Danske muslimers forskning knækker migræne~
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 02-04-11 16:40

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38615794:dansk-forskning-knækker-migrænens-kode.html

"På Glostrup Hospital har forskerne Sohail Asghar og Messoud Ashina efter
års forskning præsenteret de gode nyheder til de tusindvis af patienter, der
lider af migræne."

Jeg er bange at de vi ser her kun er starten på positive nyheder, muslimske
forskere lave banebrydene arbejde i danmark!!!!!, jeg er ikke stolt over at
være dansker, men det her gør det lidt bedre.

--
TROLL-O-METER

5* 6* *7
4* *8
3* *9
2* *10
1* | *stuporous
0* -*- *catatonic
* |\ *comatose
* \ *clinical death
* \ *biological death
* _\/ *demonic apparition
* * *damned for all eternity

Fra : /Peter

Dato : 02-04-11 16:52

> Jeg er bange at de vi ser her kun er starten på positive nyheder,
> muslimske forskere lave banebrydene arbejde i danmark!!!!!

De laver vel ike banebrydende arbejde fordi de er muhamedanere!

Derimod laver muhamedanere lovovertrædelser fordi de er muhamedanere!

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 02-04-11 19:06

/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> De laver vel ike banebrydende arbejde fordi de er muhamedanere!

Jo det påbyder koranen nemlig.

> Derimod laver muhamedanere lovovertrædelser fordi de er muhamedanere!

Ingen sande muslimer laver kriminalitet, med mindre det er Jihad du tænker
på.

Fra : DADK

Dato : 02-04-11 19:32

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> /Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
>>
> Jo det påbyder koranen nemlig.

> Ingen sande muslimer laver kriminalitet, med mindre det er Jihad du tænker
> på.

Så man laver bare kriminalitet, berigelsestyverier, slår sine ofre
ihjel, voldtager dem osv - det er først hvis der hidkaldes til Jihad i
virkelig går i gang?

Jeg har en iboende trang til at realisere Charles Bronson og Death Wish ...

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 02-04-11 21:55

--
TROLL-O-METER

5* 6* *7
4* *8
3* *9
2* *10
1* | *stuporous
0* -*- *catatonic
* |\ *comatose
* \ *clinical death
* \ *biological death
* _\/ *demonic apparition
* * *damned for all eternity

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Så man laver bare kriminalitet, berigelsestyverier, slår sine ofre ihjel,
> voldtager dem osv - det er først hvis der hidkaldes til Jihad i virkelig
> går i gang?

Det du ikke forstår er at de her slyngler er ikke Muslimer, medlemmerne af
HUT laver ikke kriminalitet, dem du tænker på er unge fyre med guldkæder og
BMW der står på parkeringspladsen i Albertslund er sekulære 2G ere.

> Jeg har en iboende trang til at realisere Charles Bronson og Death Wish

Men at gå til angreb på USA når imamen beordrer det i Guds navn, når en
fatwa erklæret det er ikke mord det er Jihad det helligste af alt.

Fra : DADK

Dato : 02-04-11 19:33

http://www.youtube.com/watch?v=of-57Ivfwz8

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-11 07:36

"/Peter" skrev i meddelelsen

>De laver vel ike banebrydende arbejde fordi de er muhamedanere!

>Derimod laver muhamedanere lovovertrædelser fordi de er muhamedanere!

Ja, klart, og du troller fordi du er en troll. De fremskridt muslimer har
begået indenfor astronomi, byggekunst og - ikke at forglemme - medicin, er
jo bare en detalje i verdenshistorien. Ditto for algebra og videnskab.

Fra : Ivannof

Dato : 06-04-11 08:56

"Thomas M" skrev i meddelelsen

"/Peter" skrev i meddelelsen

> [...]

begået indenfor astronomi, byggekunst og - ikke at forglemme - medicin, er
jo bare en detalje i verdenshistorien. Ditto for algebra og videnskab.

Interessant. Ville gerne høre om sådanne fremskridt. Troede at de fremskridt
muslimer har begået netop var meget, meget små detaljer.

Og altså inden for de sidste 200 år. Det der med at hvile på lauerbærene,
deeeeet.

Arafats nobelpris gælder ikke.

