Profettegninger står på skuldrene a…MIG+
Fra : Bo Warming

Dato : 26-02-11 08:07

Profettegninger står på skuldrene a…MIG+
Danmark roses ude i Verden for at have afsløret Islam had mod
ytringsfrihed ved, at JP+Fogh stod sammen om at karikaturtetgninger af
Muhamed rager kun JP og ikke vor stat
At vi er nået frem til oplysnings-stade højt over andres, skyldes
meget uden og indenlandsk.
Hollændernes hash salg på coffeehouses og Paris-universitetsoprør i
1968 kan nævnes
I DK kan nævnes lignende hippie-tiltag som havde folkelig klangbund
fra S til K, så staten ikke turde knægte dem.
Bare bryster på badestrande og at bare pikke ikke i DK henvises til
særlige nøgenbadestrande, når sol- og svømmebadning, kan nævnes
Bidrag til sådan frihedsbevægelse har været del af mit lifescript fra
den dag min mor kom hjem fra fødeafdelingen med mig, og min
ingeniørfar gik nøgen i hjemmet, når bekvemt og ingen gæster.
Snese af impulser der har gjort mig til en af de afvigere, der gør DK
stor, kan føjes til, fx at vi i min familie ikke faldt for at
tyveriet af Christiania ku undskyldes , ikke før min nevø nu
borgmester blev kommunist.
Midtvejs mellem mig på mit NørrebroFrederiksberg, hvor jeg altid har
boet, og Christiania er Fælles Kurs kvarterets Tannhauser-bodega, hvis
uterlige drengestregkult led nederlag, men bakkedes op af læserbreve i
Information, så de ansvarlige skrankepaver stod svagere, da de ville
forbyde mit Sædhjælpsfond i 1983 da Nordisk Råd flertal ønskede det,
og V stod fast på dansk frihed, så jeg ku påvirke lægelig
sæddonorhjælp til privatisering, som er sket. Selvom min kone var
stolt over min berømmelse, mente hun, at det burde forbydes og gøres
til lægeligt monopol. At gå ind i splittede, uklare, gråzoner og
provokere, behøver DK folk som mig til, så jeg bør frikendes, som
modvægt mod overdrevent kvindesnerperi jvf følgende:

"   Hvor højt kvinder end ærer deres mænd, så ærer de dog endnu
mere de af samfundet anerkendte magter og høje stillinger. ; de har i
århundreder været vænnede til at træde frem for alt herskende i bøjet
stilling, med hænderne foldet over brystet og til at misbillige al
opsætsighed mod den offentlige magt. "      Nietzsche