Re: KultuMac: Stor dansk Mac-samling forær~
Fra : Jesper Lillesø

Dato : 23-03-11 15:20

On Wednesday, March 23, 2011 6:40:50 PM UTC+1, Thorbjørn Ravn Andersen, 20110323 wrote:
> Vi må have Morten Lind på banen! Så kan de også blive kørt i bus :D

Jeg har en stor bil og en stor trailer og et stort hus

Jeg har skrevet direkte til Sune på Facebook - så håber jeg at der kommer noget godt ud af det

--
Jesper

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 24-03-11 00:36

Jesper Lillesø <lillesoe@gmail.com> writes:

> Jeg har en stor bil og en stor trailer og et stort hus

Arj, ingen bustur til de små maskiner så. De ser ellers ud til at
trænge til at komme lidt ud.

> Jeg har skrevet direkte til Sune på Facebook - så håber jeg at der
> kommer noget godt ud af det

De vil sikkert være henrykte for at du fjerner hele molevitten. Husk at
tage billeder af forløbet :)