fjerne bruger
Fra : thohei

Dato : 23-03-11 08:43

Jeg har på et tidspunkt oprettet en ekstra bruger på min Mac. Brugeren
er for længst slettet igen, men navnet på den tilbageværende bruger
står oppe til højre i statuslinien. Jeg kan ikke finde ud af at
indstille så der ikke står brugernavn i menulinien.
Det kan I sikkert?
Thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-03-11 15:55

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> [...]
> står oppe til højre i statuslinien. Jeg kan ikke finde ud af at
> indstille så der ikke står brugernavn i menulinien.

Du har nok bare fjernet hans homedir.

brugeren slettes normalt og korrekt under "Brugere" i "System
indstillinger"

/thomas

Fra : Jon

Dato : 23-03-11 16:02

> [...]

> står oppe til højre i statuslinien. Jeg kan ikke finde ud af at
> indstille så der ikke står brugernavn i menulinien.

Norsk versjon:
Systemvalg -> Kontoer -> Påloggingsvalg -> Aktiver raskt brukerbytte
(fjern flueben)

Men at det skal gi noen egentlig mening forutsetter jo at kontoen er
slettet samme sted. (Marker bruker, trykk "-" under listen over brukere
til venstre.)
--
/Jon
echo 141403796329316328543255794865631358218P | dc