Apple er ikke kendt for at være først
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 05-04-11 12:22

Alt om Data:

<http://www.altomdata.dk/intels-superforbindelse-er-nu-officiel>

Se nede i kommentarerne.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-04-11 12:27

> Alt om Data:
>
> <http://www.altomdata.dk/intels-superforbindelse-er-nu-officiel>
>
> Se nede i kommentarerne.

Jeg er nok mest chokeret over at AoD stadig eksisterer ;)

/thomas

Fra : Franz Berliner

Dato : 05-04-11 12:30

> Alt om Data:
>
> <http://www.altomdata.dk/intels-superforbindelse-er-nu-officiel>
>
> Se nede i kommentarerne.

Jeg vil da godt give manden lidt ret. Det Apple IMHO er gode til er at
tage eksisterende opfindelser/forretningsmodeller/teknologier, kombinere
dem på nye måder - gøre det simpelt og anvendeligt for meningmand og
trykke det ud gennem markedsføringskanonen hvorefter det bliver udbredt.
Og det er de sindssygt gode til.

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 05-04-11 12:57

Axel Hammerschmidt wrote:
> Alt om Data:
>
> <http://www.altomdata.dk/intels-superforbindelse-er-nu-officiel>
>
> Se nede i kommentarerne.

Bare jeg hører og ser navnet 'Rasmus Elm' - med eller uden Rasmussen, -
får jeg myrekryb. - Jeg véd ikke, hvad han har af uddannelse, men
indenfor computerbranchen er det ihvertfald ikke! - Nok ikke uden grund,
at han inden for visse dele af computerbranchen går under øgenavnet
'Rablende Rasmus'...

- Men hvad andet kan man vente sig af et tredierangs blad som Alt Om
Data, der tillige er så Windows og PC fikseret, at det halve kan være nok...

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-04-11 13:48

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> wrote:

> Jeg véd ikke, hvad han har af uddannelse, men
> indenfor computerbranchen er det ihvertfald ikke!

hovhov ... bare fordi man ikke har en fin titel inden for det man
arbejder med så betyder det ikke nødvendigvis at man ikke kan finde ud
af det. Det modsatte er selvfølgelig også muligt ...

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 05-04-11 16:31

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> writes:

> [...]
> indenfor computerbranchen er det ihvertfald ikke! - Nok ikke uden
> grund, at han inden for visse dele af computerbranchen går under

Nu har jeg læst artiklen. Den ser da ikke ud til at have flere
faktuelle fejl end hvad du plejer at skrive, så det kan vel ikke være så
stort et problem igen.