KultuMac: Stor dansk Mac-samling foræres v~
Fra : Jesper Lillesø

Dato : 23-03-11 05:59

Hej

Trist at samlingen skal "nedlægges", men godt at de forærer den væk.

Jeg ville gerne overtage den, men når man skriver til veteraner [snabel-a] macvaerk.dtu.dk så får man en "bounce".

Nogen her der ved om man kan komme i kontakt med dem på anden måde, så samlingen ikke bliver væk? Jeg har masser af plads og får sikkert også noget tid på et tidspunkt Så jeg ville gerne hente og opbevare

Samlingen må for alt i verden ikke smides væk!

--
Jesper

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 23-03-11 15:13

Jesper Lillesø <lillesoe@gmail.com> wrote:

> [...]
tid på et tidspunkt Så jeg ville gerne hente og opbevare

> Samlingen må for alt i verden ikke smides væk!

Er det ikke Sune Lilbæk du skal have fat i?

Enig - det må for guds skyld ikke smides væk.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 23-03-11 18:41

Jesper Lillesø <lillesoe@gmail.com> writes:

> Samlingen må for alt i verden ikke smides væk!

Vi må have Morten Lind på banen! Så kan de også blive kørt i bus :D

Fra : Morten Lind

Dato : 26-03-11 05:58

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110323 <nospam0002+20110323@gmail.com> wrote:

> Vi må have Morten Lind på banen! Så kan de også blive kørt i bus :D

Det kunne faktisk godt arrangeres. Fra DtU til hvorhen?

Derudover må du(Jesper) også gerne overtage min samling, hvis du er
interesseret.

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : N/A

Dato : 26-03-11 06:00

Fra : Morten Lind

Dato : 26-03-11 06:00

Jesper Lillesø <lillesoe@gmail.com> wrote:

> Jeg har en stor bil og en stor trailer og et stort hus
>
> Jeg har skrevet direkte til Sune på Facebook - så håber jeg at der kommer
> noget godt ud af det

Se lige mit tidligere svar.

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]