Er I også uheldige med jeres nye/nyere vog~
Fra : /HB

Dato : 07-03-11 02:46

At være ejer af en Skoda Octavia 2,0 tdi pdf elegance combi fra ny og
til idag - i knap 3 år og 120000km er ingen dans på roser når det
gælder parkeringsskader, bilkabuler samt hærværk.

Allerede da bilen var en uge gammel var der en klovn der havde kørt en
indkøbsvogn ind i venstre fordør - Ingen seddel i forrude.

Højre fordør bilka bule - Ingen seddel i forrude.

Højre bagdør bilka bule - ingen seddel i forrude
Fik rettet buler op ved bulemanden.

Bule/ridse i bagkofangeren på en parkeringsplads. så det selv -
Forsikringssag

Stor fed ridse tværs over kølerhjelmen ( det så ud som om at en person
havde kuret hen over den ) - Gæt! Ingen seddel i forrude.

En havde påkørt bagkofanger på parkeringsplads. Ingen seddel i
forrude.

Nummeplader stjålet og bilen forsøgt brækket op og hærvæk i form af
ridser og buler - og nej! ingen seddel i forrude

Højre sidespejl ramt af hvid bil - ingen seddel i forrude.

I lørdags ved vaskehal - En mand slår en spand med børste og vand ind
i siden på bilen to gange da han går forbi. Jeg steg ud og kaldte på
ham. Han kunne ikke forstå han havde ramt, men igen afslørede saltet
hvor han havde ramt! Han blev sur og kørte hans vej!! Nåede lige at
tage hans nummerplade.

Hvad sker der for folk?!?
Enten er folk skq misundelige eller også tænker de at det jo bare er
en Skoda, så det gør ikke noget vi buler og ridser den lidt.....hmmm

Er I andre lige så uheldige?

--
/HB

Fra : Leo Jensen

Dato : 07-03-11 03:06

On 7 Mar., 10:46, "/HB" <henri...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Enten er folk skq misundelige eller også tænker de at det jo bare er
> en Skoda, så det gør ikke noget vi buler og ridser den lidt.....hmmm

Bilen behøves slet ikke være ny eller 'bare' en Skoda før det sker,
men jeg tror du har ret i at det alligevel betyder noget hvad det er
for en bil.

Min Jaguar får MANGE parkeringsbuler, og det er altså ikke fordi den
med 179.8 cm er særligt bred. Folk tænker nok at en Jaguarejer har
mange penge og dermed råd til at få repareret buler, men situationen
er jo den modsatte: Budgettet er brugt...
Jeg har set en tyk kone i en Opel Astra banke sin dør gentagne gange
ind i min fordør på en hotel-p-plads i Århus, og jeg fik desværre ikke
fat i hende. Jeg holdt ikke særligt tæt på, bitch...

Min 2CV og Panda'en derimod får aldrig en bule. De er smallere,
korrekt, men jeg parkerer dem mindst lige så tæt på nabobiler. Folk er
vel bange for at de vælter...

MVH Leo

Fra : Martin Bak

Dato : 07-03-11 15:58

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Min Jaguar får MANGE parkeringsbuler, [klip]
>
> Min 2CV og Panda'en derimod får aldrig en bule. De er smallere,
> korrekt, men jeg parkerer dem mindst lige så tæt på nabobiler. Folk er
> vel bange for at de vælter...

Smudsfaktor! Det er det samme der gør sig gældende f.eks. ved en kassekø.
Man holder helt automatisk lidt større afstand til bumsen, end man gør det
til mere agtværdigt udseende mennesker. Visse særligt tiltrækkende individer
kommer man måske endda lidt tættere på endnu.
Man støder meget nødigt ind i bumsen ved et uheld, men skulle det ske med en
tiltrækkende model, frembringer det nærmest smil og glæde.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 08-03-11 01:05

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen

[...]

