/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Så er missilerne sendt afsted fra h
Fra : DADK


Dato : 19-03-11 21:07

Lyder det fra bureauerne...

 
 
Martin Larsen (19-03-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 19-03-11 22:40

On 03/19/2011 09:06 PM, DADK wrote:
> Lyder det fra bureauerne...

Ja, for en lille mia cruise missiles...

Det må formentlig være faste mål de er gået efter.
Altså mord på Libyens ledelse...
Usædvanlig grov indblanding der ikke har humanitært sigte.

Mvh
Martin


DADK (19-03-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 19-03-11 23:28

Martin Larsen wrote:
> On 03/19/2011 09:06 PM, DADK wrote:
>> Lyder det fra bureauerne...
>
> Ja, for en lille mia cruise missiles...

Ja, 122 stk!!?? Shit

> Det må formentlig være faste mål de er gået efter.
> Altså mord på Libyens ledelse...

Det er eller kan ikke være andet.

> Usædvanlig grov indblanding der ikke har humanitært sigte.

Nej, og da slet ikke i forlængelse af skåltalerne om at man ikke ville
vælge side i en borgerkrig. Men det var forudsigeligt, har ikke regnet
med andet.

Og nu kommer de traditionelle gidseltagninger, nogle nordmænd,
journalister, er "tilbageholdt".

Claus E. Petersen (19-03-2011)
Kommentar
Fra : Claus E. Petersen


Dato : 19-03-11 23:43

>> Usædvanlig grov indblanding der ikke har humanitært sigte.
>
> Nej, og da slet ikke i forlængelse af skåltalerne om at man ikke ville
> vælge side i en borgerkrig. Men det var forudsigeligt, har ikke regnet
> med andet.

Det var før USA valgte hvad de ville gøre.. nu har USA valgt, og gæt
hvem der valgte det samme..

Jeps.. alle ungerne på Christiansborgstuen.

- cep


DADK (20-03-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 20-03-11 00:13

Claus E. Petersen wrote:
>>> Usædvanlig grov indblanding der ikke har humanitært sigte.
>>
>> Nej, og da slet ikke i forlængelse af skåltalerne om at man ikke ville
>> vælge side i en borgerkrig. Men det var forudsigeligt, har ikke regnet
>> med andet.
>
> Det var før USA valgte hvad de ville gøre.. nu har USA valgt, og gæt
> hvem der valgte det samme..
>
> Jeps.. alle ungerne på Christiansborgstuen.
>
> - cep
>
Tror ikke det er så simpelt. Jeg tror lande som Frankrig og Italien har
presset meget på, det er dem der har mest at miste. Så har de vendt det
rundt i EU-kredsen, og både UK og DK har været forbeholdne. Så, ift DK,
skete der det at Lars Løkke kom til USA og mødtes med Obama i 45 min, og
Obama har spurgt efter den danske holdning, Lars Løkke har komplet
misforstået og går som det første efter han kommer hjem i gang med at
forberede en krig, fordi når Frankrig, USA og Italien siger det, er det
nok rigtigt. Så opfinder man de rigtige argumenter, venter på der sker
en reaktion og får så efter et vist antal timer mandat til at Danmark
skal gå ind i endnu en krig.

Uden et succeskriterie
Uden en plan B

For tredje gang

Det er ikke bare dumt, det er ren hasard det vi ser lige nu. Det kan gå
godt for koaliationen, men Gadaffi er jo en snedig ræv. De eneste det
med 100% sikkerhed ikke vil gå godt for er civilbefolkninhgen, og det
var jo ellers dem man gerne ville beskytte. Fra i morgen kan de ikke
købe mælk til deres spædbørn, det kunne de godt i går.

Peter Heide (20-03-2011)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 20-03-11 00:48


"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
news:4d853884$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Claus E. Petersen wrote:
>>>> Usædvanlig grov indblanding der ikke har humanitært sigte.
>>>
>>> Nej, og da slet ikke i forlængelse af skåltalerne om at man ikke ville
>>> vælge side i en borgerkrig. Men det var forudsigeligt, har ikke regnet
>>> med andet.
>>
>> Det var før USA valgte hvad de ville gøre.. nu har USA valgt, og gæt hvem
>> der valgte det samme..
>>
>> Jeps.. alle ungerne på Christiansborgstuen.
>>
>> - cep
>>
> Tror ikke det er så simpelt. Jeg tror lande som Frankrig og Italien har
> presset meget på, det er dem der har mest at miste. Så har de vendt det
> rundt i EU-kredsen, og både UK og DK har været forbeholdne. Så, ift DK,
> skete der det at Lars Løkke kom til USA og mødtes med Obama i 45 min, og
> Obama har spurgt efter den danske holdning, Lars Løkke har komplet
> misforstået og går som det første efter han kommer hjem i gang med at
> forberede en krig, fordi når Frankrig, USA og Italien siger det, er det
> nok rigtigt. Så opfinder man de rigtige argumenter, venter på der sker en
> reaktion og får så efter et vist antal timer mandat til at Danmark skal gå
> ind i endnu en krig.

