vinterferie i Libyen
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 04-03-11 10:14

Filme ved fronten, nogen interesseret i at rejse med.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-03-11 12:17

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
ikqaii$sqj$1@speranza.aioe.org:

> Filme ved fronten, nogen interesseret i at rejse med.

Meget gerne, Flemse.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-03-11 15:27

> (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> ikqaii$sqj$1@speranza.aioe.org:

> Meget gerne, Flemse.

Uha, et drømme-scenarie er ved at tage form: To af de største landsby-tosser
på Usenet pisser af til Libyen...

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-11 15:36

"Kim Larsen
> Uha, et drømme-scenarie er ved at tage form: To af de største
> landsby-tosser på Usenet pisser af til Libyen...

Ja, de mangler bare lige at besøge dig på vejen, så er det perfekt!

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 04-03-11 15:37

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:XE6cp.20409$vr.6915@newsfe13.iad...

> Uha, et drømme-scenarie er ved at tage form: To af de største
> landsby-tosser på Usenet pisser af til Libyen...

Se under normale omstændigheder ville det her være et ubehageligt indlæg,
men da det kommer den "Homohadende mangemillionær" en særling der bla går
stærkt ind for korporlig afstraffelse af mindreårige børn, ja så kan man kun
trække på skulderen.

Fra : TL

Dato : 04-03-11 15:53

On Fri, 4 Mar 2011 15:27:02 +0100, in dk.politik "Kim Larsen \(på
AltBinaries.com eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Uha, et drømme-scenarie er ved at tage form: To af de største landsby-tosser
>på Usenet pisser af til Libyen...

Som dit bidrag kan du måske køre dem til lufthavnen uden at slå
taxemeteret til?

Fra : DADK

Dato : 05-03-11 01:08

TL wrote:

> Som dit bidrag kan du måske køre dem til lufthavnen uden at slå
> taxemeteret til?

haha

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-03-11 16:31

On Fri, 4 Mar 2011 15:27:02 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Uha, et drømme-scenarie er ved at tage form: To af de største landsby-tosser
> på Usenet pisser af til Libyen...

LOL. Det vil være en ren win-win situation.

Fra : Vidal

Dato : 05-03-11 00:17

Den 04-03-2011 16:30, S.A.Thomsen skrev:

> LOL. Det vil være en ren win-win situation.

Jeg synes, du fortjener en god, lang ferie også.
Overvej om du skulle tage med. Mon ikke mange i
gruppen vil chippe ind?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-03-11 00:38

On Sat, 05 Mar 2011 00:17:12 +0100, Vidal wrote:

> Jeg synes, du fortjener en god, lang ferie også.
> Overvej om du skulle tage med. Mon ikke mange i
> gruppen vil chippe ind?

Jeg har sgu da ikke glemt noget i Libyen, Fjotte.

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-03-11 11:19

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d7172f7$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg synes, du fortjener en god, lang ferie også.
> Overvej om du skulle tage med. Mon ikke mange i
> gruppen vil chippe ind?

Hov-hov. Chatnarren er typen, man altid siger "skrid, det er en lukket fest"
til, så han må finde et andet rejseselskab.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-11 11:43

"Jens Bruun"
> Hov-hov. Chatnarren er typen, man altid siger "skrid, det er en lukket
> fest" til, så han må finde et andet rejseselskab.

Aha, der er WiFi på LA's landsmøde?

Mvh Eyvind

Fra : DADK

Dato : 05-03-11 01:07

> Filme ved fronten, nogen interesseret i at rejse med.

Hvorfor ikke, oplevelsesturisme er blevet så moderne.