Ordbog / foklaringer.
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 03-04-11 08:17

Hej derude.

Er der nogen der kender en ordbog/opslagsbog hvor edb-sprog/forkortelser
gives en forklaring.
16 bit stereo, 18 bit/kanal (PS), bitrate, RGB, CMYK, MPEG 2/4 og hvad
man ellers støder på.
Jeg kan naturligvis søge enkeltvis, men et enkelt opslagsværk (www)
ville være godt.

Michael C.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-04-11 09:07

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@stofanet.invalid> wrote:

> [...]
> man ellers støder på.
> Jeg kan naturligvis søge enkeltvis, men et enkelt opslagsværk (www)

Wikipedia er et godt sted at starte ...

/thomas

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 03-04-11 11:41

> Wikipedia er et godt sted at starte ...

Der gør jeg også, men så er det

Michael C.

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 03-04-11 12:22

> Der gør jeg også, men så er det

En smutter i afsendelse.

Det gør jeg også, men så er det næsten altid kun et emne af gangen.
Det var rart med en samlet oversigt, eller om ikke andet så
-gruppeopdelt- på en eller anden måde.
Michael C.