Jeg er halinspektør, og kan kun skrive under på, hvor selviske og tankeløst
hensynsløse folk er i dag.
Jeg har i min hal sat 7 store moderne 110 liters skraldespande på på en
måde, så der intet sted på er længere end 6 meter fra en plads på reposerne
til en skraldespand. Alligevel må jeg hver aften gå rundt og samle affald op
og fiske sammenkrøllede slikposer og papir fra franske hotdogs op bag fra
bænken, så tæt på skraldespanden som en halv armslængde. Og de voksne er
lige så slemme som børnene. Faktisk er kvinder værst. De overplastrer alt
med sportstape - helt hæmningsløst. Man burde have lov til at skrive bøder
ud nøjagtigt som politiet over svineriet.
(Det koster faktisk 1200 kr i bøde at smide affald) Så skulle I bare se mig
ligge på lur
De ville få det lært på ingen tid

Med hensyn til bilkabuler, så har min nabo faktisk en rimelig god metode til
at undgå dem.
Han udser sig altid de nyeste biler at parkere ved siden af. Er der flere
tomme pladser ved siden af hinanden, så vælger han hellere en plads mellem
to nyere biler end helt frie pladser.

Det ser ud til at virke. Jeg har endnu ikke set en bilkabule i nogen af hans
biler gennem 18 år!
Folk er mere påpasselige, når deres egen bil er ny.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Armand

Dato : 08-03-11 21:05

Den 08-03-2011 01:05, Frodo Nifinger skrev:

> [...]
> armslængde. Og de voksne er lige så slemme som børnene.
> Man burde have lov til at skrive bøder ud nøjagtigt som politiet over

Hvad med et oprydningstillæg for at lade folk tage emballage med i
hallen - Bare lige sådan for at stille tingene på spidsen for gæsterne

> (Det koster faktisk 1200 kr i bøde at smide affald) Så skulle I bare se
> mig ligge på lur
> De ville få det lært på ingen tid

Jeg bor 'rundt om hjørnet' til en af byens indfaldsveje og 150 meter fra
MC. Donalds - Hvis jég måtte inddrive dé bøder for sheriffen, så kunne
jeg givetvis tjene min normale dagløn alene på MC D -kunder: Det
formedelst flyder med MC. D. -emballage i rendesten, hække og forhaver
ca 500 meter på hver side af bix'en

> Med hensyn til bilkabuler

.. . . . Så tror jeg at subj. måske er forårsaget af hyper-focus :-/
Min nuværende bil har indtil for ganske nyligt været den yngste og
nyeste bil jeg nogensinde har haft. Og indtil jeg fik dén har jeg aldrig
fået en Bilka-bule - Eller rettere: Jeg har aldrig før opdaget når jeg
fik en, hvilket sikkert skyldtes bilernes beskaffenhed og nærmest
fraværende vask og lakpleje!

--
Armand.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 08-03-11 21:26

> [...]
> fået en Bilka-bule - Eller rettere: Jeg har aldrig før opdaget når jeg
> fik en, hvilket sikkert skyldtes bilernes beskaffenhed og nærmest

Det tror jeg absolut der kan været noget om!
Kører i en Honda model >>Meget Snavset Og Bulet 1.4iS<< - og jeg kan
sguda ikke huske hvilken bule der var hvor hvornår.
Tror ikke jeg ville have nerver til at eje en ny bil - for folk ER altså
ikke ret flinke i denne tid :\

Fra : Leif Neland

Dato : 09-03-11 09:08

> [...]
> jeg givetvis tjene min normale dagløn alene på MC D -kunder: Det
> formedelst flyder med MC. D. -emballage i rendesten, hække og forhaver

Min ide:

Emballage til fastfood og tobak, og drikkevarer i dåser skal påtrykkes
køberens cprnummer eller kreditkortnummer, og personer, der indleverer
fundet materiale får halvdelen af bøden for at smide affald, for at
sælge tyske dåser og for at give alkohol og tobak til mindreårige.

Men det er nok for drastisk til at blive indført...

Fra : Armand

Dato : 09-03-11 13:53

Den 09-03-2011 09:07, Leif Neland skrev:

> [...]
> sælge tyske dåser og for at give alkohol og tobak til mindreårige.
>
> Men det er nok for drastisk til at blive indført...

I et tilfælde som her på gaden, er det jo tydeligt hvorfra emballagen
kommer og dé kunne til en start prøve at vise lidt ansvar gennem
opmærksomgørelse på svineriet blandt kunderne eller andet tiltag.

Personlig kører jeg en diskret kampagne blandt især de unge mennesker
jeg har med at gøre: "JEG spiser aldrig MC-Donalds, for jeg vil ikke
sammenlignes med de uintilligente mennesker der qua svineriet er MC-D's
kundegruppe"
Når det kommer til stykket har vi også et ligegyldigheds-svineri ved det
racing-projekt hvor jeg har min jævnlige unge-kontakt!

