Delt wi-fi netværk
Fra : Ukendt

Dato : 05-04-11 21:57

Iflg. nyhedsmail fra Apple om iOS 4.3 softwareopdatering skulle dette
kunne lade sig gøre:

Del iTunes derhjemme

Del trådløst.

Nu kan du afspille hele dit iTunes-musikbibliotek fra hele huset. Hvis
det ligger på din Mac eller pc, kan du afspille det på iPhone, iPad
eller iPod touch via et delt Wi-Fi-netværk.2 Og det er ikke kun musik.
Se en video. Afspil en podcast. Eller lyt til en lydbog. På den enhed,
du vil bruge – uden at du skal hente eller synkronisere.

Jeg kan ikke få det til at fungere på min nye iPad 2, og jeg kan
heller ikke finde frem til hvor hos Apple jeg kan finde hjælp hertil.

mvh
agge

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 05-04-11 23:26

On Tue, 05 Apr 2011 22:56:55 +0200, <agge> wrote:
> Del iTunes derhjemme

Innstillinger -> iPod, tast inn brukernavn og passord der. Hjemmedeling
må være slått på i iTunes (menyen som heter Advanced (eller tilsvarende
på dansk)).

Brukernavn og passord er det du bruker for å handle på iTunes.
--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-11 07:44

Hej Tor

>Innstillinger -> iPod, tast inn brukernavn og passord der. Hjemmedeling
>må være slått på i iTunes (menyen som heter Advanced (eller tilsvarende
>på dansk)).
Er OK

>Brukernavn og passord er det du bruker for å handle på iTunes.
Er OK

Men hvor/hvordan i iPad kan jeg komme til mine musikfiler mm., via
iTunes på iPad kan jeg kun se filerne i iTunes store ikke mine egne på
netværket.

agge

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-11 07:55

On Wed, 06 Apr 2011 08:43:54 +0200, agge <> wrote:

> [...]
>
>Men hvor/hvordan i iPad kan jeg komme til mine musikfiler mm., via
>iTunes på iPad kan jeg kun se filerne i iTunes store ikke mine egne på

Har fundet ud af det, det gøres via iPod ikonet og herfra vælge
bibliotek - i mit tilfælde er der oprettet et bibliotek med navnet
Agges bibliotek, så nu kører det (forhåbentligt).

agge