peter Heide wrote:

> Jeg syntes nærmest at "Martinse-basse-manse " som du kalder ham er
> totalt desperat . Var der ikke på et tidspunkt en gråhåret bitch
> Malene- "et eller andet" som kørte i samme spor ?

Malene P. Heide

Fra : Ivannof

Dato : 07-04-11 08:31

> [...]
> til med dig som deltager. Jeg kan ikke lige præcis se at en navneliste fra
> en tilfældig århusiansk vuggestue nu lige pludselig kan blive en

Jo, men kære Kim, det er jo ligesom københavnerpolitikeren, som for 10 år
siden blev totalt til grin fordi han syntes at man burde sætte en grænse for
tosprogede i en klasse til 30%. Han blev til grin fordi København på det
tidspunkt i gennemsnit havde 33% fremmedsprogede i klasserne.

Og, kære Kim derfor føler jeg mig som "fremmedhader" stærkt beroliget når
jeg får at vide at der kun er 5% af "danskerne", der er fra mellemøsten og
at de efterhånden får ligeså få børn som etniske danskere.

Så måske skal vi bare have afskaffet radioavisen, så vi ikke får sådanne
alarmerende oplysninger, som f.eks. for et par år siden, hvor jeg fik at
vide at 80% af de fremstillede i Københavns Dommervagt var 2. G'ere. Det er
frustrerende at høre på og burde være forbudt!

Hilsen Ivan

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-04-11 09:06

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg syntes nærmest at "Martinse-basse-manse " som du kalder ham er
> totalt desperat . Var der ikke på et tidspunkt en gråhåret bitch
> Malene- "et eller andet" som kørte i samme spor ?

Jo det var Malene P(aphoved). Hun kørte også rundt i den samme rille hele
tiden. Hun forsvandt nogenlunde samtidig med Kim2000, lidt underligt
egentlig. Men på det tidspunkt var de måske kørt træt i det samme ævl fra
deres side hver dag. Og med det er der da ingen tvivl om at
Martinse-basse-mansen søger lidt støtte, måske er lidt små-desperat. Måske
ensporede /Peter eller et andet racistisk tågehoved vil komme ham lidt til
hjælp.

Fra : Peter Heide

Dato : 07-04-11 01:00

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.uriasposten.net/archives/24379
>
> Her ses hvordan de islamofilo velmenere fifler med statistik.
> Muhammedanere føder stadig 3-4 gange så meget yngel som gammeldanskeren.

"gammeldanskeren" - he he.

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-04-11 10:01

On 07/04/11 02:00, Peter Heide wrote:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> "gammeldanskeren" - he he.

Det ser ud til at myten om at muhammedanerens faldende fødselsrate er
punkteret. - Det stemmer fint med billedet af den gennemsnitlige
ghettobeboer, som har gjort spekulation i børnechecks til sit
hovederhverv, og hvor fængselspopulationen i DK fortæller sin klare
historie om bierhverv.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 07-04-11 18:24

On Thu, 07 Apr 2011 11:00:40 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>ghettobeboer, som har gjort spekulation i børnechecks til sit
>hovederhverv, og hvor fængselspopulationen i DK fortæller sin klare

En stor godhedsindustri arbejder på at statistikforfalske og allerede
da Glistrup kom ud af fængsel i 1986 og i TV interviewedes af
ErikSteffensen og Mogens Rubinstein havde de falske tal om at
indvandrermødrer lærer danske familiestørrelsesvaner på kort tid