Deling i hjemmet
Fra : Ukendt

Dato : 15-03-11 00:05

Via http://www.apple.com/dk/ios skulle jeg forsøge at dele mit
iTunes-indhold på computeren med min iPad. iTunes > Indstillinger >
Deling er aktiveret, og så forventede at se en spilleliste ved navn
"Fælles".

Det skete dog ikke - hvad har jeg glemt?

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 15-03-11 00:21

Steen writes:

> [...]
> Deling er aktiveret, og så forventede at se en spilleliste ved navn
> "Fælles".
>
> Det skete dog ikke - hvad har jeg glemt?

Husk at slå homesharing til på begge enheder med det samme AppleID.

--
Thomas Bjorn Andersen - Quis custodiet ipsos custodes?
tba@gen-v.net +++ATH

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 15-03-11 09:05

On 15-03-2011 00:21, Thomas Bjorn Andersen wrote:

> Husk at slå homesharing til på begge enheder med det samme AppleID.

Og at have iTunes kørende på computeren ;)

Jesper \

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-11 11:44

Aha!
Når man slår Deling til i iTunes, kommer skærmbilledet frem i iTunes.
"Fælles" optræder som spilleliste....men når jeg til sidst klokker "OK"
forsvinder "Fælles" som spilleliste.
Deling fungerer stadig, men spillelisten optræder ikke længere på computeren.
Nærmest helt Microsoft'sk, men pyt - det virker jo alligevel