Hente indhold/deling fra Mac computer til ~
Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 27-03-11 22:53

Hej.

Jeg har netop købt en Boxee boks og den virker fint med mine pc´ere -
men hvordan kan jeg få den til at kunne "se" indholdet på min iMac.

Tror at jeg mangler at opsætte min iMac korrekt, så dens indhold kan
deles på mit netværk og jeg derved kan bruge min Boxee (som er en
fantastisk boks...

IMac kommer frem på "netværkslisten", men jeg kan ikke se indholdet på
den via Boxee.

mvh

Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-03-11 07:29

Jesper Christophersen <christop@post1.dknet.*.dk> wrote:

> [...]
> fantastisk boks...
>
> IMac kommer frem på "netværkslisten", men jeg kan ikke se indholdet på

du skal nok slå windows fildeling til..

/thomas

Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 28-03-11 08:50

Den 28-03-2011 08:28, Thomas von Hassel skrev:

> du skal nok slå windows fildeling til..
>
> /thomas

Hej Thomas

Nu har prøvet at rode lidt med det på min Imac - men kan ikke finde ud
af hvor/hvordan jeg gør det.....

mvh

Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-03-11 08:54

Jesper Christophersen <christop@post1.dknet.*.dk> wrote:

> Hej Thomas
>
> Nu har prøvet at rode lidt med det på min Imac - men kan ikke finde ud
> af hvor/hvordan jeg gør det.....

Systemindstillinger -> Deling -> Windows Fildeling

Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 28-03-11 09:02

Den 28-03-2011 09:54, Thomas von Hassel skrev:

> Systemindstillinger -> Deling -> Windows Fildeling

Der har jeg været inde - og der står desværre intet om Windows fildeling....

Der er en masse andre bokse som er markeret med "flueben"....

mvh

Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-03-11 09:17

Jesper Christophersen <christop@post1.dknet.*.dk> wrote:

> Der har jeg været inde - og der står desværre intet om Windows fildeling....
>
> Der er en masse andre bokse som er markeret med "flueben"....

arh .. sorry .

System Indstlling -> Deling -> Fildeling -> Options (jeg ved ikke hvad
de kalder den på dansk nutildags) -> kryds i SMB

/thomas

Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 28-03-11 10:01

Den 28-03-2011 10:16, Thomas von Hassel skrev:

> arh .. sorry .
>
> System Indstlling -> Deling -> Fildeling -> Options (jeg ved ikke hvad
> de kalder den på dansk nutildags) -> kryds i SMB
>
> /thomas

Takker for din store hjælp endnu engang - nu fungerer det. Herligt

mvh

Jesper