Spændende dag (Elhegn)
Fra : Maria Fabæch

Dato : 10-08-01 08:31

Hejsa

Så er det idag at mit elhegn gerne skulle blive færdigt, så kattene igen kan
komme ud i haven.
Mit arbejdshold kommer her om en time, og sætter det sidste op så det skulle
gerne blive færdigt!

Jeg er meget spændt! Det bliver interressant at se hvad kattene siger til
det og om de kan holdes inde af hegnet.

Rapport følger naturligvis!

KH

--
Maria og Kattene
http://hjem.get2net.dk/maria

Fra : Birgitte

Dato : 10-08-01 14:51

Hej Maria
Fortæl endelig hvordan det virker, og hvordan dine katte trives med Hegnet.
Jeg havde selv tænkt på, at lave en sådan indhegning til alle mine hunkatte,
en indhegning som går fra stue terassen og så ca. 50-60 m2, bare så de kan
løbe frit ud og ind hele dagen lang.
Vores Terasse er i forvejen overdækket, så de havde et stykke ca. 16 m2 med
tag over, hvis det pludselig begyndte at regne.
Måske var det også en god ide til vores hankatte, som så kunne få en større
løbegård og bibeholde de 16 m2 overdækket gård de hver især har.......
Glæder mig til at høre nyt.
Mange miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk

---

Fra : Maria Fabæch

Dato : 11-08-01 08:00

Hej Birgitte

Jamen, jeg tror nok det virker meget godt.....Men kattene har slet ikke
prøvet at kravle i hegnet endnu, de har haft alt for travlt med at kigge på
ørkenrotterne til at være ret meget ude. Måske er det også pga vejret i
går.....

Hvis jeg var dig ville jeg bare gå i gang...Men lad være med at købe det der
dyre Hobbygard. Det er langt billigere f.eks. at tage forbi en Poda hegn
butik (har butikker over hele landet www.poda.dk )- eller lignende. Det er
ret meget billigere! Og de har også de generatorer til mindre dyr, eller kan
hurtigt bestille dem hjem!

Men jeg skal nok holde Jer opdaterede!

MVH

Maria og Kattene