/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Håb i mellemøsten?
Fra : Ukendt


Dato : 25-02-11 20:35

Jeg er i største tvivl om man tør håbe på fornyelse i
den arabiske verden. I hele historien har de skuffet.
Martin Krasnik er nok den mellemøstenekspert jeg
lytter mest til og HAN tror der er fornyelse på vej.

MEN når man hører Sheik Yousuf Al-Qaradhawi's
tale på Tahrir-pladsen, og ISÆR hører ALLE tilskuernes
jubelskrig når Al-Qaradhawi opfordrer til march mod
Al-Aqsa moskeen i Jerusalem, så svinder de sidste
rester af mit håb.
http://www.youtube.com/watch?v=ESKXSh7CXY4
Læg især mærke til 3:00min og frem!

Mvh Eyvind


 
 
/John (25-02-2011)
Kommentar
Fra : /John


Dato : 25-02-11 21:04

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er i største tvivl om man tør håbe på fornyelse i
> den arabiske verden.

Tvivlsomt, men vi bør vel aldrig miste håbet.

> I hele historien har de skuffet.

Ja, og bragt samfundene fra slemt til værre.

Muhamedanerne er ikke vant til demokrati efter at være 'frosset' i udvikling
i 1400 år, ja visse grupper ønsker slet ikke demokrati, da det vil reducere
deres magt i de respektive områder. Senest har Al Qaeda ytret ønske om at
"hjælpe" libyerne...

Skræmme-eksemplerne er ikke mindst 1) Iran, hvor Khomeini lovede demokrati,
men i stedet gav iranerne et ondt muhammedansk diktatur, og 2) Gaza, hvor
Hamas'es 'demokrati' viste sit sande ansigt med nedslagtningen af Fatah.

I Iraq mosler man stadig med at få en slags demokrati til at fungere,
tilsyneladene uden større succes, og hvad vil der mon ske dér, når
amerikanerne en dag ta'r hjem.

Vi kan kun håbe det bedste, men frygte det værste.

John



Martin Larsen (25-02-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 25-02-11 22:17

On 02/25/2011 08:34 PM, Eyvind Dk wrote:
> Jeg er i største tvivl om man tør håbe på fornyelse i
> den arabiske verden. I hele historien har de skuffet.
> Martin Krasnik er nok den mellemøstenekspert jeg
> lytter mest til og HAN tror der er fornyelse på vej.
>
> MEN når man hører Sheik Yousuf Al-Qaradhawi's
> tale på Tahrir-pladsen, og ISÆR hører ALLE tilskuernes
> jubelskrig når Al-Qaradhawi opfordrer til march mod
> Al-Aqsa moskeen i Jerusalem, så svinder de sidste
> rester af mit håb.
> http://www.youtube.com/watch?v=ESKXSh7CXY4
> Læg især mærke til 3:00min og frem!
>
Ja de kristne i Ægypten ser vist også med bekymring på fremtiden

"Six Coptic workers in the monastery were also injured, some with
serious injuries to the chest."

The injured were rushed to the nearby Sadat Hospital, the ones in
serious condition were transferred to the Anglo-Egyptian Hospital in Cairo.

Father Hemanot Ava Bishoy said the army fired live ammunition and RPGs
continuously for 30 minutes, which hit part of the ancient fence inside
the monastery. "The army was shocked to see the monks standing there
praying 'Lord have mercy' without running away. This is what really
upset them," he said. "As the soldiers were demolishing the gate and the
fence they were chanting 'Allahu Akbar' and 'Victory, Victory'."

He also added that the army prevented the monastery's car from taking
the injured to hospital.
http://www.aina.org/news/20110223210634.htm

Mvh
Martin


Bo Warming (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 26-02-11 00:00

On Fri, 25 Feb 2011 22:17:25 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>On 02/25/2011 08:34 PM, Eyvind Dk wrote:
>> Jeg er i største tvivl om man tør håbe på fornyelse i
>> den arabiske verden. I hele historien har de skuffet.
>> Martin Krasnik er nok den mellemøstenekspert jeg
>> lytter mest til og HAN tror der er fornyelse på vej.
snip
>Ja de kristne i Ægypten ser vist også med bekymring på fremtiden
snip
Pøbeloprør gir intet håb, for der kæmpes ikke for rettigheder men for
økonomiske fortrin til by-slum, der er særlig overbefolket

De bør tvinges ud på landet hvor der er arbejde - produktion af mad
med forældede metoder er den måde Mao fik Kina igang og eneste vej
frem for ulande også nu

Demokrati gør lidet fra eller til - ny herskere vil være mere
blodtørstige end Gadafi men mod kristne koptere

For at passivisere krævende pøbel, kræves fjendebilleder

Vejen frem er produktion som Kina evnede men muslimer - de kan få ros
af USA men det mætter ikke

Vidal (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 26-02-11 00:04

Den 25-02-2011 20:34, Eyvind Dk skrev:

> Jeg er i største tvivl om man tør håbe på fornyelse i
> den arabiske verden. I hele historien har de skuffet.

Jeg synes ikke, jeg har set dig tage afstand fra Gaddafi,
betyder det, du støtter ham?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Ukendt (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-02-11 00:45

"Vidal"
>> Jeg er i største tvivl om man tør håbe på fornyelse i
>> den arabiske verden. I hele historien har de skuffet.
> Jeg synes ikke, jeg har set dig tage afstand fra Gaddafi,
> betyder det, du støtter ham?

Villy Dalsgård, du vrøvler og du ved det.
Jeg er IKKE bange for at tage afstand fra ALLE fascistisk/
fascistoide mennesker og/eller organisationer.
Hvorfor tror du det - spejling?
Du mangler at svare på et par spørgsmål i en anden tråd.
Du er jo ikke en kylling vel?
OK, et af dem kan jeg gentage her;
Fik du fat i betydningen af "Taqiyya"?

Mvh Eyvind


Vidal (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 26-02-11 00:56

Den 26-02-2011 00:45, Eyvind Dk skrev:
> "Vidal"
>>> Jeg er i største tvivl om man tør håbe på fornyelse i
>>> den arabiske verden. I hele historien har de skuffet.
>> Jeg synes ikke, jeg har set dig tage afstand fra Gaddafi,
>> betyder det, du støtter ham?
>
> Villy Dalsgård, du vrøvler og du ved det.

Nej, jeg forsøger at måle dig med din egen målestok

> Jeg er IKKE bange for at tage afstand fra ALLE fascistisk/
> fascistoide mennesker og/eller organisationer.

Det er jeg heller ikke, men det betyder jo ingenting.
Efter dine regler skal man gøre indsigelse mod nogle
nøjagtige, specifikke begivenheder, helst i Kristelig
Dagblad. Ellers nytter det ikke noget, siger du.

> Hvorfor tror du det - spejling?

Det forstå jeg ikke: spejling??

> Du mangler at svare på et par spørgsmål i en anden tråd.
> Du er jo ikke en kylling vel?

Det tror jeg ikke, men den tråd udviklede sig til rent
flueknepperi, så jeg gider ikke.

> OK, et af dem kan jeg gentage her;
> Fik du fat i betydningen af "Taqiyya"?

Nej, jeg ved ikke, hvad det indebærer. Mit indtryk af
muslimer har jeg fra mødet med den enkelte muslim og
ikke disse tåbelige generaliseringer, du og DF ekscellerer
i.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Ukendt (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-02-11 13:25


"Vidal"
>> Jeg er IKKE bange for at tage afstand fra ALLE fascistisk/
>> fascistoide mennesker og/eller organisationer.
> Det er jeg heller ikke, men det betyder jo ingenting.

Øh, hvis du aktivt angriber de mennesker der er oprigtigt
bekymret for muslims indflydelse i DK og en helt urimelig
overrepræsentation i kriminalstatistikkerne af mænd tilhørende
muslimsk kultur, så tillad mig at komme i tvivl.

>> Du mangler at svare på et par spørgsmål i en anden tråd.
>> Du er jo ikke en kylling vel?
> Det tror jeg ikke, men den tråd udviklede sig til rent
> flueknepperi, så jeg gider ikke.

Jamen, det kunne du da bare sige. Det er ikke forbudt at
checke ud af en hvilken som helst debat/tråd.
Faktisk er det almindelig høflighed, du har vel ikke lært
dårlige vaner af Jens Bruun?

>> OK, et af dem kan jeg gentage her;
>> Fik du fat i betydningen af "Taqiyya"?
> Nej, jeg ved ikke, hvad det indebærer. Mit indtryk af
> muslimer har jeg fra mødet med den enkelte muslim og
> ikke disse tåbelige generaliseringer, du og DF ekscellerer
> i.

Det er AKKURAT derfor du burde lære dig lidt om
"Taqiyya", så du kan få en lidt mere nuanceret viden om
islam og især arabisk kultur, og ikke bliver snydt i dit møde
med de enkelte muslimer!
Hvis du VIRKELIG vil udtale dig med vægt, så er det nok
nødvendigt at læse nogle bøger først.
Her vil jeg med glæde anbefale dig;
Naser Khaders: Ære og skam
Kåre Bluitgens: Til gavn for de sorte
Det var de bøger jeg begyndte med, da jeg ville ha' svar på,
hvorfor det politisk korrekte segment blot så på, når det var
så tydeligt, at noget var kørt helt af sporet.
Skulle du - mod forventning - have lyst til at sætte dig ind i
den ulyksalige situation, vestens ledere har bragt vesten i, så
vil jeg med glæde anbefale en laaaaang stribe af bøger, skrevet
af ikke-yderligtgående forfattere.
Men du har vel låst dig fast uden at læse noget som helst?