Hilsen Ivan

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 06-04-11 09:19

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> fremskridt muslimer har begået netop var meget, meget små detaljer.
>
> Og altså inden for de sidste 200 år. Det der med at hvile på lauerbærene,

Jamen Smirnoff den debat har vi haft før, når vi andre citerer leksika og
nettet så dukker i op med absurde påstande der med grundlag i et racistisk
tankesæt benægter at muslimer nogensinde har opfundet nogetsomhelst, denne
tråd er et glimrende eksempel, foreks benægter man at de to forskere
overhovedet er Muslimer!!!!

Fra : Ivannof

Dato : 06-04-11 11:50

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" skrev i meddelelsen

> [...]

tankesæt benægter at muslimer nogensinde har opfundet nogetsomhelst, denne
tråd er et glimrende eksempel, foreks benægter man at de to forskere
Er de så det?

Eller er de kristne iranere, som er flygtet herover på grund af Irans
religiøse udrensning? Jeg kender 2 af den slags med meget fine
mellemøstligtklingende navne.

Jeg har lige læst en Wiki ting som er her andetsteds om middelalderlig
muslimsk videnskab. Og det er skam fint nok. Tillykke med det, men hvad er
der sket de sidste 500-1000 år. Ikke meget, vel?

Hilsen Ivan

Fra : DADK

Dato : 06-04-11 10:13

Thomas M wrote:

> [...]
> har begået indenfor astronomi, byggekunst og - ikke at forglemme -
> medicin, er jo bare en detalje i verdenshistorien.

Netop. Til at overse, nærmest ikke-eksisterende.

Fra : DADK

Dato : 02-04-11 16:53

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> [...]
> forskere lave banebrydene arbejde i danmark!!!!!, jeg er ikke stolt over at
> være dansker, men det her gør det lidt bedre.

Hvor ved du fra de er muslimer?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 03-04-11 15:14

--

> Hvor ved du fra de er muslimer?

Ja fordi har muslimske familienavne og de ser "meget" arabiske ud.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-04-11 15:48

On Sun, 3 Apr 2011 16:14:26 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Ja fordi har muslimske familienavne og de ser "meget" arabiske ud.

Med andre ord: Du aner ikke det fjerneste om det. ))

PS: Det er langt fra alle der "ser arabiske ud", som er muslimer.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 03-04-11 16:01

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Med andre ord: Du aner ikke det fjerneste om det. ))
>
> PS: Det er langt fra alle der "ser arabiske ud", som er muslimer.

Jamen halvhjerne du aner ikke det fjerneste om det du taler om. Hvis du
konverterer til Islam så får du som minimum et Muslimsk fornavn, konverterer
du kristendommen så får et kristent fornavn. Ærligt talt lad være med at
udtale dig om noget du ikke har forstand på, det virker ærligt talt så
pinligt.

Fra : E.M.

Dato : 03-04-11 16:14

konverterer
du kristendommen så får et kristent fornavn.

Nej, så bliver du halal-slagtet

E.M.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-04-11 16:16

On Sun, 3 Apr 2011 17:01:03 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jamen halvhjerne du aner ikke det fjerneste om det du taler om.

LOL.

> Hvis du
> konverterer til Islam så får du som minimum et Muslimsk fornavn, konverterer
> du kristendommen så får et kristent fornavn.

Er du virkelig SÅ dum at du tror det.?

> Ærligt talt lad være med at
> udtale dig om noget du ikke har forstand på, det virker ærligt talt så
> pinligt.

ROTFLMAO. jeg har (i denne tråd) IKKE udtalt mig om noget jeg ikke har
forstand på.

Jeg skrev at du ikke aner det fjerneste om de to lægers religiøse
tilhørsforhold, hvilket er et FAKTUM.

At det langt fra er alle der "ser arabiske ud", som er muslimer, er OGSÅ et
FAKTUM.

Jeg har IKKE sagt at de IKKE var muslimer, for det aner jeg ikke det
fjerneste om.

Du har simpelthen overtaget Wilstrups "job" som faktaresistent, hjernedød
pauseklovn, her i gruppen. )))

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 03-04-11 17:16

> [...]
> fjerneste om.
>
> Du har simpelthen overtaget Wilstrups "job" som faktaresistent, hjernedød

Sammenlignet med dig er Wilstrup en åndelig gigant af ernorme proportioner.

