Poker Face sung by CathyMay 15
Fra : Patruljen

Dato : 01-04-11 05:20

Fra : Patruljen

Dato : 01-04-11 07:13

On 1 Apr., 13:20, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> Total X-Factor.
>
> Poker Face -http://www.youtube.com/watch?v=nUkMg1cDAME&feature=player_embedded

CathyMay15 Double Boom Vegaboys
http://www.youtube.com/watch?v=Nn1qz6T-dyA&feature=related

Fra : Patruljen

Dato : 01-04-11 07:18

On 1 Apr., 15:12, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> On 1 Apr., 13:20, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
>
> > Total X-Factor.
>
> > Poker Face -http://www.youtube.com/watch?v=nUkMg1cDAME&feature=player_embedded
>
> CathyMay15 Double Boom Vegaboyshttp://www.youtube.com/watch?v=Nn1qz6T-dyA&feature=related

This girl from Norway is now one of the biggest YouTube sensations!!
She's also been on RayWilliamJohnson so check it out.

Sing along with Cathymay - Guy´s !!

Cathymay15 - Boom, Boom, Boom, WeeHoo!
http://www.youtube.com/watch?v=RhLKEoIPNcc&feature=related

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-04-11 23:26

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> This girl from Norway is now one of the biggest YouTube sensations!!
> She's also been on RayWilliamJohnson so check it out.

> [...]

Hvad sker der for sådan en teenager-tøs ? Kan hun virkelig ikke selv høre
at hun lyder som røv og nøgler ? Hun er både totalt tonedøv og mangler
komplet rytmesans. Nogen skriver "exorcist ?". Det hun laver er
djævle-uddrivelse i verdensklasse. Selv den ondeste djævel må give op og
flygte når hun lukker kæften op. Ingen djævle-uddriver-præst er påkrævet
fremover, hun skal blot inviteres og lave det der sker på videoen.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Vidal

Dato : 03-04-11 09:34

Den 02-04-2011 00:26, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:

> [...]
> flygte når hun lukker kæften op. Ingen djævle-uddriver-præst er påkrævet
> fremover, hun skal blot inviteres og lave det der sker på videoen.

Hvis pigen kom i et pladestudie kunne man jo let som
ingenting rette op på de småting, der er med sangen.
Hun har jo i forvejen en ganske fin rytmisk sans.

Hun har jo en ganske fin udstråling, (du kalder hende exorcist),
og hun optræder helt ubesværet foran et kamera.

Hvis nogen fra branchen samlede hende op, tror jeg, hun kunne
få en fin karriere i show-biz. Nu er hun jo allerede lidt kendt.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-04-11 23:12

"Vidal" <vidal@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis pigen kom i et pladestudie kunne man jo let som
> ingenting rette op på de småting, der er med sangen.

Muligvis men det kræver et stort arbejde fra den bedste lydtekniske
sagkundskab at få den der falske brægen til at lyde som noget der minder om
sang.

> Hun har jo i forvejen en ganske fin rytmisk sans.

Hun har ingen rytmesans overhovedet, intet der bare ligner. For at få hendes
brægeri til at falde ind på de rette steder er man nød til at flytte starten
samt forlænge eller forkorte det hun laver helt kontinuerligt. Det vil være
meget svært at få til at passe sammen. De bedste lydteknikere vil være meget
lang tid om det og det vil da kun være for at checke om det overhovedte kan
lade sig gøre. Kommercielt vil det være det rene glade vanvid. Kort sagt,
det er slemt, det er MEGET slemt.

> [...]
>
> Hvis nogen fra branchen samlede hende op, tror jeg, hun kunne
> få en fin karriere i show-biz. Nu er hun jo allerede lidt kendt.

Det kunne hun da helt sikkert, hvis man kan finde en god sangerinde til at
lægge sangstemmen ind for hende så hun kun skal lære at mime ordentligt. Alt
andet er utænkeligt. Hun er det mest taletløse kvajhoved jeg nogensinde har
set/hørt. Jeg var nød til at skrue meget langt ned for hende for at kunne
holde det ud. Med hende har teenager-terror har fået en ny og mere grusom
dimension.

Fra : Vidal

Dato : 04-04-11 10:43

Den 04-04-2011 00:11, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:
> [...]
>
> Muligvis men det kræver et stort arbejde fra den bedste lydtekniske
> sagkundskab at få den der falske brægen til at lyde som noget der minder om

Jeg tror ikke, du aner noget om det.

> [...]
> lade sig gøre. Kommercielt vil det være det rene glade vanvid. Kort sagt,

Jeg mener ikke, man skal bruge de optagelser, der allerede
ligger på nettet.