Mvh Eyvind


Vidal (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 26-02-11 14:18

Den 26-02-2011 13:24, Eyvind Dk skrev:
>
> "Vidal"
>>> Jeg er IKKE bange for at tage afstand fra ALLE fascistisk/
>>> fascistoide mennesker og/eller organisationer.
>> Det er jeg heller ikke, men det betyder jo ingenting.
>
> Øh, hvis du aktivt angriber de mennesker der er oprigtigt
> bekymret for muslims indflydelse i DK og en helt urimelig
> overrepræsentation i kriminalstatistikkerne af mænd tilhørende
> muslimsk kultur, så tillad mig at komme i tvivl.

Jeg angriber de folk, der angriber og generaliserer
over en bestemt folkegruppe. Som du tilsyneladende gør og
som jo ihvertfald Lars Hedegaard og Jesper Langballe
gør. Denne form har jo gjort DF til et indflydelsesrigt
parti.

>>> Du mangler at svare på et par spørgsmål i en anden tråd.
>>> Du er jo ikke en kylling vel?
>> Det tror jeg ikke, men den tråd udviklede sig til rent
>> flueknepperi, så jeg gider ikke.
>
> Jamen, det kunne du da bare sige. Det er ikke forbudt at
> checke ud af en hvilken som helst debat/tråd.

Der findes ingen regler om EOD.

> Faktisk er det almindelig høflighed, du har vel ikke lært
> dårlige vaner af Jens Bruun?

Jeg aner ikke, hvad du taler om.

>>> OK, et af dem kan jeg gentage her;
>>> Fik du fat i betydningen af "Taqiyya"?
>> Nej, jeg ved ikke, hvad det indebærer. Mit indtryk af
>> muslimer har jeg fra mødet med den enkelte muslim og
>> ikke disse tåbelige generaliseringer, du og DF ekscellerer
>> i.
>
> Det er AKKURAT derfor du burde lære dig lidt om
> "Taqiyya", så du kan få en lidt mere nuanceret viden om
> islam og især arabisk kultur, og ikke bliver snydt i dit møde
> med de enkelte muslimer!
> Hvis du VIRKELIG vil udtale dig med vægt, så er det nok
> nødvendigt at læse nogle bøger først.

Jeg er ligeglad med hvilken vægt, jeg har. Man kan
godt kritisere nazismen uden at have læst 'Mein Kampf'.

> Her vil jeg med glæde anbefale dig;
> Naser Khaders: Ære og skam
> Kåre Bluitgens: Til gavn for de sorte
> Det var de bøger jeg begyndte med, da jeg ville ha' svar på,
> hvorfor det politisk korrekte segment blot så på, når det var
> så tydeligt, at noget var kørt helt af sporet.

Det lyder ikke, som om de har gjort dig noget godt.

> Skulle du - mod forventning - have lyst til at sætte dig ind i
> den ulyksalige situation, vestens ledere har bragt vesten i, så
> vil jeg med glæde anbefale en laaaaang stribe af bøger, skrevet
> af ikke-yderligtgående forfattere.
> Men du har vel låst dig fast uden at læse noget som helst?

Jeg tror muslimernes indflydelse i DK er langt overdrevet.
Det bliver ikke dem, der bringer Danmark i fare. Det er de
folk, der arbejder på at ødelægge det danske værdigrundlag,
der er den største fare. Og her vil jeg da med glæde nævne
Dansk Folkeparti, som hovedfaktor. Og måske også de aktive
ateister, for nu at nævne min egen lille yndlingsaversion.


--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Ukendt (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-02-11 15:10


"Vidal"
>> Øh, hvis du aktivt angriber de mennesker der er oprigtigt
>> bekymret for muslims indflydelse i DK og en helt urimelig
>> overrepræsentation i kriminalstatistikkerne af mænd tilhørende
>> muslimsk kultur, så tillad mig at komme i tvivl.
> Jeg angriber de folk, der angriber og generaliserer
> over en bestemt folkegruppe. Som du tilsyneladende gør og
> som jo ihvertfald Lars Hedegaard og Jesper Langballe
> gør.

Jamen, det er jo fint! Så fortæl hvor f.eks. Lars Hedegård
tager fejl. Meget gerne med citat!
De 2 præstefætre er jeg politisk MEGET uenige med, men
ofte enige med dem m.h.t. bekymring over antidemokratisk
islamistisk indflydelse i DK.
M.h.t. til deres religiøsitet er DU vel enige med dem?

>> Jamen, det kunne du da bare sige. Det er ikke forbudt at
>> checke ud af en hvilken som helst debat/tråd.
> Der findes ingen regler om EOD.

Næ, gud bevares!!!!
Men almindelig høflighed koster ingen penge!

>> Det er AKKURAT derfor du burde lære dig lidt om
>> "Taqiyya", så du kan få en lidt mere nuanceret viden om
>> islam og især arabisk kultur, og ikke bliver snydt i dit møde
>> med de enkelte muslimer!
>> Hvis du VIRKELIG vil udtale dig med vægt, så er det nok
>> nødvendigt at læse nogle bøger først.
> Jeg er ligeglad med hvilken vægt, jeg har.

Fair enough. Men jeg kan så hviske dig i øret at det er med
lav til ikke eksisterende vægt at du bliver målt.

>> Her vil jeg med glæde anbefale dig;
>> Naser Khaders: Ære og skam
>> Kåre Bluitgens: Til gavn for de sorte
>> Det var de bøger jeg begyndte med, da jeg ville ha' svar på,
>> hvorfor det politisk korrekte segment blot så på, når det var
>> så tydeligt, at noget var kørt helt af sporet.
> Det lyder ikke, som om de har gjort dig noget godt.

Det kan du sige, hvis sandheden er ilde hørt!

>> Skulle du - mod forventning - have lyst til at sætte dig ind i
>> den ulyksalige situation, vestens ledere har bragt vesten i, så
>> vil jeg med glæde anbefale en laaaaang stribe af bøger, skrevet
>> af ikke-yderligtgående forfattere.
>> Men du har vel låst dig fast uden at læse noget som helst?
> Jeg tror muslimernes indflydelse i DK er langt overdrevet.

Ja, du TROR, og du nægter at bringe dig selv op på bare et minimum
af viden og indsigt, så du i det mindste kan udtale dig kvalificeret.
Men der står du ikke alene tværtimod!
Heldigvis er store dele af de demokratiske kræfter i Danmark og
Europa igang med at sadle om.

> Det bliver ikke dem, der bringer Danmark i fare. Det er de
> folk, der arbejder på at ødelægge det danske værdigrundlag,
> der er den største fare.

Og det mener du ikke islamisterne gør????????????????

> Og her vil jeg da med glæde nævne
> Dansk Folkeparti, som hovedfaktor.

De mener vist selv at være de største fortalere for danske værdier,
og er det ikke lige akkurat det venstrefløjen angriber dem for.
Også socialdemokrater (desværre) har alt for længe haft den ganske
udemokratiske - og usigeligt dumme - holdning at DF ikke skulle være
stuerene. Derved mistede socialdemokraterne en stor procentdel af
sine vælgere og sendte partiet ud på en ørkenvandring.
Heldigvis er ledelsen ved at får styr på DET problem!

> Og måske også de aktive
> ateister, for nu at nævne min egen lille yndlingsaversion.
>

Ja, der ligger du helt på linie med de 2 præstefætre!

Mvh Eyvind


Vidal (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 26-02-11 18:00

Den 26-02-2011 15:10, Eyvind Dk skrev:
>
> "Vidal"
>>> Øh, hvis du aktivt angriber de mennesker der er oprigtigt
>>> bekymret for muslims indflydelse i DK og en helt urimelig
>>> overrepræsentation i kriminalstatistikkerne af mænd tilhørende
>>> muslimsk kultur, så tillad mig at komme i tvivl.
>> Jeg angriber de folk, der angriber og generaliserer
>> over en bestemt folkegruppe. Som du tilsyneladende gør og
>> som jo ihvertfald Lars Hedegaard og Jesper Langballe
>> gør.
>
> Jamen, det er jo fint! Så fortæl hvor f.eks. Lars Hedegård
> tager fejl. Meget gerne med citat!

Har du set offentliggjort nogen steder, hvad hyppigheden
af blodskam er blandt muslimer, så kom da endeligt
med et link.

Så kan vi sammenligne med hyppigheden blandt danskere.

> De 2 præstefætre er jeg politisk MEGET uenige med, men
> ofte enige med dem m.h.t. bekymring over antidemokratisk
> islamistisk indflydelse i DK.

Adskiller deres politik sig fra andre DFeres?

> M.h.t. til deres religiøsitet er DU vel enige med dem?

Jeg ved ikke, hvad det betyder. Vil du være mere
nøjagtig.