--
TROLL-O-METER

5* 6* *7
4* *8
3* *9
2* *10
1* | *stuporous
0* -*- *catatonic
* |\ *comatose
* \ *clinical death
* \ *biological death
* _\/ *demonic apparition
* * *damned for all eternity

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-04-11 18:23

On Sun, 3 Apr 2011 18:16:14 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Sammenlignet med dig er Wilstrup en åndelig gigant af ernorme proportioner.

Når det kommer fra dig, tager jeg det som et kompliment. )))

PS: Du undgår helt at forholde dig til min kritik af dit vrøvl. ))

Fra : DADK

Dato : 05-04-11 17:11

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Sammenlignet med dig er Wilstrup en åndelig gigant af ernorme proportioner.

Ja, hans åndethed er gigantisk.

Fra : DADK

Dato : 05-04-11 17:09

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> [...]
> du kristendommen så får et kristent fornavn. Ærligt talt lad være med at
> udtale dig om noget du ikke har forstand på, det virker ærligt talt så

Men iflg www.behindthename.com er Messoud et iransk navn, og Sohail et
pakistansk navn. Det er altså hverken arabiske eller eksplicit muslimske
navne. Måske er Messoud bahiaist, som f.eks Farshad Kholgi, og Sohail
kristen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-04-11 16:00

> Ja fordi har muslimske familienavne......

Tja.

Asghar er efter hvad jeg kan finde ud af, et navn der stammer fra Pakistan
og Ashina stammer sandsynligvis fra Ashina-klanen

http://da.wikipedia.org/wiki/Khazarer#Khazar-staten_dannes

Fra : DADK

Dato : 05-04-11 17:05

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> [...]
> TROLL-O-METER
>
> 5* 6* *7
> 4* *8
> 3* *9
> 2* *10
> 1* | *stuporous
> 0* -*- *catatonic
> * |\ *comatose
> * \ *clinical death
> * \ *biological death
> * _\/ *demonic apparition
> * * *damned for all eternity
>
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Ja fordi har muslimske familienavne og de ser "meget" arabiske ud.

I andre sammenhænge ville det være "racisme", altså reel racisme og ikke
den racisme du ofte hentyder til, at antage at fordi nogle ser ud på en
bestemt måde så er de f.eks muslimer, jøder eller islamiske fundamentalister

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-04-11 17:38

On Sat, 2 Apr 2011 17:39:55 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]
> forskere lave banebrydene arbejde i danmark!!!!!, jeg er ikke stolt over at
> være dansker, men det her gør det lidt bedre.

Hvorfra VED du at de er muslimer.?

Jeg ved det ikke og de kan da lige så godt være hinduer, kristne, ateister
eller noget helt fjerde.

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-11 07:43

"S.A.Thomsen" skrev i meddelelsen

>Hvorfra VED du at de er muslimer.?

>Jeg ved det ikke og de kan da lige så godt være hinduer, kristne, ateister
>eller noget helt fjerde.

Det er sært, at den der påståede og meget skarpe IQ du render rundt med,
slet ikke har dirigeret dig i nærheden af hverken Google eller Wiki.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_inventions_in_medieval_Islam

Læser du med "Jens Bruun", eller har du travlt med dine studier i
autismespektrumforstyrrelser.

Fra : Ivannof

Dato : 06-04-11 11:37

> [...]

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_inventions_in_medieval_Islam

Læser du med "Jens Bruun", eller har du travlt med dine studier i
Det er da fint at høre om tidligere civilisationer. Grækerne lavede også
fine ting i forne tider.

Har du nogen idé om hvorfor den islamiske verden ikke har lavet noget de
sidste 700-1000 år? Eller du har måske ikke læst dit eget link?

Hilsen Ivan

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 06-04-11 14:21

On Wed, 6 Apr 2011 08:42:57 +0200, Thomas M wrote:

> Det er sært, at den der påståede og meget skarpe IQ du render rundt med,
> slet ikke har dirigeret dig i nærheden af hverken Google eller Wiki.
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_inventions_in_medieval_Islam

Hvad i alverden har det link med de to aktuelle læger at gøre.???

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-11 15:00

> Hvad i alverden har det link med de to aktuelle læger at gøre.???

Vågner du stadig om natten, badet i sved, og opdager, at det er muslimer som
har sørget for at du er i stand til at skrive og regne?

