iPad 2 i nat
Fra : BorreBoy

Dato : 24-03-11 12:53

Hejsa

Er det kl 01 eller 02 den sættes til salg? Har læst lidt modstridende
oplysninger

Fra : Per Rønne

Dato : 24-03-11 13:21

BorreBoy <thomas@xxxborre.in> wrote:

> Er det kl 01 eller 02 den sættes til salg? Har læst lidt modstridende
> oplysninger

Mig bekendt er det 1, men da jeg i går var i Humac fik de mig til at
komme på listen til en hvid 64GB WiFi iPad.

Der stod kun fem på listen i forvejen, og dem der står på listen får før
dem der står i kø ... ekspedienterne vidste dog ikke hvor mange de havde
i morgen tidlig, men ville ringe ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Bach

Dato : 25-03-11 14:33

Den 24/03/11 13.21, Per Rønne skrev:

> [...]
>
> Der stod kun fem på listen i forvejen, og dem der står på listen får før
> dem der står i kø ... ekspedienterne vidste dog ikke hvor mange de havde

Og eplehuset her i Esbjerg har lige ringet at jeg kan min iPlade her kl.
17

MVH Frank Bach

Fra : Per Rønne

Dato : 25-03-11 18:10

Frank Bach <frank@FJERNDETTEfrankix.dk> wrote:

> Og eplehuset her i Esbjerg har lige ringet at jeg kan min iPlade her kl.
> 17

Ja, en sådan besked fik jeg ikke, så jeg har nu bestilt en hvid iPad 2
64G WiFi direkte fra Apple. Med indgravering af mit navn, mail-adresse
og telefonnumre.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-03-11 18:33

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Ja, en sådan besked fik jeg ikke, så jeg har nu bestilt en hvid iPad 2
> 64G WiFi direkte fra Apple. Med indgravering af mit navn, mail-adresse
> og telefonnumre.

hvilket gør den tæt på usælgelig som brugt maskine ...

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 25-03-11 21:20

> hvilket gør den tæt på usælgelig som brugt maskine ...

Jeg har nu heller ikke til hensigt at sælge den, men gøre den mindre
tillokkende som hælervare ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jonas Jalling

Dato : 25-03-11 21:54

Den 25/03/11 21.20, Per Rønne skrev:

> Jeg har nu heller ikke til hensigt at sælge den, men gøre den mindre
> tillokkende som hælervare ...

Mon dog. Folk putter vel bare et cover på.
Hvis man er interesseret i at købe en hælervare, tvivler jeg på at man
interesserer sig for hvad der evt. måtte stå på den.

Mvh Jonas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-03-11 09:02

> Jeg har nu heller ikke til hensigt at sælge den, men gøre den mindre
> tillokkende som hælervare ...

Jeg er ret sikker på at købere af den slags ting er ret ligeglade med
hvad der står bagpå ..

/thomas

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 26-03-11 10:32

Den 26/03/11 09.02, Thomas von Hassel skrev:

> Jeg er ret sikker på at købere af den slags ting er ret ligeglade med
> hvad der står bagpå ..

Hvorfor - er navnet nemt at pudse væk?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-03-11 10:36

Mikkel Moldrup-Lakjer <mikkelml@gmail.com> wrote:

> Hvorfor - er navnet nemt at pudse væk?

næh, de er bare ligeglade ...

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-03-11 14:31

> næh, de er bare ligeglade ...

Det er vel ikke sikkert. Jeg kan huske, at der for år tilbage kørte en
stor kampagne for at få folk til at lade være med at købe hælervarer.
Ifølge folkene bag, var køberne ofte "pæne og ordentlige" mennesker, der
købte B&O fjernsyn, PH-lamper og den slags ting til deres fine hjem.
Hvis det er sådan et klientel, der vil aftage stjålne iPad, så tror jeg
også, de går op i, om der står noget bagpå. De vil jo netop gerne virke
pæne og respektable udadtil, og så er det vigtigt for dem, at der ikke
er noget, der kan kaste nogen mistanke på dem.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 26-03-11 15:56

> Jeg er ret sikker på at købere af den slags ting er ret ligeglade med
> hvad der står bagpå ..

Uanset hvad så gør en sådan indgravering det unægteligt lettere for »den
ærlige finder« at få tavlen returneret til den rette ejer.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 26-03-11 00:29

Frank Bach <frank@FJERNDETTEfrankix.dk> wrote:

> Og eplehuset her i Esbjerg har lige ringet at jeg kan min iPlade her kl.
> 17
>
> MVH Frank Bach

Jeg var i Magasin i KBH i formiddags for at se efter et par sko. Dem
havde de ikke. Men i Humac afdelingen i stueetagen var der linet op til
med spærrer og alt muligt hejs, at de ville sælge iPad 2 fra kl. 17:00.
Dét véd jeg så ikke om de gjorde. På det tidspunkt skulle jeg med et tog
væk fra KBH.

Men de var flotte og gode at røre ved, dem de havde på display. Held med
jeres jagt efter en ny iPad

Personligt venter jeg nok lidt på en iPhone "5" til juli (?). Min 3G er
jo efterhånden lidt outdatet?

--
v.h., Mich

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 26-03-11 00:32

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Jeg var i Magasin i KBH i formiddags

- det var altså fredag formiddag, den 21. marts. Bare en opklaring.

--
v.h., Mich

Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 26-03-11 06:11

> - det var altså fredag formiddag, den 21. marts. Bare en opklaring.

Hmmmmm - jeg er nu glad for at jeg kke har fået anskaffet mig en iPhone,
men derimod har en Frodo ting til at vise mig min kalender....

Andreas M. Hansen
- Som skynder sig at løbe i bombeskjul...