Frossen iPhone.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-03-11 20:14

Hej

Står med følgende scenarie:
En iphone 3GS der fryser og der er (selvfølgelig) ikke taget backup.
Den er heller ikke dansk registreret og kører anden firmware.

Hvad gør jeg?
Har læst at en restore wiper telefonen og derved sletter alt.

Behøver jeg at fortælle at der ligger en hel del kontakter og aftaler på den
iPhone?

Er der nogen redning?

--
Uffe Bærentsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-03-11 09:41

Uffe Bærentsen <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Har læst at en restore wiper telefonen og derved sletter alt.
>
> Behøver jeg at fortælle at der ligger en hel del kontakter og aftaler på den

Fryser den hele tiden? Kan du ikke tvangslukke den og genstarte den? Du
kan prøve at tvangslukke den og så slutte den til en computer med iTunes
for at lave backup. Når iPhone sluttes til en computer, starter den
selv. Med lidt held kan der laves backup, uden at telefonen fryser.
Derefter kan du gendanne den og lægge systemsoftware ind på ny.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 29-03-11 16:45

> [...]
> selv. Med lidt held kan der laves backup, uden at telefonen fryser.
> Derefter kan du gendanne den og lægge systemsoftware ind på ny.

Og hvis du ikke véd, hvordan man tvangslukker, holder du powerknappen på
toppen nede samtidig med at holde "hjem"knappen inde - cirka seks
sekunder, så genstarter den.

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]