>>> Jamen, det kunne du da bare sige. Det er ikke forbudt at
>>> checke ud af en hvilken som helst debat/tråd.
>> Der findes ingen regler om EOD.
>
> Næ, gud bevares!!!!
> Men almindelig høflighed koster ingen penge!
>
>>> Det er AKKURAT derfor du burde lære dig lidt om
>>> "Taqiyya", så du kan få en lidt mere nuanceret viden om
>>> islam og især arabisk kultur, og ikke bliver snydt i dit møde
>>> med de enkelte muslimer!
>>> Hvis du VIRKELIG vil udtale dig med vægt, så er det nok
>>> nødvendigt at læse nogle bøger først.
>> Jeg er ligeglad med hvilken vægt, jeg har.
>
> Fair enough. Men jeg kan så hviske dig i øret at det er med
> lav til ikke eksisterende vægt at du bliver målt.

Hvad er bedst, at være dame i gåseøjne, eller
en gås i dameøjne. Selvfølgeligt har jeg da ingen
vægt i denne gruppe, jeg er jo imod konsensus.

>>> Her vil jeg med glæde anbefale dig;
>>> Naser Khaders: Ære og skam
>>> Kåre Bluitgens: Til gavn for de sorte
>>> Det var de bøger jeg begyndte med, da jeg ville ha' svar på,
>>> hvorfor det politisk korrekte segment blot så på, når det var
>>> så tydeligt, at noget var kørt helt af sporet.
>> Det lyder ikke, som om de har gjort dig noget godt.
>
> Det kan du sige, hvis sandheden er ilde hørt!

Hehe, sidder du inde med *Sandheden* ?

>>> Skulle du - mod forventning - have lyst til at sætte dig ind i
>>> den ulyksalige situation, vestens ledere har bragt vesten i, så
>>> vil jeg med glæde anbefale en laaaaang stribe af bøger, skrevet
>>> af ikke-yderligtgående forfattere.
>>> Men du har vel låst dig fast uden at læse noget som helst?
>> Jeg tror muslimernes indflydelse i DK er langt overdrevet.
>
> Ja, du TROR, og du nægter at bringe dig selv op på bare et minimum
> af viden og indsigt, så du i det mindste kan udtale dig kvalificeret.
> Men der står du ikke alene tværtimod!

Nej, der findes da stadigt folk med fornuft i Danmark.

> Heldigvis er store dele af de demokratiske kræfter i Danmark og
> Europa igang med at sadle om.

Det tvivler jeg på. Demokratiet klarer sig da fint. Det
er jo kun særlinge som dig og de 12-13%, der støtter DF,
der kan opretholde hadet til muslimerne.

>> Det bliver ikke dem, der bringer Danmark i fare. Det er de
>> folk, der arbejder på at ødelægge det danske værdigrundlag,
>> der er den største fare.
>
> Og det mener du ikke islamisterne gør????????????????

Ikke i nævneværdig grad.

>> Og her vil jeg da med glæde nævne
>> Dansk Folkeparti, som hovedfaktor.
>
> De mener vist selv at være de største fortalere for danske værdier,
> og er det ikke lige akkurat det venstrefløjen angriber dem for.

De tager patent på danske værdier og stiller deres
fjollede Morten Korch samfund op som et alternativ.

> Også socialdemokrater (desværre) har alt for længe haft den ganske
> udemokratiske - og usigeligt dumme - holdning at DF ikke skulle være
> stuerene.

Ja, Fogh begik en uendelig dumhed ved at legalisere deres
antimuslimske synspunkter.

> Derved mistede socialdemokraterne en stor procentdel af
> sine vælgere og sendte partiet ud på en ørkenvandring.

Det er dog den dummeste politiske analyse, jeg længe
har set.

> Heldigvis er ledelsen ved at får styr på DET problem!

Hvis det er tilfældet, må jeg længere til venstre ved
næste valg.

>> Og måske også de aktive
>> ateister, for nu at nævne min egen lille yndlingsaversion.
>>
>
> Ja, der ligger du helt på linie med de 2 præstefætre!

Jeg tror det egentligt ikke. Især da ikke efter at se
Langballes ageren på det seneste.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Ukendt (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-02-11 18:37


"Vidal"
>> Jamen, det er jo fint! Så fortæl hvor f.eks. Lars Hedegård
>> tager fejl. Meget gerne med citat!
> Har du set offentliggjort nogen steder, hvad hyppigheden
> af blodskam er blandt muslimer, så kom da endeligt
> med et link.
> Så kan vi sammenligne med hyppigheden blandt danskere.

Du bytter lige om på det hva'?
Nu er det mig der skal komme med et link?
Jeg har lige prøvet at banke lidt fornuft ind i dig ved at anbefale
dig nogle bogtitler, men det afviste du jo med stor arrogance!!!
Så det ville nok være "Guds spildte ord på Balle-Lars".
Hvis du virkelig gerne vil vide noget om interfamiliære uhyrligheder
vil jeg anbefale dig at søge på ledere af kvindekrisehjem og hvad de
skriver og udtaler sig om. F.eks. bare belægningsprocenten af
muslimer contra etniske danskere.
Hvem tror du der er flest af?

>> De 2 præstefætre er jeg politisk MEGET uenige med, men
>> ofte enige med dem m.h.t. bekymring over antidemokratisk
>> islamistisk indflydelse i DK.
> Adskiller deres politik sig fra andre DFeres?

Ja, nogle gange - andre gange ikke.

>> M.h.t. til deres religiøsitet er DU vel enige med dem?
> Jeg ved ikke, hvad det betyder. Vil du være mere
> nøjagtig.

Nej, det bør du vide mere om end mig.
Husk nu at jeg ikke har noget med overtro at gøre!

>> Fair enough. Men jeg kan så hviske dig i øret at det er med
>> lav til ikke eksisterende vægt at du bliver målt.
> Hvad er bedst, at være dame i gåseøjne, eller
> en gås i dameøjne. Selvfølgeligt har jeg da ingen
> vægt i denne gruppe, jeg er jo imod konsensus.

Det er vist ikke det at du er imod konsensus der gør noget,
mere at du udtaler dig udfra stædigt fastholdt uvidenhed.
Og det er aldrig et heldigt udgangspunkt.

>>>> Her vil jeg med glæde anbefale dig;
>>>> Naser Khaders: Ære og skam
>>>> Kåre Bluitgens: Til gavn for de sorte
>>>> Det var de bøger jeg begyndte med, da jeg ville ha' svar på,
>>>> hvorfor det politisk korrekte segment blot så på, når det var
>>>> så tydeligt, at noget var kørt helt af sporet.
>>> Det lyder ikke, som om de har gjort dig noget godt.
>> Det kan du sige, hvis sandheden er ilde hørt!
> Hehe, sidder du inde med *Sandheden* ?

Ja, jeg har sat mig overordentlig godt ind i tingene så i forhold til
dig er "sandheden" et velvalgt ord!

>> Ja, du TROR, og du nægter at bringe dig selv op på bare et minimum
>> af viden og indsigt, så du i det mindste kan udtale dig kvalificeret.
>> Men der står du ikke alene tværtimod!
> Nej, der findes da stadigt folk med fornuft i Danmark.

Du mener folk der stædigt fastholder deres uvidenhed og nægter at
se realiteterne i øjnene?

>> Heldigvis er store dele af de demokratiske kræfter i Danmark og
>> Europa igang med at sadle om.
> Det tvivler jeg på.

Nå, men så var det da godt at du fik det at vide idag.

> Demokratiet klarer sig da fint. Det
> er jo kun særlinge som dig og de 12-13%, der støtter DF,
> der kan opretholde hadet til muslimerne.

NEJ, jeg tilhører måske allerede nu flertallet af socialdemokratiske
medlemmer, og selv i SF sker der ting og sager.
Du er ifærd med at blive kørt over!

>>> Det bliver ikke dem, der bringer Danmark i fare. Det er de
>>> folk, der arbejder på at ødelægge det danske værdigrundlag,
>>> der er den største fare.
>> Og det mener du ikke islamisterne gør????????????????
> Ikke i nævneværdig grad.

Ikke at islamisterne modarbejder demokratiet efter bedste evne?
Puha, det er lidt af et Sisyfos-arbejde at udvide din horisont

>> Også socialdemokrater (desværre) har alt for længe haft den ganske
>> udemokratiske - og usigeligt dumme - holdning at DF ikke skulle være
>> stuerene.
> Ja, Fogh begik en uendelig dumhed ved at legalisere deres
> antimuslimske synspunkter.

Ville du gerne have haft 100.000 - 200.000 flere muslimer i DK idag?

>> Derved mistede socialdemokraterne en stor procentdel af
>> sine vælgere og sendte partiet ud på en ørkenvandring.
> Det er dog den dummeste politiske analyse, jeg længe
> har set.

Den kommer du nok til at vænne dig til.

>> Heldigvis er ledelsen ved at får styr på DET problem!
> Hvis det er tilfældet, må jeg længere til venstre ved
> næste valg.

Eller over til de radikale? I løbet af et par valg vil der kun
være EL tilbage med dine indvandreholdninger!

>>> Og måske også de aktive
>>> ateister, for nu at nævne min egen lille yndlingsaversion.
>>>
>> Ja, der ligger du helt på linie med de 2 præstefætre!
> Jeg tror det egentligt ikke. Især da ikke efter at se
> Langballes ageren på det seneste.

