Stavekontrol på iPad
Fra : Ukendt

Dato : 25-03-11 17:19

Efter seneste OS-opdatering, er min iPad begyndt at drive mig til vanvid.
Den kommer med de mest mærkværdige forslag som staveforslag.

Er der andre der oplever den slags?

Fra : Erik Dan

Dato : 25-03-11 17:23

--------------------------
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/mobil/article1525917.ece

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-11 17:27

On 2011-03-25 17:22:57 +0100, Erik Dan said:

> --------------------------
> http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/mobil/article1525917.ece

Okay, det havde jeg ikke lige set.
Der er nok ikke en løsning lige om hjørnet

Fra : Per Jensen

Dato : 26-03-11 00:19

On 25/03/11 17.22, Erik Dan wrote:

> --------------------------
> http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/mobil/article1525917.ece

Slå lortet fra.

En lidt sjov kommentar inde på EB, en bruger skriver, at ordbogen i hans
Nokia kan skrive "masseødelæggelsesvåben" men ikke "børnefødselsdag"...
Jeg har lige tjekket det på konens mobil, den er god nok...

Syg verden...

// Per.

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-11 12:08

On 2011-03-26 00:18:50 +0100, Per Jensen said:

> Slå lortet fra.

Er det sådan I andre løser dette på iPad, og hvorslår man det fra?

Fra : Morten Lind

Dato : 31-03-11 15:12

<Steen> wrote:

> Efter seneste OS-opdatering, er min iPad begyndt at drive mig til vanvid.
> Den kommer med de mest mærkværdige forslag som staveforslag.
>
> Er der andre der oplever den slags?

Slå det fra.

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]