Det er du slet ikke så glad for, vel Thomsen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 06-04-11 16:20

On Wed, 6 Apr 2011 15:59:31 +0200, Thomas M wrote:

> Vågner du stadig om natten, badet i sved, og opdager, at det er muslimer som
> har sørget for at du er i stand til at skrive og regne?
>
> Det er du slet ikke så glad for, vel Thomsen.

Du digter helt vildt, bare fordi jeg siger at de to læger ikke nødvendigvis
er muslimer, bare fordi de har mellemøstlige navne.

PS: Man opfinder ikke den dybe tallerken ved at bære den fra et sted til et
andet.

Fra : J. Nielsen

Dato : 06-04-11 16:57

On Wed, 6 Apr 2011 08:42:57 +0200, "Thomas M" <not_here> wrote:

>Det er sært, at den der påståede og meget skarpe IQ du render rundt med,
>slet ikke har dirigeret dig i nærheden af hverken Google eller Wiki.

>http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_inventions_in_medieval_Islam

Det er da mere sært at "Islam" ikke har kunnet følge op på succesen. Kan
der mon være sket noget i mellemtiden?

Og nu vi er ved det sære; Hvorfor bruger man begrebet 'Islam' på wiki's
propaganda side. Hvorfor ikke 'mellemøsten' eller 'araberne'?
Hvornår har man sidst set en hjemmeside med "Kristne opfindelser fra
middelalderen"?

Bortset fra selvmordsbæltet, er jeg bange for, at de opfindelser som
araberne fremover vil gøre, ikke vil komme på grund af Islam, men på
trods af samme. Iranerne, eksempelvis, har mange kloge hoveder hvis
viden var bedre anvendt på samfundsudviklingen, end på at kopierer
diverse kinesiske og russiske raketter og andet millitært isenkram.
--

-JN-

Fra : DADK

Dato : 06-04-11 17:17

J. Nielsen wrote:

> [...]
> viden var bedre anvendt på samfundsudviklingen, end på at kopierer
> diverse kinesiske og russiske raketter og andet millitært isenkram.

Dont hold your breath. Selv selvmordsbæltet er lånt fra de tamilske
tigre, og vejsidebomber opfandt jøderne i modstanden mod det britiske
koloniherredømme.

Måske en ny moderne drakonisk straf kunne blive resultatet af islams
overtagelse af Europa, men det er ikke engang sikkert. Når vi er ude må
kineserne komme og smadre dem.

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-11 16:28

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Dont hold your breath. Selv selvmordsbæltet er lånt fra de tamilske
Selvmodsbombeangreb i moderne tid startede i Libanon; men det er da rigtigt
nok at Tamilerne nok har været mere til inspiration - og da de først gik i
gang foretog de flere selvmordsbombeangreb en alle andre til sammen i
perioden 1980-2000.

> tigre, og vejsidebomber opfandt jøderne i modstanden mod det britiske
> koloniherredømme.
Vejsidebomber kaldes også sigteminer og er en velkendt gammel legitim måde i
krig at angribe miltære mål med - det ville undre mig om det ikke var kendt
allerede under 1. verdenskrig.

Fra : DADK

Dato : 08-04-11 20:37

Carl Alex Friis Nielsen wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Selvmodsbombeangreb i moderne tid startede i Libanon;

Det er ikke helt korrekt. Ser du kronologisk på det startede det med de
tamilske tigre, altså som en systematisk form for krigsførsel.
Selvmordsangreb har levet siden tidernes morgen, man kendte det også i
romerriget til eksempel. Men i den nuværende form, at være en
"menneskelig bombe", så er de tamilske tigre så vidt vides de første, og
det med vejsidebomberne fandt jøderne på i 30'erne.

men det er da rigtigt
> nok at Tamilerne nok har været mere til inspiration - og da de først gik i
> gang foretog de flere selvmordsbombeangreb en alle andre til sammen i
> perioden 1980-2000.

Det er er dette 1980 jeg gerne vil hæfte mig ved. Palæstinenserne
udførte ingen selvmordsangreb før efter Baruch Goldsteins angreb på
moskeeen i Hebron. Så accellerede selvmordsangrebene i busser, blandt
andet, i Israel, og det er den direkte inspiration til det vi har set
efterfølgende i Afghanistan, Israel, Irak, Vesten ifb London og Madrid osv

> Vejsidebomber kaldes også sigteminer og er en velkendt gammel legitim måde i
> krig at angribe miltære mål med - det ville undre mig om det ikke var kendt
> allerede under 1. verdenskrig.

