En nyhed for "Sølvpapirshattene" her i gru~
Fra : Jesper

Dato : 25-03-11 21:19

<http://politiken.dk/kultur/film/ECE1220679/disney-tester-film-med-hjern
eelektroder/>

»Vi taler om at finjustere en film til perfektion baseret på
hjerneaktivitetsmålinger, og jeg ved ikke, om jeg tror på den perfekte
film. Men i de rette hænder kan man have gavn af den til at forstå,
hvilken version af en bestemt scene der fungerer bedst hos publikum.

--
Jesper
Få det ud af verden:

Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-11 21:38

On Fri, 25 Mar 2011 21:18:39 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>film. Men i de rette hænder kan man have gavn af den til at forstå,
>hvilken version af en bestemt scene der fungerer bedst hos publikum.

Hverken ElektroEncefalogram med mange fine elekroder påøvre hovedhud
eller biofeedback med to elektroder kan give tankelæsnings-hints uden
enormt forberedelsesarbejde

Sølvpapirhatte er en joke om tossser der frygter stråler fra rummet