--
Armand.

Fra : /HB

Dato : 08-03-11 00:53

On 7 Mar., 11:06, Leo Jensen <leo.5...@gmail.com> wrote:

> [...]
> ind i min fordør på en hotel-p-plads i Århus, og jeg fik desværre ikke
> fat i hende. Jeg holdt ikke særligt tæt på, bitch...

Ærgeligt!

> Min 2CV og Panda'en derimod får aldrig en bule. De er smallere,
> korrekt, men jeg parkerer dem mindst lige så tæt på nabobiler. Folk er
> vel bange for at de vælter...

Ha ha ja, eller også så er de knap så spændende at lave en skramme
på...

--
/HB

Fra : Armand

Dato : 08-03-11 21:17

Den 07-03-2011 11:06, Leo Jensen skrev:
> [...]
> ind i min fordør på en hotel-p-plads i Århus, og jeg fik desværre ikke
> fat i hende. Jeg holdt ikke særligt tæt på, bitch...

En af 206'erens P-buler fik den på P-pladsen bag vores bank.
Min kone var blevet siddende og ventede på at jeg klarede min
$$-forretning, men det afholdt ikke en efterkommende at knalde bagdøren
gentagne, og med hårdere styrke ind i min.
Selv konfronteret med konens oplevelse som vidne og en matchende
farve-afsmitning bedyrede chaufføren sin uskyld og forsøgte at
argumentere for en for høj placering - At jeg fik hele familien ind i
bilen igen før en fornyet dørtest slagtede også dét argument så jeg
omsider fik en adresse at sende regningen til.

Konen genkendte fruentimmeren, der kørte, som en sand furie og
misdæderen på bagsædet som hendes mand, så det blev min eneste trøst i
den sag

--
Armand.

Fra : Bjørn J.

Dato : 07-03-11 11:10

"/HB" <henrikub@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

>Hvad sker der for folk?!?
>Enten er folk skq misundelige eller også tænker de at det jo bare er
>en Skoda, så det gør ikke noget vi buler og ridser den lidt.....hmmm

Det hat intet med bilen/mærket at skaffe.

Det er moderne tider !

>Er I andre lige så uheldige?

Nej.

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Henrik B.

Dato : 07-03-11 14:51

> "Bjørn J." skrev i meddelelsen
>
> Det hat intet med bilen/mærket at skaffe.
>
> Det er moderne tider !

Ja! Folk er fuldstændig ligeglade, respektløse og nogle SPADSERHJERNER!!!!

--
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/

Fra : /HB

Dato : 08-03-11 00:52

On 7 Mar., 11:10, "Bj rn J." <mrb...@post.tele.dk> wrote:
> "/HB" <henri...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:15c92aa4-62b5-4224-93b2-33e18b2a6512@t8g2000vbd.googlegroups.com...
>
> KLIP

> Det hat intet med bilen/m rket at skaffe.

Ikke sikkert - Man undrer sig bare og begynder at spekulere over
grunden til ligegyldigheden

> Det er moderne tider !

Ja desværre på det område!

--
/HB

Fra : alexbo

Dato : 07-03-11 11:36

"/HB" skrev

> Enten er folk skq misundelige eller også tænker de at det jo bare er
> en Skoda, så det gør ikke noget vi buler og ridser den lidt.....hmmm

Jeg tror hverken det er misundelse eller det modsatte, det er også de
færreste der kan kende bilerne fra hinanden når man holder lige ved siden
af, jeg åbner bare døren, om den rammer en Skoda eller en Ford er ganske
ligegyldigt.

mvh
Alex Christensen

Fra : C. Caspersen

Dato : 07-03-11 16:09

"/HB" <henrikub@gmail.com> skrev i en meddelelse

Er I andre lige så uheldige?

------------------

Skoda Octavia 6/2010:

3600 km : Rådyr på motorvej

9000 km : Fjols påkører bagskærm og kofanger under bakning på p-plads

17000 km: Højre bagdør bulet på p-plads.

Ingen sedler. Rådyret havde dog lidt pli - det stak ikke af bagefter.......

