Zambrano ladeporten
Fra : Martin Larsen

Dato : 12-03-11 19:12

http://blogs.jp.dk/setfrahoejre/2011/03/11/sa-tager-vi-den-derfra/
Hjalte Rasmussen om Zambrano-sagen, som åbner en ladeport for
kædeindvandring:

“Derfor bør regeringen allerede nu sige fra. Desuden bør den første
danske principsag med udgangspunkt i den nye dom straks bringes hele
vejen til Højesteret, som så bør bruge grundloven til at stå fast på
Danmarks selvbestemmelsesret”

Et stærkt DF er bedste værn indtil den totalitære EU-kolos braser sammen
under sin egen vægt.

Godt at oprøret i Muhammedanien viser hvilket kaos, barbari og
forfølgelse af kristne mindretal, der venter os, hvis vi er naive.

Det ægyptiske broderskabs führer i Vesten en kær muhammedansk lærd som
bor i London Kamal El Helbawy, har udtalt at han hver dag beder til at
Israel må blive slette af kortet.

Mvh
Martin

Fra : Peter K

Dato : 13-03-11 23:43

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> Godt at oprøret i Muhammedanien viser hvilket kaos, barbari og forfølgelse
> af kristne mindretal, der venter os, hvis vi er naive.

Viser det ikke det modsatte? At folket i disse lande vil have det samme som
os: frihed, lighed, demokrati. Det er deres ledere der er skurkerne.

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-03-11 00:41

On 03/13/2011 11:42 PM, Peter K wrote:
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
>
> Viser det ikke det modsatte? At folket i disse lande vil have det samme
> som os: frihed, lighed, demokrati. Det er deres ledere der er skurkerne.

Nej. Du har været ude på marken hos fårene de sidste par uger, tror jeg.

Fra : N_B.DK

Dato : 14-03-11 02:01

"Peter K" <peter@parcelvej.dk> wrote in message
> Viser det ikke det modsatte? At folket i disse lande vil have det
> samme som os: frihed, lighed, demokrati.

Ja lad os nu se, er desværre bange for de går fra asken og ind i ilden.

--
MVH. N_B_DK

Fra : /John

Dato : 14-03-11 02:18

"N_B.DK" <nbdk.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> er desværre bange for de går fra asken og ind i ilden

Ja, som i Persien, hvor de smed shahen ud, og Khomeini lovede dem
demokrati...

John