Igen tror du Villy! Og det har du jo ikke ligefrem haft held
med tidligere.

Mvh Eyvind


J. Nielsen (26-02-2011)
Kommentar
Fra : J. Nielsen


Dato : 26-02-11 18:16

On Sat, 26 Feb 2011 14:17:59 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg tror muslimernes indflydelse i DK er langt overdrevet.

"Tror" er nøgleordet her. Der findes i øvrigt en verden uden for
Danmark.

>Det bliver ikke dem, der bringer Danmark i fare. Det er de
>folk, der arbejder på at ødelægge det danske værdigrundlag,
>der er den største fare. Og her vil jeg da med glæde nævne
>Dansk Folkeparti, som hovedfaktor.

Betragt DF som et vækkeur; irriterende, men nødvendigt.

>Og måske også de aktive
>ateister, for nu at nævne min egen lille yndlingsaversion.

"aktive ateister" udgør en minoritet. Resten af os er ret ligeglade. Vi
tror blot ikke at morgenbøn i skolerne er synderlig effektiv
problem-knuser.

Bliv ikke nu ikke forskrækket hvis det ender med at "aktive islamister"
bliver din næste lille yndlingsaversion, Villy. Det er allerede min.
....Næst efter gutmenschen og deres vi-alene-vide holdninger.
--

-JN-

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (26-02-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 26-02-11 14:52


"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse
news:4d68f119$0$23764$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>>> OK, et af dem kan jeg gentage her;
>>> Fik du fat i betydningen af "Taqiyya"?
>> Nej, jeg ved ikke, hvad det indebærer. Mit indtryk af
>> muslimer har jeg fra mødet med den enkelte muslim og
>> ikke disse tåbelige generaliseringer, du og DF ekscellerer
>> i.
>
> Det er AKKURAT derfor du burde lære dig lidt om
> "Taqiyya", så du kan få en lidt mere nuanceret viden om
> islam og især arabisk kultur, og ikke bliver snydt i dit møde
> med de enkelte muslimer!

Mao hvis du vil indoktrineres til et bundråddent racistisk mennesksyn! så
følge endelig Øjvind Ørns gode råd, de har bare ikke nogen relation til de
danske muslimer der gerne vil bo og leve her i Danmark. Jeg gad foreks godt
at se hvor mange af de danske indvandrer-hadere der har en ren
straffeattest.



S.A.Thomsen (26-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 26-02-11 15:32

On Sat, 26 Feb 2011 14:51:59 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

>> Det er AKKURAT derfor du burde lære dig lidt om
>> "Taqiyya", så du kan få en lidt mere nuanceret viden om
>> islam og især arabisk kultur, og ikke bliver snydt i dit møde
>> med de enkelte muslimer!
>
> Mao hvis du vil indoktrineres til et bundråddent racistisk mennesksyn! så
> følge endelig Øjvind Ørns gode råd, de har bare ikke nogen relation til de
> danske muslimer der gerne vil bo og leve her i Danmark. Jeg gad foreks godt
> at se hvor mange af de danske indvandrer-hadere der har en ren
> straffeattest.

Hvad er din definition på en "indvandrer-hader".?

Er det en der er kritisk over for den voldsomme overrepresentation i
kriminalitetsstatistikkerne, som muslimer (specielt arabere) udgør.?

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (26-02-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 26-02-11 15:40


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:oxe5j6lnx9s0.9lytsslmofr3.dlg@40tude.net...
> On Sat, 26 Feb 2011 14:51:59 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
>> Mao hvis du vil indoktrineres til et bundråddent racistisk mennesksyn! så
>> følge endelig Øjvind Ørns gode råd, de har bare ikke nogen relation til
>> de
>> danske muslimer der gerne vil bo og leve her i Danmark. Jeg gad foreks
>> godt
>> at se hvor mange af de danske indvandrer-hadere der har en ren
>> straffeattest.
>
> Hvad er din definition på en "indvandrer-hader".?
>
> Er det en der er kritisk over for den voldsomme overrepresentation i
> kriminalitetsstatistikkerne, som muslimer (specielt arabere) udgør.?

Jeg er rimeligt sikker på at denne kendsgerning også gælder for de "White
trash" typer der baserer deres sørgelige eksistens på had imod muslimer.



S.A.Thomsen (26-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 26-02-11 16:11

On Sat, 26 Feb 2011 15:39:36 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

>>> Jeg gad foreks godt
>>> at se hvor mange af de danske indvandrer-hadere der har en ren
>>> straffeattest.
>>
>> Hvad er din definition på en "indvandrer-hader".?

Du svarede ikke.

>> Er det en der er kritisk over for den voldsomme overrepresentation i
>> kriminalitetsstatistikkerne, som muslimer (specielt arabere) udgør.?
>
> Jeg er rimeligt sikker på at denne kendsgerning også gælder for de "White
> trash" typer der baserer deres sørgelige eksistens på had imod muslimer.

Mener du at hvis man er kritisk over for muslimernes overkriminalitet, så
er man "indvandrer-hader".?

Ukendt (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-02-11 15:43


"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"
>> Det er AKKURAT derfor du burde lære dig lidt om
>> "Taqiyya", så du kan få en lidt mere nuanceret viden om
>> islam og især arabisk kultur, og ikke bliver snydt i dit møde
>> med de enkelte muslimer!
> Mao hvis du vil indoktrineres til et bundråddent racistisk mennesksyn! så
> følge endelig Øjvind Ørns gode råd,

At trække racismekortet fortæller uendeligt meget om dit helt
utroligt lave debatniveau!!!
SELVFØLGELIG er jeg ikke racist og jeg har ikke DET MINDSTE
imod normalt fungerende muslimer og indvandrere i det hele taget.
Jeg er jo gift med en!

Men det er jo noget der fuldstændigt går hen over hovedet på dig,
så du skal ikke regne med flere svar fra mig.
Jeg ynder ikke at debattere med anonyme trollene chatnarre!




S.A.Thomsen (26-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 26-02-11 16:12

On Sat, 26 Feb 2011 15:43:10 +0100, Eyvind Dk wrote:

>> Mao hvis du vil indoktrineres til et bundråddent racistisk mennesksyn! så
>> følge endelig Øjvind Ørns gode råd,
>
> At trække racismekortet fortæller uendeligt meget om dit helt
> utroligt lave debatniveau!!!
> SELVFØLGELIG er jeg ikke racist og jeg har ikke DET MINDSTE
> imod normalt fungerende muslimer og indvandrere i det hele taget.
> Jeg er jo gift med en!

Jeg har også været gift med en indvandrer i 9 år.

Ukendt (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-02-11 16:30


"S.A.Thomsen"
>> SELVFØLGELIG er jeg ikke racist og jeg har ikke DET MINDSTE
>> imod normalt fungerende muslimer og indvandrere i det hele taget.
>> Jeg er jo gift med en!
> Jeg har også været gift med en indvandrer i 9 år.

Og ifølge din smiley til stor tilfredshed?
Ditto her!

Mvh Eyvind


S.A.Thomsen (26-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 26-02-11 18:33

On Sat, 26 Feb 2011 16:29:55 +0100, Eyvind Dk wrote:

>>> SELVFØLGELIG er jeg ikke racist og jeg har ikke DET MINDSTE
>>> imod normalt fungerende muslimer og indvandrere i det hele taget.
>>> Jeg er jo gift med en!
>> Jeg har også været gift med en indvandrer i 9 år.
>
> Og ifølge din smiley til stor tilfredshed?

Tja, jeg fik da 3 dejlige børn.

Ukendt (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-02-11 18:47


"S.A.Thomsen"
>>>> Jeg er jo gift med en!
>>> Jeg har også været gift med en indvandrer i 9 år.
>> Og ifølge din smiley til stor tilfredshed?
> Tja, jeg fik da 3 dejlige børn.

2 på gule plader en på hvid 16, 12 og 3 år.
Og jeg knuselsker dem alle!!!

Mvh Eyvind


S.A.Thomsen (26-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 26-02-11 19:21

On Sat, 26 Feb 2011 18:47:08 +0100, Eyvind Dk wrote:

> "S.A.Thomsen"
>>>>> Jeg er jo gift med en!
>>>> Jeg har også været gift med en indvandrer i 9 år.
>>> Og ifølge din smiley til stor tilfredshed?
>> Tja, jeg fik da 3 dejlige børn.
>
> 2 på gule plader en på hvid 16, 12 og 3 år.
> Og jeg knuselsker dem alle!!!

1 på gule plader (som jeg har adopteret) og 2 på hvide. 15, 13 og 11 år.

Ukendt (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-02-11 19:28


"S.A.Thomsen"
>>>>>> Jeg er jo gift med en!
>>>>> Jeg har også været gift med en indvandrer i 9 år.
>>>> Og ifølge din smiley til stor tilfredshed?
>>> Tja, jeg fik da 3 dejlige børn.
>> 2 på gule plader en på hvid 16, 12 og 3 år.
>> Og jeg knuselsker dem alle!!!
> 1 på gule plader (som jeg har adopteret) og 2 på hvide. 15, 13 og 11 år.

Jeg ville også gerne adoptere, men blev frarådet det, da det vil få
økonomisk betydning.
F.eks er det KUN moderens indtægt der tages til grund nu, hvis
hun vil søge hjælp til f.eks. efterskoleophold o.lign.
Så det er liiige med at overveje fordele vs. ulemper.