/Caspersen

Fra : -=JF=-

Dato : 07-03-11 17:30

Den 07/03/11 16.09, C. Caspersen skrev:

> 3600 km : Rådyr på motorvej

Lidt inspiration:
http://www.dk-kogebogen.dk/info/link-til-os/vildt/radyr.php

--
Mhv.
John

Fra : /HB

Dato : 08-03-11 00:54

On 7 Mar., 16:09, "C. Caspersen" <cmc...@fjerndettesol.dk> wrote:
> "/HB" <henri...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:15c92aa4-62b5-4224-93b2-33e18b2a6512@t8g2000vbd.googlegroups.com...
>
> Er I andre lige s uheldige?
>
> ------------------
>
> Skoda Octavia 6/2010:
>
> 3600 km : R dyr p motorvej
>
> 9000 km : Fjols p k rer bagsk rm og kofanger under bakning p p-plads
>
> 17000 km: H jre bagd r bulet p p-plads.
>
> Ingen sedler. R dyret havde dog lidt pli - det stak ikke af bagefter........

Surt! Men forsikringen dækkede vel for rådyret?!

--
/HB

Fra : C. Caspersen

Dato : 08-03-11 20:42

Surt! Men forsikringen dækkede vel for rådyret?!

----

Jowjow, men det ville sgutte betale min selvrisiko

/Caspersen

Fra : Ole Sørensen

Dato : 08-03-11 21:28

> Jowjow, men det ville sgutte betale min selvrisiko

Et meget uhøfligt rådyr!

Fra : Armand

Dato : 08-03-11 21:38

Den 08-03-2011 21:27, Ole Sørensen skrev:

> Et meget uhøfligt rådyr!

Hvorfra tror du at navnet RÅdyr kommer?

--
Armand.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 08-03-11 22:00

> Hvorfra tror du at navnet RÅdyr kommer?

Jamen i dette tilfælde skulle det vel hedde et dyrtdyr ikke rådyr?
Eller er rådyr det sammen som megetdyr? :P

Fra : Armand

Dato : 08-03-11 22:07

Den 08-03-2011 22:00, Ole Sørensen skrev:

> Jamen i dette tilfælde skulle det vel hedde et dyrtdyr ikke rådyr?
> Eller er rådyr det sammen som megetdyr? :P

Er 'uhøflig' og 'rå' ikke synonymer?

Hvis det er et 'meget dyr' er det vel et kron(er)dyr

--
Armand.

Fra : Steffen

Dato : 07-03-11 18:32

/HB <henrikub@gmail.com> wrote:

> [...]
> Enten er folk skq misundelige eller også tænker de at det jo bare er
> en Skoda, så det gør ikke noget vi buler og ridser den lidt.....hmmm

Så må du jo lade være med at tage bilen med til de steder, hvor du
risikerer at der kommer andre mennesker.

mvh
steffen

Fra : Anders Majland

Dato : 07-03-11 19:39

> Så må du jo lade være med at tage bilen med til de steder, hvor du
> risikerer at der kommer andre mennesker.

Aå vil jeg have min egen vej ! Alternativt blot have lov at reservere et
stykke asfalt på faste tidspunkter incl sikkerhedsszoner ...

Kommer såmend nok når vi får afskaffet de menneskelige chaufførrer.....

/A

Fra : /HB

Dato : 08-03-11 00:49

On 7 Mar., 18:31, s...@neffets.dk (Steffen) wrote:

> S m du jo lade v re med at tage bilen med til de steder, hvor du
> risikerer at der kommer andre mennesker.

Jeg er jo ikke parnoid - Det handler vel om at folk godt må have lidt
respekt for andres ejendele eller hvad?

--
/HB

Fra : Jakob

Dato : 07-03-11 20:00

> Er I andre lige så uheldige?

Heldigvis ikke. Har "kun" fået en lille Bilkabule i siden de sidste
200.000 km, ellers ikke andet. Tror også i min naivitet at folk er mere
påpasselige og ærlige herovre i Jylland, men det er måske bare min fordom ?.

Mvh
Jakob

Fra : /HB

Dato : 08-03-11 00:56

On 7 Mar., 20:00, Jakob <ubehage...@gmail.com> wrote:

> Heldigvis ikke. Har "kun" f et en lille Bilkabule i siden de sidste
> 200.000 km, ellers ikke andet. Tror ogs i min naivitet at folk er mere
> p passelige og rlige herovre i Jylland, men det er m ske bare min fordom ?.

Det må det jo være så - Jeg har fået alle mine buler ridser og hærværk
i det nordjyske!

