Billige små USB-nøgler nogen steder?
Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-03-11 13:35

Nu er 1Gb og 2Gb USB-nøgler jo efterhånden ved at være for små til at
kunne sælges, så jeg gik og tænkte på om der eventuelt var nogen der har
set en "vi har en kasse med X stykker i som vi sælger billigt"?

Grunden er at jeg har en WD TV live som kan afspille lidt af hvert fra
USB, men som er dum at betjene (det zyntez Nikolaj Zonne ozze), men som
kan afspille et nyindsat medie automatisk.

Aha! En film klar til afspilining pr bette USB-nøgle, og det er bare
sætte den i og spille uden bøvl. Det var da værd lige at se nærmere på?

Nogen der har set noget?