VMware Fusion - manglende tilladelser.
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 09-03-11 21:18

Hej.

Jeg får meddelelsen -Make sure you have rights to run the program and to
access all directories it uses and rights to access all directories for
temporary files- og så vil VM ikke starte.
Hvordan giver jeg disse tilladelser.

Michael C.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-03-11 21:26

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@stofanet.invalid> wrote:

> [...]
> access all directories it uses and rights to access all directories for
> temporary files- og så vil VM ikke starte.

er det når du starter programmet, eller når du starter din VM ?

Mit gæt er at rettighederne på din VM er forkerte...

hæjreklik på den i Finder, find "tilladelser" nedest og giv dig selv
læse & skrive rettigheder.

/thomas

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 09-03-11 21:37

> er det når du starter programmet, eller når du starter din VM ?
Når jeg starter programmet

> Mit gæt er at rettighederne på din VM er forkerte...
>
> hæjreklik på den i Finder, find "tilladelser" nedest og giv dig selv
> læse & skrive rettigheder.
Jeg prøver.

Michael C.

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 10-03-11 21:09

Hej Thomas.

Til din orientering.

Hvis du har set min anden tråd -MBP OS 10.6.6. og stort smcFanControl
problem- kan du se, at der virkelig var ged i min maskine.
Jeg valgte at re-installere 10.6.6. med rydning af HD hvorefter jeg
overførte alt fra min iMac (som jeg ikke har ødelagt) og nu kører alt
som det skal.
Lærepenge, sådan ca. 12 timers arbejder. Så må vi håbe at jeg husker
ikke at pille ved noget jeg ikke er sikker på.

Michael C.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-03-11 21:11

> [...]

> Lærepenge, sådan ca. 12 timers arbejder. Så må vi håbe at jeg husker
> ikke at pille ved noget jeg ikke er sikker på.

Så det godt ... sikke noget rod.

/thomas