Mvh Eyvind


S.A.Thomsen (26-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 26-02-11 21:04

On Sat, 26 Feb 2011 19:28:19 +0100, Eyvind Dk wrote:

>> 1 på gule plader (som jeg har adopteret) og 2 på hvide. 15, 13 og 11 år.
>
> Jeg ville også gerne adoptere, men blev frarådet det, da det vil få
> økonomisk betydning.
> F.eks er det KUN moderens indtægt der tages til grund nu, hvis
> hun vil søge hjælp til f.eks. efterskoleophold o.lign.
> Så det er liiige med at overveje fordele vs. ulemper.

Min ældste var 1 år da jeg adopterede hende. Der var kun fordele.

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (26-02-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 26-02-11 16:34


"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse
news:4d691184$0$23765$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
> At trække racismekortet fortæller uendeligt meget om dit helt
> utroligt lave debatniveau!!!
> SELVFØLGELIG er jeg ikke racist og jeg har ikke DET MINDSTE
> imod normalt fungerende muslimer og indvandrere i det hele taget.
> Jeg er jo gift med en!
>

Og hun er Palæstinænser????? du glemte lige at give os nationaliteten.

> Men det er jo noget der fuldstændigt går hen over hovedet på dig,
> så du skal ikke regne med flere svar fra mig.
> Jeg ynder ikke at debattere med anonyme trollene chatnarre!
>

Du er IMHO helt ude af pædagogisk rækkevidde, og om jeg tror at du er
racist, ja hvis man skal lade dine udtalelser stå troende så er du vel
nærmest en af gruppens overacister, men helt ærligt jeg tror at du er
pykopat ikke ulig Bruun. Forstået derhen at du bruger denne her gruppe til
at få udløsning for din personlighedsforstyrrelse. Det er vel også
forklaringen på dit årelange medlemskab af muddergruppen.



Peter (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 26-02-11 17:32

Den 26-02-2011 16:34, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> "Eyvind Dk"<eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse
> news:4d691184$0$23765$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>>
>> At trække racismekortet fortæller uendeligt meget om dit helt
>> utroligt lave debatniveau!!!
>> SELVFØLGELIG er jeg ikke racist og jeg har ikke DET MINDSTE
>> imod normalt fungerende muslimer og indvandrere i det hele taget.
>> Jeg er jo gift med en!
>>
>
> Og hun er Palæstinænser????? du glemte lige at give os nationaliteten.

Øjvind har købt en filipiner, ca halvt så gammel,
som ham, om ikke yngre.

Jeg er lidt misundelig, hvor køber man dem og hvad
koster de? Er de billigere, hvis de er brugte? En
prostitueret ville egentligt nok være det bedste, de
ved hvad det handler om, når vi gamle grise gerne
vil være med.

mvh Peter

Ukendt (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-02-11 17:46


"Peter"
>> Og hun er Palæstinænser????? du glemte lige at give os nationaliteten.
> Øjvind har købt en filipiner, ca halvt så gammel,
> som ham, om ikke yngre.
> Jeg er lidt misundelig, ..............................

Gik det ikke med din thailandske kone, Flemming?
Du er tåkrummende patetisk!!!


S.A.Thomsen (26-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 26-02-11 18:37

On Sat, 26 Feb 2011 17:45:56 +0100, Eyvind Dk wrote:

> "Peter"
>>> Og hun er Palæstinænser????? du glemte lige at give os nationaliteten.
>> Øjvind har købt en filipiner, ca halvt så gammel,
>> som ham, om ikke yngre.
>> Jeg er lidt misundelig, ..............................
>
> Gik det ikke med din thailandske kone, Flemming?
> Du er tåkrummende patetisk!!!

Han er bare pissemisundelig over at han ikke kan finde en kvinde, uden at
han skal betale for det. ))

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (26-02-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 26-02-11 22:40


"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse
news:4d692e4b$0$23762$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Peter"
>>> Og hun er Palæstinænser????? du glemte lige at give os nationaliteten.
>> Øjvind har købt en filipiner, ca halvt så gammel,
>> som ham, om ikke yngre.
>> Jeg er lidt misundelig, ..............................
>
> Gik det ikke med din thailandske kone, Flemming?
> Du er tåkrummende patetisk!!!

Inden du begynder at lyve om dine racistiske tilbøjeligheder, skulle du så
ikke lige droppe dit højreradikale Glistrup-jargon om Taqiyya og pis osv. Og
lad os så lige få det på rene, hvilket land kommer din påståede
"indvandrerkone" fra. Det er jeg sikker på at vi en del der gerne vil høre
nærmere om.



S.A.Thomsen (26-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 26-02-11 22:50

On Sat, 26 Feb 2011 22:39:54 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

>>>> Og hun er Palæstinænser????? du glemte lige at give os nationaliteten.
>>> Øjvind har købt en filipiner, ca halvt så gammel,
>>> som ham, om ikke yngre.
>>> Jeg er lidt misundelig, ..............................
>>
>> Gik det ikke med din thailandske kone, Flemming?
>> Du er tåkrummende patetisk!!!
>
> Inden du begynder at lyve om dine racistiske tilbøjeligheder, skulle du så
> ikke lige droppe dit højreradikale Glistrup-jargon om Taqiyya og pis osv. Og
> lad os så lige få det på rene, hvilket land kommer din påståede
> "indvandrerkone" fra. Det er jeg sikker på at vi en del der gerne vil høre
> nærmere om.

Den ENESTE der er interesseret er DIG. Alle normalt begavede er hamrende
ligeglade.

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (26-02-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 26-02-11 23:01


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:1hyw3ggdjnlsp$.55en9w5avzmn.dlg@40tude.net...
> On Sat, 26 Feb 2011 22:39:54 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
>
>>>>> Og hun er Palæstinænser????? du glemte lige at give os nationaliteten.
>>>> Øjvind har købt en filipiner, ca halvt så gammel,
>>>> som ham, om ikke yngre.
>>>> Jeg er lidt misundelig, ..............................
>>>
>>> Gik det ikke med din thailandske kone, Flemming?
>>> Du er tåkrummende patetisk!!!
>>
>> Inden du begynder at lyve om dine racistiske tilbøjeligheder, skulle du
>> så
>> ikke lige droppe dit højreradikale Glistrup-jargon om Taqiyya og pis osv.
>> Og
>> lad os så lige få det på rene, hvilket land kommer din påståede
>> "indvandrerkone" fra. Det er jeg sikker på at vi en del der gerne vil
>> høre
>> nærmere om.
>
> Den ENESTE der er interesseret er DIG. Alle normalt begavede er hamrende
> ligeglade.

Jamen nu har man boret i min kones herkomst, så nu vil jeg gerne høre hvor
jeres koner kommer fra.



Ukendt (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-02-11 23:12


"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"
>>> Og lad os så lige få det på rene, hvilket land kommer din påståede
>>> "indvandrerkone" fra. Det er jeg sikker på at vi en del der gerne vil
>>> høre nærmere om.
>> Den ENESTE der er interesseret er DIG. Alle normalt begavede er hamrende
>> ligeglade.
> Jamen nu har man boret i min kones herkomst, så nu vil jeg gerne høre hvor
> jeres koner kommer fra.

Min identitet og dermed alt mulig info om mig og min familie
er lige så nemt at finde som at knipse med fingrene.
At du ikke ejer de ringeste evner og dermed er efterladt HELT
nede på bunden af genpuljen, er da trist for dig, men dit trolleri
gør at der nok ikke er mange der gider hjælpe dig.


\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (26-02-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 26-02-11 23:50


"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse
news:4d697ab2$0$23760$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"
>>>> Og lad os så lige få det på rene, hvilket land kommer din påståede
>>>> "indvandrerkone" fra. Det er jeg sikker på at vi en del der gerne vil
>>>> høre nærmere om.
>>> Den ENESTE der er interesseret er DIG. Alle normalt begavede er hamrende
>>> ligeglade.
>> Jamen nu har man boret i min kones herkomst, så nu vil jeg gerne høre
>> hvor jeres koner kommer fra.
>
> Min identitet og dermed alt mulig info om mig og min familie
> er lige så nemt at finde som at knipse med fingrene.
> At du ikke ejer de ringeste evner og dermed er efterladt HELT
> nede på bunden af genpuljen, er da trist for dig, men dit trolleri
> gør at der nok ikke er mange der gider hjælpe dig.
>

Undskyld men er du ikke "Eivind.dk" Tumben ovre fra "dk.snak.mudderkastning"
jamen hvis du kun ønsker at kaste med lort på alle der ikke er enig med i
dine åbentlyst racistiske Glistrup holdninger, hvad fanden laver du så
her??? hvorfor smutter du ikke over til dine "kollegaer" i mudderet, der er
der helt sikkert idioter på dit eget superhøje niveau.
Fnis



Ukendt (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-02-11 00:12


"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"
> Undskyld men er du ikke "Eivind.dk" .............................
> Fnis

!!!


