iPad og båndbredde
Fra : Ukendt

Dato : 11-03-11 17:13

Kan I streame video på jeres iPad?
Jeg har pt en 6mb-forbindelse, hvor jeg uden problemos fx streamer
Youtube-video på min MacBook.

Forsøger jeg det samme på min iPad, går det galt...den kan bare ikke
hive signalet ned hurtigt nok.

Egentligt burde man vel have samme hastighed til rådighed på begge
enheder, men sådan er det ikke hos mig og min 6mb-forbindelse

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-11 17:24

Hej,

> Kan I streame video på jeres iPad?

Ja.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-03-11 18:07

<Steen> wrote:

> [...]
>
> Egentligt burde man vel have samme hastighed til rådighed på begge
> enheder, men sådan er det ikke hos mig og min 6mb-forbindelse

sagtens ... og det er ikke fordi du er på en 3G forbindelse ?

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-11 00:15

On 2011-03-11 18:06:34 +0100, Thomas von Hassel said:

> sagtens ... og det er ikke fordi du er på en 3G forbindelse ?
>
> /thomas

Nope, men jeg har haft lidt hyr med min forbindelse, så når jeg får det
rettet i næste uge, ser det nok lysere ud

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 12-03-11 20:02

Den 11/03/11 17.13, Steen skrev:
> [...]
>
> Egentligt burde man vel have samme hastighed til rådighed på begge
> enheder, men sådan er det ikke hos mig og min 6mb-forbindelse

Min iPod Touch 4 er langt fra så god til at opfange det trådløse
wifi-signal som min Macbook Pro. Vel fordi ipoden - og dermed antennen -
er mindre. Der kan være rum, hvor iPoden ikke kan fange signalet, mens
mabcooken godt kan. Knas i modtagelsen kan måske også sætte hastigheden ned?

Mikkel