Nyt på vej?
Fra : Ukendt

Dato : 03-03-11 17:10

Er der nyt under opsejling, da jeg skal have anskaffet mig en MacBook i
løbet af kortere tid?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-03-11 18:07

<Steen> wrote:

> Er der nyt under opsejling, da jeg skal have anskaffet mig en MacBook i
> løbet af kortere tid?

MacBook Pro har lige fået den store overhaling og det er da muligt at
MacBook får samme tur inden længe.

Dog var der nogen der spekulerede på om den hvide MacBook er på vej helt
ud, men den købe jeg dog ikke...

/thomas

Fra : Kent

Dato : 03-03-11 23:20

> [...]
> MacBook får samme tur inden længe.
>
> Dog var der nogen der spekulerede på om den hvide MacBook er på vej helt

Hvorfo ikke ? Lidt mere RAM og en SD- kort læser så kostet den hvide det
samme som billigste Pro.
--
Kent

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-03-11 23:22

Kent <kentmagnussenF_JERN@gmail.com> wrote:

> Hvorfo ikke ? Lidt mere RAM og en SD- kort læser så kostet den hvide det
> samme som billigste Pro.

Den hvide MacBook er det som skolerne køber containervis af ... af den
grund alene skal den nok blive i lineuppet.

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-11 17:48

On 2011-03-03 23:22:22 +0100, Thomas von Hassel said:

> Den hvide MacBook er det som skolerne køber containervis af ... af den
> grund alene skal den nok blive i lineuppet.
>
> /thomas

Den hvide farve har jo også signaleret "Mac" i årevis, det ville næsten
være et nostalgisk stik i hjertet at se den forsvinde.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-03-11 18:14

<Steen> wrote:

> Den hvide farve har jo også signaleret "Mac" i årevis, det ville næsten
> være et nostalgisk stik i hjertet at se den forsvinde.

Og jeg har ikke haft en hvid mac siden den allerførste hvide iBook ...
så en Mac for mig skal være Alu :)

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 04-03-11 20:30

Steen writes:

> Den hvide farve har jo også signaleret "Mac" i årevis, det ville
> næsten være et nostalgisk stik i hjertet at se den forsvinde.

Måske hvis de kan få hvidguld stærkt nok? :)