> Det kunne hun da helt sikkert, hvis man kan finde en god sangerinde til at
> lægge sangstemmen ind for hende så hun kun skal lære at mime ordentligt. Alt
> andet er utænkeligt.

Britney Spears er jo ikke just den mest geniale sangerinde,
der findes, men se, hvad der er blevet af hende. Der kan
nævnes 1000 eksempler på middelmådige sangerinder, der er
blevet til noget ud i det sanglige, men som har færre evner
end CathyMay.

> [...]
> holde det ud. Med hende har teenager-terror har fået en ny og mere grusom

Mon ikke det er dine evner, der er noget galt med? Her
er der tale om en manglende evne til intonering, som
hun selv kunne have rettet op på. Ellers er resten der
såmænd.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-04-11 10:53

> [...]
> er der tale om en manglende evne til intonering, som
> hun selv kunne have rettet op på. Ellers er resten der

Det er rimelig håbløst at tale med en person som dig der tilsyneladende også
er komplet tonedøv.

Prøv at smutte hen i nyhedsgruppen dk.kultur.musik og lufte dine bizarre
meninger der angående det talentløse pigebarn. Du vil næppe blive taget
seriøst og det bliver du heller ikke mere af mig angående dette emne.

Dermed EOD.

Fra : Vidal

Dato : 04-04-11 11:02

Den 04-04-2011 11:52, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:
> [...]

> meninger der angående det talentløse pigebarn. Du vil næppe blive taget
> seriøst og det bliver du heller ikke mere af mig angående dette emne.

Ah, Åge Halldorsson fra Fur skal sikkert nok være en ekspert
efter dit hjerte.

> Dermed EOD.

Ok.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Vidal

Dato : 04-04-11 21:38

> [...]
> meninger der angående det talentløse pigebarn. Du vil næppe blive taget
> seriøst og det bliver du heller ikke mere af mig angående dette emne.

Nu har jeg spurgt i dkf og fik som forventeligt dette
svar:

"Jeg kan kun sige: "Du Godeste", hvad er det for noget
Krutte/Linå-musik?"

Og det siger jo nok kun noget for dem, der følger med i
dkf.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-04-11 12:15

> [...]
> Krutte/Linå-musik?"
>
> Og det siger jo nok kun noget for dem, der følger med i

dkf. ??? Hvad i alverden er det ?

Fra : Vidal

Dato : 05-04-11 12:43

Den 05-04-2011 13:15, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:
> "Vidal"<vidal@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> dkf. ??? Hvad i alverden er det ?

Det er en slåfejl.

Fra : Patruljen

Dato : 02-04-11 14:31

On 2 Apr., 00:26, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)"
<kl2...@gmail.com> wrote:

> [...]
> flygte når hun lukker kæften op. Ingen djævle-uddriver-præst er påkrævet
> fremover, hun skal blot inviteres og lave det der sker på videoen.

Ja. Godt spørgsmål. Hvad sker der oveni hovedet -
Drømmen om at blive berømt måske.. og det er hun da også blevet. Det
er sgu ikke godt at vide, hvad der sker for hende. Jeg tror ikke hun
er helt vel - hendes mimik er besynderlig.

Hendes forældre skulle have passet lidt bedre på hende. Nu er det for
sent. Hendes optagelser er spredt rundt på webben til stor morskab for
alverden -

Fra : Patruljen

Dato : 03-04-11 16:29

On 4 Apr., 00:11, "Kim Larsen \(p AltBinaries.com eller Datemas.de\)"
<kl2...@gmail.com> wrote:

> Muligvis men det kr ver et stort arbejde fra den bedste lydtekniske
> sagkundskab at f den der falske br gen til at lyde som noget der minder om
> sang.

:D

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-04-11 10:54

?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-04-11 11:04

LOL. Forvirrer dit eget indlæg dig.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-04-11 11:31

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> LOL. Forvirrer dit eget indlæg dig.?

"?" står for at Patruljen intet skriver, kontanthjælps-Thomsen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-04-11 13:28

Han lavede da en smiley.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-04-11 13:33

> Han lavede da en smiley.

Det fremgik ikke af Outlook Express men jeg kan nu se at det fremgik af
Thunderbird (som jeg normalt ikke bruger).

Fra : Patruljen

Dato : 04-04-11 05:20

On 4 Apr., 12:30, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)"
<kl2...@gmail.com> wrote:

> "?" står for at Patruljen intet skriver, kontanthjælps-Thomsen.

Nja. Der var et stort grin. Jeg morede mig over dine formuleringer :)

Fra : DADK

Dato : 05-04-11 18:17

Patruljen wrote:
> Total X-Factor.