OverPlay VPN
Fra : David Blangstrup

Dato : 02-03-11 21:11

Jeg synes, det er rigtigt smart, det ham fra So ein ding viste i denne
udsendelse http://www.dr.dk/NU/player/#/so-ein-ding/6321, hvor man via
OverPlay VPN kan lade som om, man er fra f.eks. USA og gå ind på
iTunes' USA store. Man laver så en amerikansk konto, men hvordan med
pengene? Skal man have en amerikansk konto, eller bare et
internationalt kort? Og jeg er sikker på, at det har været oppe at
vende her, men jeg kunne ikke liiiige finde noget.
- David
--
Læs min blog
http://blangstrup.info

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-03-11 21:16

David Blangstrup <david.blangstrup@gmail.com> wrote:

> [...]
> internationalt kort? Og jeg er sikker på, at det har været oppe at
> vende her, men jeg kunne ikke liiiige finde noget.

Du behover ikke VPN for at handle på US iTunes Store .. du skal bare
have fat i amerikanske gavekort...

/thomas

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-03-11 08:04

> Du behover ikke VPN for at handle på US iTunes Store .. du skal bare
> have fat i amerikanske gavekort...
>
> /thomas

Som man fx. man gøre ved at være ven med Michael Sayre på FB - han har
pænt mange danske venner uden sikkert at kende en eneste af dem.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Niller

Dato : 03-03-11 00:57

> Som man fx. man g re ved at v re ven med Michael Sayre p FB - han har
> p nt mange danske venner uden sikkert at kende en eneste af dem.

Hvad snupper han for sådan et giftcards ?

Nils

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-03-11 09:48

Niller <nilsba@gmail.com> wrote:

> Hvad snupper han for sådan et giftcards ?

Jeg mener at han tager 10% overpris.

Fra : Kent

Dato : 03-03-11 05:47

> [...]
> Skal man have en amerikansk konto, eller bare et internationalt kort? Og
> jeg er sikker på, at det har været oppe at vende her, men jeg kunne ikke

Det Sonne gjorde var at få DR til at køre selv om ar han sad i Las Vegas.
--
Kent