--
/HB

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-03-11 20:36

"/HB" <henrikub@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

===

Jeg parkerer altid så langt som muligt fra indgangen til Bilka/Lidl m.m.

Alligevel har jeg fået bulet bagdøren øverst oppe over sideruden - hvordan
det er sket har jeg ingen anelse om, da den holder meget sikkert på mit
arbejde og ellers i min carport...

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : /HB

Dato : 08-03-11 00:57

On 7 Mar., 20:36, "Per Henneberg Kristensen" <phkfj...@klikpost.dk>
wrote:
> [...]
>
> Alligevel har jeg f et bulet bagd ren verst oppe over sideruden - hvordan
> det er sket har jeg ingen anelse om, da den holder meget sikkert p mit

Stor kassevogn måske? Dørene sidder temelig højt på nogle af dem.

--
/HB

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 08-03-11 12:31

"Per Henneberg Kristensen" skrev i meddelelsen

> Jeg parkerer altid så langt som muligt fra indgangen til Bilka/Lidl osv.

Jeg kommer slet ikke den slags steder - så enkelt er dét :)

Fra : Esben

Dato : 07-03-11 23:05

"/HB" <henrikub@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er I andre lige så uheldige?

Min Skoda fik en bule da den var under en måned gammel i 1997, som i løbet
af denne vinter er begyndt at ruste. Ellers har der vist ikke været noget.

--
Esben

Fra : /HB

Dato : 08-03-11 00:58

On 7 Mar., 23:05, "Esben" <s...@gruf.LAND> wrote:

> Min Skoda fik en bule da den var under en m ned gammel i 1997, som i l bet
> af denne vinter er begyndt at ruste. Ellers har der vist ikke v ret noget..

Den skulle du da vist have fået lavet dengang, men at den først ruster
efter 13 år er nu rigtig godt gået

--
/HB

Fra : Esben

Dato : 10-03-11 23:03

> Den skulle du da vist have fået lavet dengang, men at den først ruster
> efter 13 år er nu rigtig godt gået

Ja, den fik en ordentlig gang reparationslak dengang af den forrige ejer,
men ellers har de sidste 2 vintre har været ret hårde ved den.

--
Esben

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 08-03-11 00:31

Følgende er skrevet af /HB:
> Er I andre lige så uheldige?

Never!

Evt. buler laver jeg selv.

Bor så heller ikke i en millionby.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : /HB

Dato : 08-03-11 01:00

On 8 Mar., 00:31, Hans Paulin (6310) <m...@privacy.net> wrote:
> F lgende er skrevet af /HB:

> Never!

Tjek!

> Evt. buler laver jeg selv.

Tjek!

> Bor s heller ikke i en millionby.

Gør jeg heller ikke, men jeg kommer da ud en gang imellem )

--
/HB

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 09-03-11 09:18

/HB udtrykte præcist:
> Gør jeg heller ikke, men jeg kommer da ud en gang imellem

Hæ hæ :)

Vi handler stort set kun i Tyskland bob bob - har aldrig fået en bule -
og Camryen hører ikke til de smalleste

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : /HB

Dato : 08-03-11 00:47

On 8 Mar., 01:05, "Frodo Nifinger" <j...@GIRAFfiber.dk> wrote:
> [...]
>
> Med hensyn til bilkabuler, s har min nabo faktisk en rimelig god metode til
> at undg dem.
> Han udser sig altid de nyeste biler at parkere ved siden af. Er der flere
> tomme pladser ved siden af hinanden, s v lger han hellere en plads mellem
> to nyere biler end helt frie pladser.
>
> Det ser ud til at virke. Jeg har endnu ikke set en bilkabule i nogen af hans
> biler gennem 18 r!
> Folk er mere p passelige, n r deres egen bil er ny.

Jeg parkerer altid så langt væk så muligt fra indgangen til evt. Bilka
som muligt og parkerer altid ved siden af nyere biler UDEN Børnesæder
i . Jeg har så lagt mærke til at når jeg kommer ud igen så er den
nyere bil væk og erstattet af en ældre potte eller værre endnu - en
kassevogn der er bakket ind og efterlader 25cm plads til at man kan
komme ind i sin bil...

