Flirt med faren – livet bør være leg, når ~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-11 08:35

Flirt med faren - livet bør være leg, når nul voldsrisiko
Folkeoplysning for usoignerthed
Folk får eksem af at vaske hænder for meget. Kvinder der bruger sæbe
ved vask i skridet kan forstyrre den lokale mikroflora, så sygdom
bryder ud. Men værst er nok at hundredtusinder ikke tør gå lidt ud af
deres have uden at beklædning er præsentabel.Det fattiggør livet, og
det er blandt mine mange små livs-sager at modarbejde og vise nye veje
på dette felt.
Hvis jeg blot var i beskidt og malingplettet havetøj ville få bemærke
noget, men når jeg er i en sjusket nederdel, som folk TROR ku blæse
op, så anstødelige ting sås, - som "flirter med faren" - så
tiltrækker det opmærksomhed og sætter tanker i gang og den primært
dovne enmandshær Bo Warming får sit budskab ud i sin selvbestaltede
propagandakrig
Selvfølgelig bør ingen byret lytte til håndværkere eller politi med
hadske fordomme og nul kendskab til mit livs prioriteter, som opdigter
forsæt til at krænke børn
Mit lifescript har rødder i min families juletraditioner, mandelgave
hver jul, som var Storm P årshefte eller "opfindelser"-hefte.
Min var var maskiningeniør og lavede mange Georg Gearløs opfindelser
og udtog patenter og fik solgt narkoseapparat til hospital. Han
kommenterede med respekt de aparte, overgearede StormP vagabonders
krog og haspe påfund til at holde sammen på deres lappede tøj og når
han købte ny gadgets især bil, så ændrede han altid lidt for at
afprøve forbedrings-ideer.
Når min læge foreskriver til mig blebuks, minible og stiklagen så
eksperimenterer jeg med tekstillim, minitøjklemmer og elastikker og
forbedrer - incl så jeg kan sidde med komputertastatur i skødet og
blebukser på og være sikker på at tastaturet ikke glider på gulvet.
Sådant præger mit outfit på fortovet og det er min menneskeret at lege
sådan og politiets heksejagt om pædofiltendenser er helt ude i tovene.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-11 09:59

On Fri, 04 Mar 2011 08:34:34 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Flirt med faren - livet bør være leg, når nul voldsrisiko
>Folkeoplysning for usoignerthed
snip
Z hvis jeg blot var i beskidt og malingplettet havetøj ville få
> [...]
>tiltrækker det opmærksomhed og sætter tanker i gang og den primært
>dovne enmandshær Bo Warming får sit budskab ud i sin selvbestaltede

Nogle mener jeg er asocialt provokerende at gå klædt så folk fristes
til at tro at de har noget at klage over - men alligevel umuligt kan
få taget foto med glimt af penis

De tager fejl - det er ikke uterligt at drille folk og så dem gejlet
op til snerperi og så indser de at der er intet at komme efter og
skuffes.

Det irriterer politi at falskanmaldere har fået dem til 7 gange .
bl.a. med skrigende bremser og to biler - at rykke ud og så gå med
uforettet sag og med min hån om at de er snerper.
Det må de leve med indtil de lærer at sig til anmeldere at de bør
fotografere og ringe igen når de har bevis.

Folk gør mig til syndebuk over at jeg afslører deres hykleri overfor
deres egen indre domstol
Det er en ædel sport og ikke i strid med nogen lov