S.A.Thomsen (27-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 27-02-11 08:40

On Sat, 26 Feb 2011 23:01:24 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

>>> lad os så lige få det på rene, hvilket land kommer din påståede
>>> "indvandrerkone" fra. Det er jeg sikker på at vi en del der gerne vil
>>> høre nærmere om.
>>
>> Den ENESTE der er interesseret er DIG. Alle normalt begavede er hamrende
>> ligeglade.
>
> Jamen nu har man boret i min kones herkomst, så nu vil jeg gerne høre hvor
> jeres koner kommer fra.

Jeg er da hamrende ligeglad med hvor din kone kommer fra.

N_B.DK (27-02-2011)
Kommentar
Fra : N_B.DK


Dato : 27-02-11 09:53

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
news:1mjrvix3asyew.3w09oju8s3b0$.dlg@40tude.net
> Jeg er da hamrende ligeglad med hvor din kone kommer fra.

Ja den plastikdukke kan da være produceret hvor som helst i verdenen.

--
MVH. N_B_DK



S.A.Thomsen (26-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 26-02-11 18:36

On Sat, 26 Feb 2011 16:34:01 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

>> SELVFØLGELIG er jeg ikke racist og jeg har ikke DET MINDSTE
>> imod normalt fungerende muslimer og indvandrere i det hele taget.
>> Jeg er jo gift med en!
>
> Og hun er Palæstinænser????? du glemte lige at give os nationaliteten.

Hvad har nationalitet med dit "indvandrer-hadere" at gøre.?

>> Men det er jo noget der fuldstændigt går hen over hovedet på dig,
>> så du skal ikke regne med flere svar fra mig.
>> Jeg ynder ikke at debattere med anonyme trollene chatnarre!
>
> Du er IMHO helt ude af pædagogisk rækkevidde, og om jeg tror at du er
> racist, ja hvis man skal lade dine udtalelser stå troende så er du vel
> nærmest en af gruppens overacister, men helt ærligt jeg tror at du er
> pykopat ikke ulig Bruun.

Og det kommer fra DIG.? Overracisten over alle racister. ))))))

> Forstået derhen at du bruger denne her gruppe til
> at få udløsning for din personlighedsforstyrrelse.

Din selvbiografi interesserer os ikke.

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (26-02-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 26-02-11 18:42


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:1sibp49fovkyv$.qjd5b1yrfwtv.dlg@40tude.net...
> On Sat, 26 Feb 2011 16:34:01 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
>
>
> Og det kommer fra DIG.? Overracisten over alle racister. ))))))
>

Jamen SA mand, så hør her jeg tror ikke på at der findes racer. Det med at
Muslimer er lavestående mennesker det er da nogen holdninger som du og
Øjvind tror på. Men vi mangler stadigvæk at høre hvilken nationalitet jeres
koner har.

>> Forstået derhen at du bruger denne her gruppe til
>> at få udløsning for din personlighedsforstyrrelse.
>
..



S.A.Thomsen (26-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 26-02-11 19:26

On Sat, 26 Feb 2011 18:42:01 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

>> Og det kommer fra DIG.? Overracisten over alle racister. ))))))
>
> Jamen SA mand, så hør her jeg tror ikke på at der findes racer.

Hvordan kan du så kalde andre for racister.?

> Det med at
> Muslimer er lavestående mennesker det er da nogen holdninger som du og
> Øjvind tror på.

Nu lyver du jo lodret.

> Men vi mangler stadigvæk at høre hvilken nationalitet jeres
> koner har.

Hvilken relevans har det.?

Du kaldte mig for "indvandrer-hader", selvom min (ex)kone var indvandrer.

Selv hendes nye mand (flink fyr) er indvandrer.

DADK (26-02-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 26-02-11 19:43

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:1sibp49fovkyv$.qjd5b1yrfwtv.dlg@40tude.net...
>> On Sat, 26 Feb 2011 16:34:01 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
>>
>>
>> Og det kommer fra DIG.? Overracisten over alle racister. ))))))
>>
>
> Jamen SA mand, så hør her jeg tror ikke på at der findes racer.

Naturligvis findes der racer. Det er et videnskabeligt faktum. I hvert
fald racer på samme måde som hunderacer. Det er fuldkommen
ubestrideligt. Det er bare ikke specielt politisk korrekt eller et
særlig velkomment synspunkt.

>Det med at
> Muslimer er lavestående mennesker det er da nogen holdninger som du og
> Øjvind tror på.

Muslimer repræsenterer ikke en lavestående race, derimod en
laverestående kultur, altså i forhold til det vi normalt opfatter som
moderne og "højkultur".

Isachsen (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Isachsen


Dato : 27-02-11 12:53

DADK wrote:
> (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
>
> Naturligvis findes der racer. Det er et videnskabeligt faktum. I hvert
> fald racer på samme måde som hunderacer. Det er fuldkommen
> ubestrideligt. Det er bare ikke specielt politisk korrekt eller et
> særlig velkomment synspunkt.
>
Ja, selvfølgelig gjør det det. Det har folk visst siden umindelige
tider. Men antirasistene, som er det egentlige rasehaterne, tror at de
kan avskaffe rasene ved simpelthen å vedta at de ikke eksisterer. Og de
går inn for sin nye vedtagne "sannhet" med misjonærisk iver.

Viser man dem en danske og en nordmann, så ser de bare forskjellene, men
viser man dem en danske og en neger, så ser de bare likhetene.

Mon hva Sigmund Freud ville ha sagt til det?

Isachsen


@ (27-02-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 27-02-11 15:44

On Sun, 27 Feb 2011 12:53:09 +0100, " Isachsen" <tavekkorigi@c2i.net>
wrote:

>DADK wrote:
>> (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
>>
>> Naturligvis findes der racer. Det er et videnskabeligt faktum. I hvert
>> fald racer på samme måde som hunderacer. Det er fuldkommen
>> ubestrideligt. Det er bare ikke specielt politisk korrekt eller et
>> særlig velkomment synspunkt.
>>
>Ja, selvfølgelig gjør det det.

netop

og derfor udvikler medicinalfirmaer jo også forskellig medicin til
negre asiater og kaukasere



DADK (28-02-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 28-02-11 02:01

Isachsen wrote:
> DADK wrote:
>> (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
>>
>> Naturligvis findes der racer. Det er et videnskabeligt faktum. I hvert
>> fald racer på samme måde som hunderacer. Det er fuldkommen
>> ubestrideligt. Det er bare ikke specielt politisk korrekt eller et
>> særlig velkomment synspunkt.
>>
> Ja, selvfølgelig gjør det det. Det har folk visst siden umindelige
> tider. Men antirasistene, som er det egentlige rasehaterne, tror at de
> kan avskaffe rasene ved simpelthen å vedta at de ikke eksisterer. Og de
> går inn for sin nye vedtagne "sannhet" med misjonærisk iver.
>
> Viser man dem en danske og en nordmann, så ser de bare forskjellene, men
> viser man dem en danske og en neger, så ser de bare likhetene.

Jeg plejer at tænke, at folk er mere bange for fortiden end for
fremtiden.

Isachsen (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Isachsen


Dato : 26-02-11 15:37

Eyvind Dk wrote:
> "Vidal"
>>> Jeg er i største tvivl om man tør håbe på fornyelse i
>>> den arabiske verden. I hele historien har de skuffet.
>> Jeg synes ikke, jeg har set dig tage afstand fra Gaddafi,
>> betyder det, du støtter ham?
>
> Villy Dalsgård, du vrøvler og du ved det.
> Jeg er IKKE bange for at tage afstand fra ALLE fascistisk/
> fascistoide mennesker og/eller organisationer.
>
At Gaddafi var fascist visste jeg ikke. Hva gjør ham til det?
At du ikke liker ham?
At han er uvenn med Vesten? Og hvorfor er han det?

Isachsen


Ukendt (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-02-11 15:53


" Isachsen"
>> Villy Dalsgård, du vrøvler og du ved det.
>> Jeg er IKKE bange for at tage afstand fra ALLE fascistisk/
>> fascistoide mennesker og/eller organisationer.
> At Gaddafi var fascist visste jeg ikke. Hva gjør ham til det?

Fascistoidt? Hans myrderier på uskyldige borgere i øjeblikket!
Så åben dog øjnene!

Mvh Eyvind


Vidal (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 26-02-11 17:48

Den 26-02-2011 15:53, Eyvind Dk skrev:
>
> " Isachsen"
>>> Villy Dalsgård, du vrøvler og du ved det.
>>> Jeg er IKKE bange for at tage afstand fra ALLE fascistisk/
>>> fascistoide mennesker og/eller organisationer.
>> At Gaddafi var fascist visste jeg ikke. Hva gjør ham til det?
>
> Fascistoidt? Hans myrderier på uskyldige borgere i øjeblikket!
> Så åben dog øjnene!

Han er en mellemting mellem en socialist og en imam.
I Sovjetunionen myrdede man også med glæde de uskyldige
medborgere.

I sin ungdom var han erklæret socialist. Så han er meget
langt fra fascismen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Ukendt (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-02-11 18:05


"Vidal"
>>>> Villy Dalsgård, du vrøvler og du ved det.
>>>> Jeg er IKKE bange for at tage afstand fra ALLE fascistisk/
>>>> fascistoide mennesker og/eller organisationer.
>>> At Gaddafi var fascist visste jeg ikke. Hva gjør ham til det?
>> Fascistoidt? Hans myrderier på uskyldige borgere i øjeblikket!
>> Så åben dog øjnene!
> Han er en mellemting mellem en socialist og en imam.