--
/HB

Fra : Vandmanden

Dato : 08-03-11 04:16

On 8 Mar., 08:47, "/HB" <henri...@gmail.com> wrote:

> [...]
> nyere bil væk og erstattet af en ældre potte eller værre endnu - en
> kassevogn der er bakket ind og efterlader 25cm plads til at man kan

Hurra !
Så fik jeg opklaret hvorfor der næsten altid holder en bil klods op ad
min når jeg kommer ud - selv om jeg har parkeret i det fjerneste
hjørne af en halvtom parkeringsplads netop for at undgå bilkabuler.
Det underlige er at det samme var tilfældet dengang jeg kørte i en
gammel bil ...

Men det er nu ikke kun andres ejendom folk er ligeglade med.
Her i vinters så jeg en kvinde stå på en parkeringplads med en skovl
og hugge løs inde i skærmkasserne på en kia ceed. Og hun afsluttede
med lige at skrabe is ( og maling) af skærmkanterne med sin store
skovl !

Et andet sted så jeg en gut skrabe is af forruden, sideruderne og
bagefter skrabede han fandeme selve døren ! Bilen var en nyere
avensis.
Det gjorde sgu helt ondt at overvære

Mvh
Per

Fra : Leo Jensen

Dato : 08-03-11 04:44

On 8 Mar., 12:31, "Mogens \(K\)" <mogensFJ...@DETTEknudsen.dk> wrote:

> Jeg kommer slet ikke den slags steder - så enkelt er dét :)

Det er formentlig ikke bedre hos den lokale købmand eller hos Irma.
Det er svært at have sin bil med ud at købe ind uden at parkere i en
bås, hvor der kan holde en anden bil ved siden af. Men man kan
selvfølgelig tage en taxa...

Leo

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 08-03-11 13:21

On Tue, 8 Mar 2011 03:43:46 -0800 (PST), Leo Jensen
<leo.5500@gmail.com> wrote:

> [...]
>Det er svært at have sin bil med ud at købe ind uden at parkere i en
>bås, hvor der kan holde en anden bil ved siden af. Men man kan

Jeg tror at Mogens' chauffør kører bilen væk, mens hushovmesteren er
inde og handle, hvorpå han foranlediget af et mobilopkald kører vognen
frem når det er tid til at køre hjem.

Indkøb er langt under Mogens' værdighed.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 08-03-11 19:16

skrev i meddelelsen news:dg7cn6lbli5mobdf9lmmfedckvpu1jeahf@4ax.com...

> [...]

Eller finde en fortovskant / parkere så der kun er en bil til den ene side
etc.
På arbejdet bakker jeg ind i en bås, bagerst på pladsen , således min bil er
længst muligt væk fra sidemanden. Dét griner de meget af, so what...

> Jeg tror at Mogens' chauffør kører bilen væk, mens hushovmesteren er
> inde og handle, hvorpå han foranlediget af et mobilopkald kører vognen
> frem når det er tid til at køre hjem.
> Indkøb er langt under Mogens' værdighed.

HA ha ha - herligt
Faktum er blot, at jeg går over og handler ind sammen med min kone

Fra : Bjørn J.

Dato : 08-03-11 19:47

"Mogens (K)" <mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Faktum er blot, at jeg går over og handler ind sammen med min kone

Tøffelhelt..sligt har man folk til..

Fra : Anders Majland

Dato : 08-03-11 20:02

> Eller finde en fortovskant / parkere så der kun er en bil til den ene side
> etc.

Smarten har fået lidt fin rød lak foran fra en stor kassevogn* - så hvis
bare der kan parkeres til den ene side

* Kan selvfølgelig ikke bevise noget. Parkerede med god plads bag den og
næste morgen var han væk før mig - kun med den lille hilsen på plastikken
.... Samme sted har en anden krøllet min forreste nummerplade med sin
trækkrog ...

/A

Fra : /HB

Dato : 10-03-11 00:29

On 9 Mar., 09:17, Hans Paulin (6310) <m...@privacy.net> wrote:
> /HB udtrykte pr cist:

> H h :)
>
> Vi handler stort set kun i Tyskland bob bob - har aldrig f et en bule -
> og Camryen h rer ikke til de smalleste

Den første bule fra en indkøbsvogn, da bilen var en uge gammel, kom i
Flensburg
Så pas du bare på dernede Hans

--
/HB

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 10-03-11 08:54

/HB formulerede torsdag:
> Den første bule fra en indkøbsvogn, da bilen var en uge gammel, kom i
> Flensburg
> Så pas du bare på dernede Hans

Hæ hæ

Hans