Løkke vil vise hvilken viljefast og kampklar karl han er. Det giver bingo
ved stemmeurnerne. Der er valgpolitik i hans overvejelser. Nu må tiden vise
hvor mange civile der ryger med i vesten angreb på Daffis tropper.


DADK (20-03-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 20-03-11 01:00

Peter Heide wrote:

> Løkke vil vise hvilken viljefast og kampklar karl han er. Det giver
> bingo ved stemmeurnerne. Der er valgpolitik i hans overvejelser. Nu må
> tiden vise hvor mange civile der ryger med i vesten angreb på Daffis
> tropper.

Og Villy Søvndal har naturligvis absolut ingen interesse i at fable om
"massakrer" og fremstå som en statsmand, tilsidesætte sin bløde prfil?

Peter Heide (20-03-2011)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 20-03-11 01:12


"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
news:4d854367$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Peter Heide wrote:
>
>> Løkke vil vise hvilken viljefast og kampklar karl han er. Det giver bingo
>> ved stemmeurnerne. Der er valgpolitik i hans overvejelser. Nu må tiden
>> vise hvor mange civile der ryger med i vesten angreb på Daffis tropper.
>
> Og Villy Søvndal har naturligvis absolut ingen interesse i at fable om
> "massakrer" og fremstå som en statsmand, tilsidesætte sin bløde prfil?

De er alle ramt af en masse-psykose på Christiansborg. Ingen tør stå ved
siden af. Der bliver helt sikkert snart udskrevet valg og ingen vil fremstå
som en vatpik.


Martin Larsen (20-03-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 20-03-11 01:30

On 03/20/2011 01:12 AM, Peter Heide wrote:
>
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> news:4d854367$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Peter Heide wrote:
>>
>>> Løkke vil vise hvilken viljefast og kampklar karl han er. Det giver
>>> bingo ved stemmeurnerne. Der er valgpolitik i hans overvejelser. Nu
>>> må tiden vise hvor mange civile der ryger med i vesten angreb på
>>> Daffis tropper.
>>
>> Og Villy Søvndal har naturligvis absolut ingen interesse i at fable om
>> "massakrer" og fremstå som en statsmand, tilsidesætte sin bløde prfil?
>
> De er alle ramt af en masse-psykose på Christiansborg. Ingen tør stå ved
> siden af. Der bliver helt sikkert snart udskrevet valg og ingen vil
> fremstå som en vatpik.

Mon ikke også rigtig mange ude i folket ser dem som galninge?

Mvh
Martin


Peter Heide (20-03-2011)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 20-03-11 01:43


"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:4d854aa1$0$23760$14726298@news.sunsite.dk...
> On 03/20/2011 01:12 AM, Peter Heide wrote:
>>
>> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
>> news:4d854367$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> Peter Heide wrote:
>>>
>>>> Løkke vil vise hvilken viljefast og kampklar karl han er. Det giver
>>>> bingo ved stemmeurnerne. Der er valgpolitik i hans overvejelser. Nu
>>>> må tiden vise hvor mange civile der ryger med i vesten angreb på
>>>> Daffis tropper.
>>>
>>> Og Villy Søvndal har naturligvis absolut ingen interesse i at fable om
>>> "massakrer" og fremstå som en statsmand, tilsidesætte sin bløde prfil?
>>
>> De er alle ramt af en masse-psykose på Christiansborg. Ingen tør stå ved
>> siden af. Der bliver helt sikkert snart udskrevet valg og ingen vil
>> fremstå som en vatpik.
>
> Mon ikke også rigtig mange ude i folket ser dem som galninge?

Måske. Men så er det jo godt de står sammen om sagen. Så kan det hele jo
være nærmest være lige meget når valget kommer.


DADK (20-03-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 20-03-11 07:07

Peter Heide wrote:
>
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> news:4d854367$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Peter Heide wrote:
>>
>>> Løkke vil vise hvilken viljefast og kampklar karl han er. Det giver
>>> bingo ved stemmeurnerne. Der er valgpolitik i hans overvejelser. Nu
>>> må tiden vise hvor mange civile der ryger med i vesten angreb på
>>> Daffis tropper.
>>
>> Og Villy Søvndal har naturligvis absolut ingen interesse i at fable om
>> "massakrer" og fremstå som en statsmand, tilsidesætte sin bløde prfil?
>
> De er alle ramt af en masse-psykose på Christiansborg. Ingen tør stå ved
> siden af. Der bliver helt sikkert snart udskrevet valg og ingen vil
> fremstå som en vatpik.

Netop. Eller på moderne dansk "softlinere"

Kim Larsen \(på AltB~ (20-03-2011)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 20-03-11 13:30

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4d8522b2$0$23760$14726298@news.sunsite.dk
> On 03/19/2011 09:06 PM, DADK wrote:
>> Lyder det fra bureauerne...
>
> Ja, for en lille mia cruise missiles...
>
> Det må formentlig være faste mål de er gået efter.
> Altså mord på Libyens ledelse...
> Usædvanlig grov indblanding der ikke har humanitært sigte.