Det ville undre mig om man havde benyttet sig af taktikken under første
verdenskrig, for det er ikke en ærefuld måde at drive krig på, OG - den
ville ikke have virket i skyttegravene alligevel.

Fra : Ivannof

Dato : 07-04-11 08:18

"J. Nielsen" skrev i meddelelsen

> [...]

propaganda side. Hvorfor ikke 'mellemøsten' eller 'araberne'?
Hvornår har man sidst set en hjemmeside med "Kristne opfindelser fra

Prøv at lægge mærke til det i medierne.

Når en tyrker, ægypter eller anden mellemøstlig person vil angive sin
kulturelle baggrund, så siger de at de har en muslimsk baggrund - langt før
de eventuelt siger at de har en ægyptisk eller tyrkisk.

Så det er muslimerne selv, som mener at de først og fremmest er muslimer.
Måske fordi de heller vil være medlem af en gruppe på 1 milliard i stedet
for evt et lille land på 10 millioner. Måske er det fordi en almindelig
muslim sætter Muhammed højere end familie og børn. Hvem ved?

Hilsen Ivan

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-04-11 17:44

On 04/02/2011 05:39 PM, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> [...]
> forskere lave banebrydene arbejde i danmark!!!!!, jeg er ikke stolt over at
> være dansker, men det her gør det lidt bedre.

Kan det være 2 nye Penkowaer?

"danske forskning slår fast at migræneanfald udløses, når blodkarrene,
der forsyner hjernehinderne, udvides."

Men:
It was previously thought that dilatation of the arteries in the brain
and dura mater was the origin of the vascular pain, but it has now been
shown that these vessels do not dilate during migraine.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-11 02:50

On Sat, 02 Apr 2011 18:43:41 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>and dura mater was the origin of the vascular pain, but it has now been
>shown that these vessels do not dilate during migraine.

Hidtil har de vekslende teorier om blodkar ikke skabt medicin mod
hovedpinen

Jeg havde selv en sær hovedpine , der gav mig førtidspension, men den
er gået i sig selv, men pension bevares nu af somatiske grunde..

Ingen medicin jeg prøvede hjalp. Der skal være store tests af ny
medicin, der beviser smertelindring før jeg vil rose de påståede fund
om migræne

LÆgevidenskab er ikke eksakt science, når emnet er over hals niveau -
ja egentlig aldrig, for alle individer er forskellige, så
eksperimenters gentagelse er ikke som i fysik og kemi

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-04-11 10:37

On 04/03/2011 03:49 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> ja egentlig aldrig, for alle individer er forskellige, så
> eksperimenters gentagelse er ikke som i fysik og kemi

Migræne-"smerter" er ikke forbundet med smertecentret. De må vist
nærmest karakteriseres som fantomsmerter.
Selvfølgelig ved lægerne ikke ret meget. De har tyvstjålet fra
stammefolks medicinmænd og oprenset nogle stoffer som sælges af
medicinfabrikker. Det værste er at de nidkært som mafia søger monopol og
udrydder konkurrenter.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-11 20:13

On Sun, 03 Apr 2011 11:37:02 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Migræne-"smerter" er ikke forbundet med smertecentret. De må vist

Der er næppe eet smertecenter på storhjerne.barken
Alt er fordelt overalt og interagerer som bobler i en sydende gryde

> [...]
>stammefolks medicinmænd og oprenset nogle stoffer som sælges af
>medicinfabrikker. Det værste er at de nidkært som mafia søger monopol og

Privatiser læger
Uden statsreklame vil mange af deres fupløsninger dø ud

Fantom smerter forplanter sig næppe via nerver men fra celle til celle
Gør også migræne det - VED man noget her?

Man forstårINTET om migræne

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-04-11 23:13

On 04/03/2011 09:13 PM, Bo Warming wrote:

> Der er næppe eet smertecenter på storhjerne.barken
> Alt er fordelt overalt og interagerer som bobler i en sydende gryde

Nej, der er bestemte områder i hjernen, hvor der ses aktivitet. Men
migræne-smerter afviger fra disse mønstrer. Det er ikke noget jeg lige
finder på.

