Sov godt i nat
Fra : Jens Bruun

Dato : 13-03-11 18:41

Her er lidt at hygge sig på:

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/142846

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 13-03-11 19:05

news:04idnY8o0Mg2nODQnZ2dnUVZ8nmdnZ2d@giganews.com...
> Her er lidt at hygge sig på:
>
> http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/142846
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Nu er der også en mafia i Israel, Israelere begår også drab, det er så nemt
at at lægge skylden på de der oprindeligt ejede jorden som bosætterne levede
på.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-03-11 19:09

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
ilj118$66p$1@speranza.aioe.org:

> Nu er der også en mafia i Israel, Israelere begår også drab, det er
> så nemt at at lægge skylden på de der oprindeligt ejede jorden som
> bosætterne levede på.

Hehe. Du fik næse i bukserne - ikke Flemse?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 13-03-11 19:15

Den 13/03/11 19.09, Jens Bruun skrev:

> Hehe. Du fik næse i bukserne - ikke Flemse?

Det tror jeg bestemt han gjorde.

/Kim

Fra : P.N.

Dato : 15-03-11 12:11

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg bestemt han gjorde.
>
> /Kim

Du er syg hvis du tror det.

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-11 21:11

"Jens Bruun" skrev i meddelelsen

>Her er lidt at hygge sig på:

>http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/142846

Jeg tror mange er glade for at du holdte dit løfte, dengang du lovede i
fremtiden kun at koncentrere dig om at diskutere politik her i gruppen.

Du er en idiot.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-03-11 21:22

Thomas M <not_here> skrev i meddelelsen
4d7d24d9$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg tror mange er glade for at du holdte dit løfte, dengang du lovede
> i fremtiden kun at koncentrere dig om at diskutere politik her i
> gruppen.

Ehh? Hvad snakker du om, "Thomas M"? Et dokumenterende link kan måske
forhindre, at nogen efterfølgende kalder dig idiot.

> Du er en idiot.

Utvivlsomt. Dét faktum ødelægger nu ikke min nattesøvn.

Er det vigtigt for dig, at andre ikke kalder dig idiot, "Thomas M"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-03-11 07:37

Jens Bruun skrev den 13-03-2011 18:40:
> Her er lidt at hygge sig på:
>
> http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/142846

Og det adskiller sig fra andre blodige gerningssteder, hvorledes?

Hvis du vil se andre hyggelige billeder: rotten.com

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til