INGENSNSVALIG vedr Holger
Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-11 13:54

INGEN ANSVARLIG vedr Holger

   Mor skriger "mig psykopat" når hun i EB idag under overskrift
VI ÆNDRER IKKE PÅ OPDRAGELSEN
er citeret for

"Der er ingen der har nogensomhelst skyld i det her"

Opdragelsen bør altid være konfuziansk at man skal kende sin plads og
adlyde og vide hvem er ansvarlig

Men mor mener ikke hun ku ha gjort noget anderledes...

Når en anden mor dræber pr elefanthuetvang så klynkes FOR FÅ PÆDAGOGER
ANSAT

Mødre har medier som mikrofonholdere og får ingen ubehagelige
spørgsmål

Fra : Lyrik

Dato : 01-04-11 05:47

On 31 Mar., 14:53, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> ANSAT
>
> Mødre har medier som mikrofonholdere og får ingen ubehagelige
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Så meget "Holger"...........

Jeg besøgte engang en på psykiatrisk lukket afdeling. I ventetiden
spillede jeg skak med en af patienterne i opholdsstuen. Han virkede
fuldstændig normal, indtil jeg sagde at der var mange stærke jødiske
skakspillere.
Så gik han i en mindre psykose roterende om "jøder", således at vi
måtte opgive at spille videre.

Alle psykiske lidelser har et "kardinal-traumepunkt" Noget som er
selve kernen i vrangforestillingerne. Hos dig er det "Holger-punktet",
eller "Barne-opdragelsespunktet" Her viser du følelser!! "Moderen skal
ændre på opdragelsen for at Holger kan få det godt!" men hun vil ikke
ændre den!! Du er ægte oprørt over det! Du ved hvad en ændret
opdragelse ville have betydet for dig selv!
En mor som ikke slugte dig og fld sammen med dig selv, men som lod dig
selvbestemme og opdragede dig til frihed!

God bedring
Jens