En besynderlig beskrivelse.
Det er absolut ikke nemt at sætte en araber i bås endnu mindre
en beduin!
Jævnfør; "TAQIYYA" !!!

> I Sovjetunionen myrdede man også med glæde de uskyldige
> medborgere.

Ja, de brugte også fascistoide metoder og endog i socialismens/
kommunismens navn og derved vanhelligede deres egen grundopfattelse.
Og der var mange der alt alt for sent fik øjnene op for hvad der foregik,
og jeg selv var desværre ikke blandt de første.
Egentlig en lære til hvad der foregår idag ikk'?

> I sin ungdom var han erklæret socialist. Så han er meget
> langt fra fascismen.

Det var godt jeg fik brugt ordet "fascistoidt", for jeg var godt klar
over at der nok skulle komme en flueknepper.

Mvh Eyvind


Vidal (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 27-02-11 01:30

Den 26-02-2011 18:05, Eyvind Dk skrev:
>
> "Vidal"
>>>>> Villy Dalsgård, du vrøvler og du ved det.
>>>>> Jeg er IKKE bange for at tage afstand fra ALLE fascistisk/
>>>>> fascistoide mennesker og/eller organisationer.
>>>> At Gaddafi var fascist visste jeg ikke. Hva gjør ham til det?
>>> Fascistoidt? Hans myrderier på uskyldige borgere i øjeblikket!
>>> Så åben dog øjnene!
>> Han er en mellemting mellem en socialist og en imam.
>
> En besynderlig beskrivelse.

Gaddafi based his new regime on a blend of Arab nationalism,[17][18] aspects of
the welfare state,[19][20][21] and what Gaddafi termed "popular democracy",[22]
or more commonly "direct, popular democracy". He called this system "Islamic
socialism"

> Det er absolut ikke nemt at sætte en araber i bås endnu mindre
> en beduin!

Det synes da at lykkes fint for dig. Men du æder jo også
højrefløjens generaliseringer råt.

> Jævnfør; "TAQIYYA" !!!

???

>> I Sovjetunionen myrdede man også med glæde de uskyldige
>> medborgere.
>
> Ja, de brugte også fascistoide metoder og endog i socialismens/
> kommunismens navn og derved vanhelligede deres egen grundopfattelse.
> Og der var mange der alt alt for sent fik øjnene op for hvad der foregik,
> og jeg selv var desværre ikke blandt de første.
> Egentlig en lære til hvad der foregår idag ikk'?

Den der ikke kender historien er dømt til at gentage den.
Det er du vist et godt eksempel på.

>> I sin ungdom var han erklæret socialist. Så han er meget
>> langt fra fascismen.
>
> Det var godt jeg fik brugt ordet "fascistoidt", for jeg var godt klar
> over at der nok skulle komme en flueknepper.

Jo, kommunisterne var facister og nazisterne var kommunister.
Ting bliver altså ikke rigtige ved at vende dem på hovedet.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Isachsen (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Isachsen


Dato : 27-02-11 12:45

Vidal wrote:
> > Jo, kommunisterne var facister og nazisterne var kommunister.
> Ting bliver altså ikke rigtige ved at vende dem på hovedet.

Det er da mer åpenbart, at kommunistene var kapitalistenes
brøytemannskaper, og at nazistene motsatte seg en "russisk" revolusjon i
egne land. Derfor måtte kapitalisteme rykke ut for å redde kommunistene.
Og slik gikk det til, at Europa gikk under og ble delt mellom
kapitalistene og kommunistene, som begge kunne takke hverandre for
hjelpen.

Isachsen


Martin Larsen (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 27-02-11 12:52

On 02/27/2011 01:30 AM, Vidal wrote:

>
> Jo, kommunisterne var facister og nazisterne var kommunister.
> Ting bliver altså ikke rigtige ved at vende dem på hovedet.

Jamen for en Vidalsk selvfed skinhellig rødfascist står alt på hovedet.
Rødfascister eksisterer og du er formentlig selv en af dem.




@ (27-02-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 27-02-11 15:43

On Sun, 27 Feb 2011 01:30:08 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:


>Jo, kommunisterne var facister og nazisterne var kommunister.
>Ting bliver altså ikke rigtige ved at vende dem på hovedet.


hvilke etiketter despoter vælger at smykke sig med er ganske og
aldeles underordnet -

om ofrene døde i Majdanek eller en Gulag-lejr kan da være det samme -



Vidal (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 27-02-11 16:09

Den 27-02-2011 15:42, @ skrev:
> On Sun, 27 Feb 2011 01:30:08 +0100, Vidal<vidal@webspeed.dk> wrote:
>
>
>> Jo, kommunisterne var facister og nazisterne var kommunister.
>> Ting bliver altså ikke rigtige ved at vende dem på hovedet.
>
>
> hvilke etiketter despoter vælger at smykke sig med er ganske og
> aldeles underordnet -

Jo, men det vanskeliggør jo diskussion, hvis ordene
pludseligt springer over uden varsel betyder det
modsatte af det, de plejer.

> om ofrene døde i Majdanek eller en Gulag-lejr kan da være det samme -

Det har jeg forsøgt at forklare dig i en anden diskussion
i dag. Der var du ikke særligt reponsiv overfor tanken.
Men folk må da selvfølgeligt skifte mening.

--



@ (27-02-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 27-02-11 16:23

On Sun, 27 Feb 2011 16:08:30 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Den 27-02-2011 15:42, @ skrev:
>> On Sun, 27 Feb 2011 01:30:08 +0100, Vidal<vidal@webspeed.dk> wrote:
>>
>>
>>> Jo, kommunisterne var facister og nazisterne var kommunister.
>>> Ting bliver altså ikke rigtige ved at vende dem på hovedet.
>>
>>
>> hvilke etiketter despoter vælger at smykke sig med er ganske og
>> aldeles underordnet -
>
>Jo, men det vanskeliggør jo diskussion, hvis ordene
>pludseligt springer over uden varsel betyder det
>modsatte af det, de plejer.
>
>> om ofrene døde i Majdanek eller en Gulag-lejr kan da være det samme -
>
>Det har jeg forsøgt at forklare dig i en anden diskussion
>i dag. Der var du ikke særligt reponsiv overfor tanken.
>Men folk må da selvfølgeligt skifte mening.


>Er du helt historieløs? Kan du ikke se forskellen mellem
>Mussolinis fascisme og Lenin/Stalins kommunisme?

kan du i al din visdom ikke lige opridse nogle af de væsentlige
forskelle??


Isachsen (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Isachsen


Dato : 27-02-11 12:37

Eyvind Dk wrote:
>>
>> I Sovjetunionen myrdede man også med glæde de uskyldige
>> medborgere.
>
> Ja, de brugte også fascistoide metoder og endog i socialismens/
> kommunismens navn og derved vanhelligede deres egen grundopfattelse.
>
> Mvh Eyvind

Man brukte altså "fascistiske" metoder nesten før fascismen var
oppfunnet? Iallfall før fascismen kom til makten noen steder. Mon ikke
metodene var velkjente i god tid forinden.

Isachsen


S.A.Thomsen (26-02-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 26-02-11 18:39

On Sat, 26 Feb 2011 17:47:35 +0100, Vidal wrote:

>> Fascistoidt? Hans myrderier på uskyldige borgere i øjeblikket!
>> Så åben dog øjnene!
>
> Han er en mellemting mellem en socialist og en imam.

Altså en krydsning mellem pest og kolera.

> I Sovjetunionen myrdede man også med glæde de uskyldige
> medborgere.
>
> I sin ungdom var han erklæret socialist. Så han er meget
> langt fra fascismen.

Så er han jo rødfascist.

Martin Larsen (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 26-02-11 19:27

On 02/26/2011 05:47 PM, Vidal wrote:
>
> Han er en mellemting mellem en socialist og en imam.
> I Sovjetunionen myrdede man også med glæde de uskyldige
> medborgere.
>
> I sin ungdom var han erklæret socialist. Så han er meget
> langt fra fascismen.
>
Hvilket fyrværkeri af trolleri i dag Villy

Vidal (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 27-02-11 01:39

Den 26-02-2011 19:27, Martin Larsen skrev:
> On 02/26/2011 05:47 PM, Vidal wrote:
>>
>> Han er en mellemting mellem en socialist og en imam.
>> I Sovjetunionen myrdede man også med glæde de uskyldige
>> medborgere.
>>
>> I sin ungdom var han erklæret socialist. Så han er meget
>> langt fra fascismen.
>>
> Hvilket fyrværkeri af trolleri i dag Villy

Gaddafi announced that he had won a spectacular military victory over the United
States and the country was officially renamed the "Great Socialist People's
Libyan Arab Jamahiriyah"

Gaddafi's Revolutionary committees resemble similar systems in socialist
countries osv.

Jeg gider ikke finde flere eksempler, men de er legio.

