´MacBook Pro 13" til fotoredigering?
Fra : Michael

Dato : 29-03-11 22:55

Kan en MacBook Pro 13" bruges til fotoredigering,
når man er ude og rejse, eller er den for klein?
Mvh. Michael

Fra : Martin [6000]

Dato : 29-03-11 23:44

On Tue, 29 Mar 2011 23:55:23 +0200, Michael <nospam2me@invalid.dk>
wrote:

>Kan en MacBook Pro 13" bruges til fotoredigering,
>når man er ude og rejse, eller er den for klein?

Skærmen/opløsningen er for klein, men powermæssigt er den al rigelig!

Til rejsebrug er det perfekt. Der laver man alligevel ikke noget
seriøst billedearbejde (og slet ikke på en bærbar).

//Martin

Fra : Michael

Dato : 30-03-11 20:06

Den 30-03-2011 00:43, Martin [6000] skrev:
> Skærmen/opløsningen er for klein, men powermæssigt er den al rigelig!
>
> Til rejsebrug er det perfekt. Der laver man alligevel ikke noget
> seriøst billedearbejde (og slet ikke på en bærbar).

Det lyder godt! Jeg vil overveje om jeg skal investere i en
MacBook Pro 13", eller om jeg skal vælge en alm. Bærbar PC,
jeg har aldrig brugt en Mac før.

Mvh. Michael

Fra : Hans Kruse

Dato : 30-03-11 22:44

On 2011-03-30 21:05:57 +0200, Michael <nospam2me@invalid.dk> said:

> Det lyder godt! Jeg vil overveje om jeg skal investere i en
> MacBook Pro 13", eller om jeg skal vælge en alm. Bærbar PC,
> jeg har aldrig brugt en Mac før.
>
> Mvh. Michael

Jeg har en 15" MBP og jeg valgte den i efteråret 2009 pga. at jeg kunne
få den med mat skærm, som er den bedste. Siden jeg valgte den er den så
blevet min eneste maskine koblet til en 30" HP skærm og min Windows
maskine stort aldrig bliver startet længere..... Det var ikke planen
fra starten.

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Michael

Dato : 31-03-11 17:44

Den 30-03-2011 23:43, Hans Kruse skrev:

> [...]
> blevet min eneste maskine koblet til en 30" HP skærm og min Windows
> maskine stort aldrig bliver startet længere..... Det var ikke planen fra

Hvis jeg havde ubegrænset midler, havde jeg uden tvivl købt en 15" MBP,
med mat skærm, 8Gb ram, og en 256GB SDD.

Mvh. Michael

Fra : Hans Kruse

Dato : 31-03-11 21:18

On 2011-03-31 18:44:17 +0200, Michael <nospam2me@invalid.dk> said:

> Hvis jeg havde ubegrænset midler, havde jeg uden tvivl købt en 15" MBP,
> med mat skærm, 8Gb ram, og en 256GB SDD.
>
> Mvh. Michael

Jeg bruger min maskine professionelt, men læg også mærke til at det så
blev min eneste maskine, så det med ubegrænsede midler er ikke så
aktuelt. Jeg har iøvrigt ikke ubegrænsede midler ;)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-03-11 10:48

Michael <nospam2me@invalid.dk> wrote:

> Det lyder godt! Jeg vil overveje om jeg skal investere i en
> MacBook Pro 13", eller om jeg skal vælge en alm. Bærbar PC,
> jeg har aldrig brugt en Mac før.

Hvis du er forberedt på lidt omstilling så tror jeg ikke du fortryder at
hoppe over på mac ...

husk at du evt. skal genkøbe noget af dit software (eller finde
alternativer ..)

/thomas

Fra : Michael

Dato : 31-03-11 17:49

Den 31-03-2011 11:47, Thomas von Hassel skrev:

> [...]
>jeg tror heller ikke jeg ville fortryde skiftet.
> husk at du evt. skal genkøbe noget af dit software (eller finde
Har Lige købt Elements 9, der følger softwaren til mac med

Mvh. Michael

Fra : Snorre Berg

Dato : 31-03-11 12:08

Den 30.03.2011 21:05, skreiv Michael:

> Det lyder godt! Jeg vil overveje om jeg skal investere i en
> MacBook Pro 13", eller om jeg skal vælge en alm. Bærbar PC,
> jeg har aldrig brugt en Mac før.
>
> Mvh. Michael

Styr unna. Så snart du har fått smaken på det vil du ikke klare å slutte.

Fra : Michael

Dato : 31-03-11 17:50

Den 31-03-2011 13:08, Snorre Berg skrev:

> Styr unna. Så snart du har fått smaken på det vil du ikke klare å slutte.

Måske tager jeg springet til mac.

Mvh. Michael

Fra : Lyrik

Dato : 31-03-11 16:35

On 31 Mar., 18:44, Michael <nospam...@invalid.dk> wrote:

> Hvis jeg havde ubegrænset midler, havde jeg uden tvivl købt en 15" MBP,
> med mat skærm, 8Gb ram, og en 256GB SDD.
>
> Mvh. Michael

Køb én brugt! Du sparer mange, mange tusinde..

Jens