Toast 10 Titanium?
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 01-04-11 23:46

sad og fedtede lidt med minEyeTV og opdagede, at der er en knap med
Toast - går ud fra, at det er for at kunne brænde optagelser fra EyeTV.

Men den bundlede version, jeg har er for gammel v.6, og den virker slet
ikke på min Sneleopard på MBP, selvom jeg prøver at starte den direkte
fra ikonet.

Efter lidt googlen fandt jeg frem til en hjemmeside, hvor jeg kan
downlaode en gratis version 10.

Det var vistnok denne her:

<http://download.cnet.com/windows/3055-2646_4-8465.html?tag=pdl-redir>

Men kan det passe, at jeg downloade en sådan (meget nyere) version af
Toast til brænding? Uden fikumdik?

Det ville jo være lækkert.

--
v.h., Mich

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-04-11 07:29

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> [...]
>
> <http://download.cnet.com/windows/3055-2646_4-8465.html?tag=pdl-redir>
>
> Men kan det passe, at jeg downloade en sådan (meget nyere) version af

nix ... du skal op med visa kortet ..

/thomas