Du aner ikke hvad du snakker om, du lukker bare lort ud,
Martinse-dumse-numse.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



Kim Larsen \(på AltB~ (21-03-2011)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 21-03-11 01:14

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4d8522b2$0$23760$14726298@news.sunsite.dk
> On 03/19/2011 09:06 PM, DADK wrote:
>> Lyder det fra bureauerne...
>
> Ja, for en lille mia cruise missiles...
>
> Det må formentlig være faste mål de er gået efter.
> Altså mord på Libyens ledelse...
> Usædvanlig grov indblanding der ikke har humanitært sigte.

Du er sørme glad for den lille psykopat-diktator, hva´ Martinse-dumse-numse
?

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



Claus E. Petersen (19-03-2011)
Kommentar
Fra : Claus E. Petersen


Dato : 19-03-11 23:13

Den 19-03-2011 21:06, DADK skrev:
> Lyder det fra bureauerne...

Fedt!

Håber at der er kamera i spidsen så vi andre også får fornøjelse af dem.

- cep


DADK (19-03-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 19-03-11 23:30

Claus E. Petersen wrote:
> Den 19-03-2011 21:06, DADK skrev:
>> Lyder det fra bureauerne...
>
> Fedt!
>
> Håber at der er kamera i spidsen så vi andre også får fornøjelse af dem.
>
> - cep
>
Tænk på hvor krigerisk "hvide" eller "vesten" snart må virke på andre
kulturer. Ser du kinesere, japanere, sydamerikanere, afrikanere sådan
næsten hvert 7 år i statistik efter WWII gå i vild krig med den helt
store hammer i fremmede lande?

Claus E. Petersen (19-03-2011)
Kommentar
Fra : Claus E. Petersen


Dato : 19-03-11 23:37

Den 19-03-2011 23:30, DADK skrev:
> Claus E. Petersen wrote:
>> Den 19-03-2011 21:06, DADK skrev:
>>> Lyder det fra bureauerne...
>>
>> Fedt!
>>
>> Håber at der er kamera i spidsen så vi andre også får fornøjelse af dem.
>>
>> - cep
>>
> Tænk på hvor krigerisk "hvide" eller "vesten" snart må virke på andre
> kulturer. Ser du kinesere, japanere, sydamerikanere, afrikanere sådan
> næsten hvert 7 år i statistik efter WWII gå i vild krig med den helt
> store hammer i fremmede lande?

Om et par måneder er det hele alligevel vores, og især USA's, skyld,
uanset hvad der sker, så hey.. who cares?

- cep

DADK (20-03-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 20-03-11 00:16

Claus E. Petersen wrote:

> Om et par måneder er det hele alligevel vores, og især USA's, skyld,
> uanset hvad der sker, så hey.. who cares?

Du har sikkert ret, men jeg er så gammel at jeg kan huske man talte om
at Sovjet indtog et nyt land hvert 14 år. Det var et skræmmebillede i
sig selv.

Bo Warming (20-03-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 20-03-11 08:58

On Sat, 19 Mar 2011 23:37:20 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

>Den 19-03-2011 23:30, DADK skrev:
>> Claus E. Petersen wrote:
>>> Den 19-03-2011 21:06, DADK skrev:
>>>> Lyder det fra bureauerne...
>>>
>>> Fedt!
>>>
>>> Håber at der er kamera i spidsen så vi andre også får fornøjelse af dem.
>>>
>>> - cep
>>>
>> Tænk på hvor krigerisk "hvide" eller "vesten" snart må virke på andre
>> kulturer. Ser du kinesere, japanere, sydamerikanere, afrikanere sådan
>> næsten hvert 7 år i statistik efter WWII gå i vild krig med den helt
>> store hammer i fremmede lande?
>
>Om et par måneder er det hele alligevel vores, og især USA's, skyld,
>uanset hvad der sker, så hey.. who cares?


SF er nu også VILD MED LANDTROPPER - er de ramt af visdom om at vi bør
plyndre olie så udgifterne dækkes?

Krig uden plyndringsmulighed gir underskud for sejrherren - og at USA
gav Marshallhjælp i 1948 var en smart måde at plyndre tyskerne for
råderet/selvtillid/selvbestemmelse. Men libyerne er 100% en
belastning hvis vi lar dem sælge olien til kineserne
Måske strandene er så turistegnede som ægypternes, men ellers?

WHO CARES spør du , som om du har fortrængt at millioner af libyere
har fået fint alibi til at sige "MIG FLYGTNING" i vort Torneroseland.
Det overskygger al responsibiityToProtect pladder.

Sarkozy er heldigvis blevet god til pigtrådslejre til nordpåsøgende
afrikanere og man underfodrer, så de sultklynker:
_ DET ER VORT HÅB_ - og lidet omtalt i nedMedGadafi-debaten

Tyskene gav kz-fanger det antal kalorier aminosyrer, vitaminer som var
streng nødvendigt men siden har metabolske genveje vist at ulandsfolk
kan klare sig med mindre - så Gadafisønner: spænd livemmen ind og spar
op til returnering fra Lampedusa

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste