nemid
Fra : Hans Houmøller

Dato : 29-03-11 15:01

Jeg hR ikke kunnet finde en løsning, så kan nogen her hjælpe? Jeg kan
ikke på min iPad logge mig på de steder, hvor jeg kan bruge nem-id.

Kan jeg gøre noget for at det lykkes, eller virker det bare ikke på en
iPad?

Hans

Fra : Kent

Dato : 30-03-11 03:28

Hans Houmøller <hanshoumoller@gmail.com> wrote:
> [...]
> ikke på min iPad logge mig på de steder, hvor jeg kan bruge nem-id.
>
> Kan jeg gøre noget for at det lykkes, eller virker det bare ikke på en

Nu er det godt nok en iPhone, som jeg har. Men er det ikke fordi det ikke
kan lade sig gøre, at Danske Bank har lavet en app? Af hensyn til Nemid.
--
Kent

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-03-11 12:35

> [...]

> ikke på min iPad logge mig på de steder, hvor jeg kan bruge nem-id.
>
> Kan jeg gøre noget for at det lykkes, eller virker det bare ikke på en

NemID kører deres ting i java hvilket ikke virker på iOS.

/thomas

Fra : Hans Houmøller

Dato : 30-03-11 20:52

Den 30/03/11 13.34, Thomas von Hassel skrev:
> NemID kører deres ting i java hvilket ikke virker på iOS.
>
> /thomas

Jamen, så er det jo derfor.

Jeg vil kigge på den app, Danske Bank har lavet, for den har jeg ikke
prøvet.
--
Ingen dumme spørgsmål
- kun dumme svar

Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-03-11 07:16

Hans Houmøller <hanshoumoller@gmail.com> wrote:

> Jamen, så er det jo derfor.
>
> Jeg vil kigge på den app, Danske Bank har lavet, for den har jeg ikke
> prøvet.

Ja, det kræver jo at du bruger danske bank .. og den giver jo kun agang
til danske bank..

/thomas

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 31-03-11 14:05

> NemID kører deres ting i java hvilket ikke virker på iOS.
>
> /thomas

Så er den jo ikke til så meget, jeg vil da mene at alm. surfing på
nettet også omfatter Nem-ID

Fra : Morten Lind

Dato : 31-03-11 15:04

> [...]

> ikke på min iPad logge mig på de steder, hvor jeg kan bruge nem-id.
>
> Kan jeg gøre noget for at det lykkes, eller virker det bare ikke på en

Du skal bare installere din banks smartphoneapplikation og tilmelde dig
gennem netbank - så virker det.

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 01-04-11 07:51

Den 31-03-2011 16:03, Morten Lind skrev:

> Du skal bare installere din banks smartphoneapplikation og tilmelde dig
> gennem netbank - så virker det.
>
> M.

Så mangler vi bare alle de andre services hvor vi bruger NemID for at
logge ind. pension.dk, efteruddannelse.dk, E-Boks, osv. osv

Ville være rart hvis der i stedet blev lavet en Java til iPad/phone/pod

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-04-11 13:25

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Så mangler vi bare alle de andre services hvor vi bruger NemID for at
> logge ind. pension.dk, efteruddannelse.dk, E-Boks, osv. osv
>
> Ville være rart hvis der i stedet blev lavet en Java til iPad/phone/pod

Nej, NemID burde lave en løsning som var uafhængig af java

/thomas

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 01-04-11 07:57

Den 31-03-2011 16:03, Morten Lind skrev:

> Du skal bare installere din banks smartphoneapplikation og tilmelde dig
> gennem netbank - så virker det.
>
> M.

Men desværre ikke her:
https://www.nemid.nu/om_nemid/her_kan_du_bruge_nemid/