> Privatiser læger
> Uden statsreklame vil mange af deres fupløsninger dø ud
>
> Fantom smerter forplanter sig næppe via nerver men fra celle til celle
> Gør også migræne det - VED man noget her?

Man kan behandle fantomsmerter med simple midler, fx et spejl - søg på
Ramachandran.

> Man forstårINTET om migræne

Hovedpineforsker Peter Goadsby kalder det en smertefuld illusion.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-04-11 04:08

On Mon, 04 Apr 2011 00:13:28 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>finder på.

>Man kan behandle fantomsmerter med simple midler, fx et spejl - søg på

Det er altså så svsg en skrivebordsteori så du ikke tør forklare for
ikke at blive til grin

>Hovedpineforsker Peter Goadsby kalder det en smertefuld illusion.

Ingen af de forskere har gavnet een patient det mindste

De dur kun til at kalde kollegaers teorier for illusioner tsk tsk

Alt om hjerne-lægekunst er på samme plan som da Jesus udddrev onde
ånder fra sindsyge
Intet forstås og ingen medicin har klaret dobbelt blind test, så
medicinalreklame og bestikkelse til læger der vælger DEN OG DEN PILLE
er alt.

Da jeg havde hovedpineproblem hjalp acetylsalicylsyre enormt - en
stenalder kur, velafprøvet via piletræsekstrakter

Codein/codamid havde ingen fordele så jeg ku nok aldrig blive
opiumstilvænnet uden for et slumkamaratskabs skyld, men jeg var for
gruppepresligeglad til at få lyst til at ryge, så heller ikke det
Så sagde neurologen - "tal med psykiater" , og hun var våset men
skaffede (laveste) førtidspension netop da Sct Jørgen gymnasium
nedlagdes så jeg blev langtidsarbejdsløs

Troen kan flytte bjerge og uden den er læger til grin vedr hjernen

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-04-11 09:33

On 04/04/11 05:08, Bo Warming wrote:

> Det er altså så svsg en skrivebordsteori så du ikke tør forklare for
> ikke at blive til grin

> Ingen af de forskere har gavnet een patient det mindste

Jo, og du har fået søgeord Rasmus Modsat.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-04-11 12:40

On Mon, 04 Apr 2011 10:33:23 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jo, og du har fået søgeord Rasmus Modsat.

Samfundet har brug for kættere =rasmusmodsattere som os to

Vi er vist off-mainstream lige ofte

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-11 18:25

<la@hotmail.com> wrote:

> [...]
>forskere lave banebrydene arbejde i danmark!!!!!, jeg er ikke stolt over at
>være dansker, men det her gør det lidt bedre.

Pralet ville måske overbevise hvis forskningartikel havde affødt ny
medicin og denne var bevist at virke godt

Men science har altid været bedst til at rose hvad ligger "lige om
hjørnet"

At knække en kode blir folk let tilfredse med efter en festlig
brainstormings-session og nedskrivning af nogle åh-så-overbevisende
formuleringer

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 06-04-11 03:11

Den 02-04-2011 17:39, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> [...]
> forskere lave banebrydene arbejde i danmark!!!!!, jeg er ikke stolt over at
> være dansker, men det her gør det lidt bedre.

Muslimske forskere med nyheder.. ye right.. første gang i 1600 år,.. LOL!

- cep

Fra : DADK

Dato : 06-04-11 10:20

Claus E. Petersen wrote:

> Muslimske forskere med nyheder.. ye right.. første gang i 1600 år,.. LOL!

Selv med oliemilliarder formår den muslimske verden ikke at distancere
sig. Det er lidt utroligt at Israel kunne slå hele den arabiske verden
med hjemmebyggede våben, ørkentanks, specialudviklede skydevåben,
raketter osv, medens samtlige arabiske lande stadig må ty til USA, Kina,
Rusland eller Frankrig. Så vil folk sikkert indvende at Israel jo også
får militærstøtte af USA osv, ja, men de 10 mia USD eller hvor meget det
er rækker som en skrædder i helvede ift de kæmpeprovenuer i
olieindtægter der i arabiske lande "spildes" på paladsbyggerier i
solkongestørrelse og indkøb af materiel fra i fjor.