Danmark er en "Fandens karl!"
Fra : Lyrik

Dato : 22-03-11 03:52

F16 piloterne sværger på at de ikke har løsnet et eneste skud! Det
eneste de har affyret, er røde flares-kugler for at skræmme fjenden i
Libyen.

Dette har givet dem et vældigt ry som nogen fandens karle!
Gadaffi er sikker på at det er dem der har væltet hans palads!)) Og
oprørene hylder Danmark som den store helt!(de har jo væltet Gadaffis
palads!"))

Hvordan man får success uden at røre en finger!? Spørg Danmark.

MvH
Jens

Fra : Patruljen

Dato : 22-03-11 03:57

On 22 Mar., 10:52, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:
> [...]
> palads!"))
>
> Hvordan man får success uden at røre en finger!? Spørg Danmark.

Det er sikkert et par adventist-fanatikere. Som skriger: "ATEIST
LØGNERE!" hver gang de flyver forbi :)

Fra : Patruljen

Dato : 22-03-11 04:02

> [...]
> palads!"))
>
> Hvordan man får success uden at røre en finger!? Spørg Danmark.

Denher må da slå dine sidste forestillinger om kristent patent på
empati i stykker?

Japans frygtede mafia hjælper nødstedt befolkning.

Det er ikke første gang, at yakuzaerne træder til med en hjælpende
hånd. Under det kraftige jordskælv i den japanske by Kobe i 1995 tog
yakuzaerne et stort ansvar for at hjælpe befolkningen -

Ifølge jake Adelstein har gruppen Yamaguchi-gumi åbnet deres døre over
hele landet for nødstedte japanere. Og sendt flere lastbiler fyldt med
nødhjælp ud til de ramte områder.

En anden gruppe, Inagawa-kai, har angiveligt sendt over 100 tons
nødhjælp til ramte områder, fordi gruppen selv har stærke rødder her.

Nødhjælpen indeholder mad, bleer, te og drikkevand.
http://politiken.dk/udland/ECE1230636/japans-frygtede-mafia-hjaelper-noedstedt-befolkning/

Fra : Lyrik

Dato : 22-03-11 04:13

On 22 Mar., 11:01, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
> En anden gruppe, Inagawa-kai, har angiveligt sendt over 100 tons
> nødhjælp til ramte områder, fordi gruppen selv har stærke rødder her.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Kun gangsterne kan tage sig sammen og handle på egen hånd, mens 12-års-
kuturen flæber og ikke kan tåle kritik. Mens deres bureukrati er
lammet!

Du kan ikke nøjes med at copy/paste. Du må omvende dig uforbeholdent
og lade Jesus hjælpe dig. Så kan der måske opstå egne tanker under
styrthjælmen?
Solen skinner hiv kværnen frem og håndtaget i bund. Lad blæsten befri
dig.

MvH
Jens

Fra : Patruljen

Dato : 22-03-11 04:18

On 22 Mar., 11:12, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Kun gangsterne

-------SNIP masser af udenomsvrøl SNAP--------

Er gansterne kristne?

Fra : Lyrik

Dato : 22-03-11 04:36

On 22 Mar., 11:18, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> -------SNIP masser af udenomsvrøl SNAP--------
>
> Er gansterne kristne?

,,,,,,,,,,,,,,,
Sikkert ikke, men gangsterne har befriet sig fra det omgivende samfund
og er med personligt initiativ gået ind i forbryderbranchen. Altså,
der skal personligt initiativ og stor selvstændighed til at blive
forbryder, især i Japan.
Man skal bryde med samfundets normer.
Nu bruger de deres evne til at tage en personlig beslutning her og nu
til at begynde at hjælpe folk i nød. Mens samfundet som sådan er gået
i stå i en slags hårknude.
Jeg vil dog tro at Røde kors er bedre motiveret end gangsterne.,-)

MvH
Jens

Fra : Patruljen

Dato : 22-03-11 05:24

On 22 Mar., 11:36, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:

> [...]
> og er med personligt initiativ gået ind i forbryderbranchen. Altså,
> der skal personligt initiativ og stor selvstændighed til at blive

Men Lyrik. Hvad har alt det-her med dit oprindelige udsagn at gøre?
Du påstod, at ingen andre end kristne havde tilstrækkelig empati til
at udføre nødhjælp - remember?

Det har ikke meget med initiativ, selvstændighed eller personlige
beslutninger om at bryde med samfundets normer at gøre :)
Faktisk intet - overhovedet.

Du minder mig om din kristne kollega - Dalsgaard. Han løber også
hellere ud i 789 indlæg om - alt muligt andet - fremfor at anerkende,
at han tog fejl.

Du har fået adskillige eksempler på nødhjælpsorganisationer i det du
kalder "hedenske" lande. Og nu har du ligefrem fået et link til en
kriminel organisation af "hedninge", som uddeler nødhjælp.

Hvad kan overhovdet rykke dig fra dit oprindelige statement?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-11 02:30

On Tue, 22 Mar 2011 04:24:10 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>kriminel organisation af "hedninge", som uddeler nødhjælp.
>
>Hvad kan overhovdet rykke dig fra dit oprindelige statement?

Når det privatiserede politi hjælper står an i taknemligedsgæld til
dem og netværk styrkes

Vort socialpjat bilder folk in at de ikke skylder nogen noget gor
hjælpen

"Ægte barmhjertighed udfolder sig kun i overskuelige grupper. Gandhi

Japanere mener moral skal ku betale sig og yakuzahjælp skal ku betale
ig for disse ikke-gangsere som Hollywood gør til gangstere

Fra : Jesper

Dato : 22-03-11 22:05

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
> palads!"))
>
> Hvordan man får success uden at røre en finger!? Spørg Danmark.

Tja...det er ikke Danmark eller piloterne der bestemmer om og hvornår
der skal smides bomber og afskydes raketter.

Vi ved ikke præcist hvilken opgave de danske piloter har haft.
Rekognosering, kamppatrulje, eskote? Vides ej.

Men Danmark er en teamplayer. Det er ligesom et fodboldshold: Det er
ikke alle spillerne der score målene.
--
Jesper
Få det ud af verden:

Fra : Peter Heide

Dato : 22-03-11 22:20

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

svar ; det kan jo være de har rå napalm-bombet diverse mål eller sågar en
lille bitte atom-bombe ??. militæret holder vel kortene tæt til kroppen.