Ny Sync ???
Fra : address_is@invalid.i~

Dato : 17-03-11 17:37

Min MBP er friskinstalleret fra Cratch.
Adressebogen, kalenderen etc er tomme...

PÃ¥ min iPhone er alt intakt.

Hvad sker der hvis jeg syncer iPhone og MBP?

Bliver iPhonen tømt eller bliver MBP'en opdateret fra iPhonen eller???

H.

Fra : Jon

Dato : 17-03-11 18:04

<address_is@invalid.invalid> wrote:

> H.

Hvem er du?
--
/Jon
echo 141403796329316328543255794865631358218P | dc

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-03-11 20:18

> [...]

> Hvad sker der hvis jeg syncer iPhone og MBP?
>
> Bliver iPhonen tømt eller bliver MBP'en opdateret fra iPhonen eller???

DIn iPhone bliver nulstillet ...

/thomas

Fra : address_is@invalid.i~

Dato : 18-03-11 16:51

> DIn iPhone bliver nulstillet ...
>
> /thomas

Var nødt til at tage chancen...

Heldigvis -og så vidt jeg ved- er det første gang at Thomas tog fejl. Nu er
kontakter og kalenderaftaler også på min MBP. Har ikke syncet musik og
billeder endnu, for så ville de nok være væk...

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-03-11 18:05

> [...]
> kontakter og kalenderaftaler også på min MBP. Har ikke syncet musik og
> billeder endnu, for så ville de nok være væk...

Det er også musik jeg tænker på ... billeder kan godt synces begge veje

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-03-11 23:16

> Det er også musik jeg tænker på ... billeder kan godt synces begge veje

Er du sikker på det? Musik kan jo godt købes på iPhone og derefter
overføres til computeren, når man synkroniserer. Hvis jeg opdaterer et
stykke musik til iTunes+ og sletter det gamle nummer, så får jeg en
meddelelse om, at min iPhone indeholder materiale, der ikke er på
computeren. Den spørger så, om jeg vil overføre det fra iPhone til
computeren. Men du har ret i, at det har været anderledes engang. Jeg
mener bare, det blev lavet om for nogle år siden, så det altså er muligt
at overføre musik fra iPhone til computer.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-03-11 23:20

> [...]
> mener bare, det blev lavet om for nogle år siden, så det altså er muligt
> at overføre musik fra iPhone til computer.

Muligvis kun med musik du har købt på iTunes .. jeg må indrømme jeg har
ikke testet det fornyligt ...

Uanset hvad så er det bare nemmere og bedre at have en (og gerne flere)
backup af ens data inkl. musik etc.

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-03-11 23:21

> Muligvis kun med musik du har købt på iTunes .. jeg må indrømme jeg har
> ikke testet det fornyligt ...
>
> Uanset hvad så er det bare nemmere og bedre at have en (og gerne flere)
> backup af ens data inkl. musik etc.

+ det skal nok være til det iTunes bib. som den er syncet med .. og det
er jo ikke tilfældet når OP starter med en helt frisk installation ..

/thomas

Fra : address_is@invalid.i~

Dato : 19-03-11 07:46

> + det skal nok være til det iTunes bib. som den er syncet med .. og det
> er jo ikke tilfældet når OP starter med en helt frisk installation ..
>
> /thomas

OP?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-03-11 08:09

> OP?

"Original Poster"

Det er derudover god skik at fortælle hvad man hedder ...

/thomas