Airport Express/Streaming musik...?
Fra : Morten Lind

Dato : 05-04-11 13:33

Hej i gruppen

En af mine mange chefer er Macswitcher, og udnytter derfor mig i højeste
potens

Han har nu indkøbt en Airport Express, som han vil streame musik over,
men han kan ikke få det til at spille...

Sådan en fætter har jeg jo ikke, så jeg er ikke god nok til at guide ham
videre.

Har I nogle ud-af-ærmet-løsninger, han kan bruge?

Han har et eksisterende, trådløst lokalt netværk fra en TDCrouter, og
jeg skulle mene, at en Airport Express blot skulle knaldes i
stikkontakten, sættes til stereoen og så skulle det spille, men han
siger, at Airportværktøj godt kan "se" Expressen, men når han forsøger
at starte den, vil den ikke forbinde.

Jeg har idag bedt ham om at starte iTunes, når han har forbundet
Expressen, for at se, om ikke der er kommet oplysninger i iTunes, der
kan bringe ham videre.

Jeg håber, I kan skubbe lidt på - på forhånd tak

P.S.: Jeg får ikke bonus...

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-04-11 13:48

> [...]
> kan bringe ham videre.
>
> Jeg håber, I kan skubbe lidt på - på forhånd tak

Expressen skal "joines" det eksisternede netværk ... mener der er en
guide i airport utility når det er en helt frisk express.

Eller er det under Wireless --> Wireless --> Wireles Mode

/thomas

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-04-11 15:40

Den 05/04/11 14.32, Morten Lind skrev:
> [...]
> kan bringe ham videre.
>
> Jeg håber, I kan skubbe lidt på - på forhånd tak

Airporten skal enables til at streame, også får du muligheden at streame
fra itunes.
Så enkelt er det

Michael