Typisk højrefløjsfascistisk, ikke Martin Larsen?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Martin Larsen (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 27-02-11 12:56

On 02/27/2011 01:38 AM, Vidal wrote:
> Den 26-02-2011 19:27, Martin Larsen skrev:
>> On 02/26/2011 05:47 PM, Vidal wrote:
>>>
>>> Han er en mellemting mellem en socialist og en imam.
>>> I Sovjetunionen myrdede man også med glæde de uskyldige
>>> medborgere.
>>>
>>> I sin ungdom var han erklæret socialist. Så han er meget
>>> langt fra fascismen.
>>>
>> Hvilket fyrværkeri af trolleri i dag Villy
>
> Gaddafi announced that he had won a spectacular military victory over
> the United States and the country was officially renamed the "Great
> Socialist People's Libyan Arab Jamahiriyah"
>
> Gaddafi's Revolutionary committees resemble similar systems in socialist
> countries osv.
>
> Jeg gider ikke finde flere eksempler, men de er legio.
>
Det er også meningsløst. Jeg sammenfatter bare indtrykket at dit skriv.
Du vil ikke fatte at rødfascisme er i nær slægt med anden fascisme.

Vidal (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 27-02-11 13:44

Den 27-02-2011 12:56, Martin Larsen skrev:
> On 02/27/2011 01:38 AM, Vidal wrote:
>> Den 26-02-2011 19:27, Martin Larsen skrev:
>>> On 02/26/2011 05:47 PM, Vidal wrote:
>>>>
>>>> Han er en mellemting mellem en socialist og en imam.
>>>> I Sovjetunionen myrdede man også med glæde de uskyldige
>>>> medborgere.
>>>>
>>>> I sin ungdom var han erklæret socialist. Så han er meget
>>>> langt fra fascismen.
>>>>
>>> Hvilket fyrværkeri af trolleri i dag Villy
>>
>> Gaddafi announced that he had won a spectacular military victory over
>> the United States and the country was officially renamed the "Great
>> Socialist People's Libyan Arab Jamahiriyah"
>>
>> Gaddafi's Revolutionary committees resemble similar systems in socialist
>> countries osv.
>>
>> Jeg gider ikke finde flere eksempler, men de er legio.
>>
> Det er også meningsløst. Jeg sammenfatter bare indtrykket at dit skriv. Du vil
> ikke fatte at rødfascisme er i nær slægt med anden fascisme.

Er du helt historieløs? Kan du ikke se forskellen mellem
Mussolinis fascisme og Lenin/Stalins kommunisme? Er det ikke
folkeskole-pensum?

Hvis jeg skulle hæfte et mærkat på dig, skulle det være
brunfascist. Så du er en slags brunskriger og der vælter
lort ud af munden på dig.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Martin Larsen (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 27-02-11 14:03

On 02/27/2011 01:43 PM, Vidal wrote:
> Den 27-02-2011 12:56, Martin Larsen skrev:
>> On 02/27/2011 01:38 AM, Vidal wrote:
>>> Den 26-02-2011 19:27, Martin Larsen skrev:
>>>> On 02/26/2011 05:47 PM, Vidal wrote:
>>>>>
>>>>> Han er en mellemting mellem en socialist og en imam.
>>>>> I Sovjetunionen myrdede man også med glæde de uskyldige
>>>>> medborgere.
>>>>>
>>>>> I sin ungdom var han erklæret socialist. Så han er meget
>>>>> langt fra fascismen.
>>>>>
>>>> Hvilket fyrværkeri af trolleri i dag Villy
>>>
>>> Gaddafi announced that he had won a spectacular military victory over
>>> the United States and the country was officially renamed the "Great
>>> Socialist People's Libyan Arab Jamahiriyah"
>>>
>>> Gaddafi's Revolutionary committees resemble similar systems in socialist
>>> countries osv.
>>>
>>> Jeg gider ikke finde flere eksempler, men de er legio.
>>>
>> Det er også meningsløst. Jeg sammenfatter bare indtrykket at dit
>> skriv. Du vil
>> ikke fatte at rødfascisme er i nær slægt med anden fascisme.
>
> Er du helt historieløs? Kan du ikke se forskellen mellem
> Mussolinis fascisme og Lenin/Stalins kommunisme? Er det ikke
> folkeskole-pensum?

Selvfølgelig er der forskel på Hitler, Mussolini og Stalin.
Mussolini var iøvrigt engang en af Italiens mest fremtrædende
socialister. Ligesom Gert Petersen var nazist i sin ungdom.

Så historieløshed er dig - og din brudekjole må du hellere bruge til at
tørre al dit l*rt op med hr troll





Vidal (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 27-02-11 16:04

Den 27-02-2011 14:02, Martin Larsen skrev:
> On 02/27/2011 01:43 PM, Vidal wrote:
>> Den 27-02-2011 12:56, Martin Larsen skrev:
>>> On 02/27/2011 01:38 AM, Vidal wrote:
>>>> Den 26-02-2011 19:27, Martin Larsen skrev:
>>>>> On 02/26/2011 05:47 PM, Vidal wrote:
>>>>>>
>>>>>> Han er en mellemting mellem en socialist og en imam.
>>>>>> I Sovjetunionen myrdede man også med glæde de uskyldige
>>>>>> medborgere.
>>>>>>
>>>>>> I sin ungdom var han erklæret socialist. Så han er meget
>>>>>> langt fra fascismen.
>>>>>>
>>>>> Hvilket fyrværkeri af trolleri i dag Villy
>>>>
>>>> Gaddafi announced that he had won a spectacular military victory over
>>>> the United States and the country was officially renamed the "Great
>>>> Socialist People's Libyan Arab Jamahiriyah"
>>>>
>>>> Gaddafi's Revolutionary committees resemble similar systems in socialist
>>>> countries osv.
>>>>
>>>> Jeg gider ikke finde flere eksempler, men de er legio.
>>>>
>>> Det er også meningsløst. Jeg sammenfatter bare indtrykket at dit
>>> skriv. Du vil
>>> ikke fatte at rødfascisme er i nær slægt med anden fascisme.
>>
>> Er du helt historieløs? Kan du ikke se forskellen mellem
>> Mussolinis fascisme og Lenin/Stalins kommunisme? Er det ikke
>> folkeskole-pensum?
>
> Selvfølgelig er der forskel på Hitler, Mussolini og Stalin.

Hehe. Måske den forskel at Hitler og Mussolini var kommunister og
Lenin og Stalin var fascister? Er det den, du tænker på?

I er dybt forvirrede i hovederne.

Og Gaddafi, hvis største politiske forbillede var
den kendte fascist Che Guevara.

> Mussolini var iøvrigt engang en af Italiens mest fremtrædende socialister.
> Ligesom Gert Petersen var nazist i sin ungdom.

Hvad vil du fortælle med det? At det, der engang blev betegnet
som kommunisme, nu er fascisme og omvendt.

Komisk.

> Så historieløshed er dig

Ja i hvert i forhold til den historie, du åbenbart lever i.
Eller er det bare et slags nysprog, I er ved at udvikle?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Martin Larsen (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 27-02-11 16:42

On 02/27/2011 04:04 PM, Vidal wrote:

>
> Ja

> Eller er det bare et slags nysprog, I er ved at udvikle?

Er det Habermas du mener?

Du ligner meget psykopaten AHW, der klipper svaret væk og digter en
stråmand - måske har i været på samme partiskole? Et yndigt par - du i
sædplettet brudekjole og AHW udstafferet med selvironiske totenkopf
regalier.


Vidal (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 27-02-11 17:09

Den 27-02-2011 16:42, Martin Larsen skrev:
> On 02/27/2011 04:04 PM, Vidal wrote:
>
>>
>> Ja
>
>> Eller er det bare et slags nysprog, I er ved at udvikle?
>
> Er det Habermas du mener?

Egentligt gider jeg ikke Habermas mere. En tysk marxists
analyse af fascimen? Det bliver lidt for massivt for mig.

Hvad er det for en bog, du forholder dig til.

> Du ligner meget psykopaten AHW, der klipper svaret væk

Jeg klipper det bort, jeg ikke svarer på, det er
almindelig usenet praksis.

-------
Citater og hvordan man svarer på indlæg

Når du svarer på et indlæg, er det vigtigt at slette de linjer du ikke direkte
kommenterer. Desuden er det god skik at skrive svarene efter spørgsmålene.

http://www.usenet.dk/?side=netikette
----------

Er der også kommet andre regler for det, her i
gruppen?

> og digter en stråmand -

Hvor?

> måske har i været på samme partiskole? Et yndigt par - du i sædplettet
> brudekjole og AHW udstafferet med selvironiske totenkopf regalier.

Jeg har fundet på en betegnelse for dig, du er - tadah -

BRUN-EKSKREMIST

Det er forøvrigt efter inspiration af vor lokale profet, Mogens Kall,
der har opdaget ordet i den offentlige debat. Jeg håber, du kan sætte
pris på sammensætningen.

Hvis jeg havde kunnet, ville jeg prøve at imødekomme din
åbenlyse og utilslørede fascination af tanken om mænd i
kvindetøj, men det er ikke kommet til mig endnu.

Måske i et senere indlæg?
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Jens Bruun (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 27-02-11 17:33

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d6a7767$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg har fundet på en betegnelse for dig, du er - tadah -
>
> BRUN-EKSKREMIST

Det efterlader vel mig som - tadah -

BRUUN-EKSTREMIST`
?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Vidal (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 27-02-11 20:44

Den 27-02-2011 17:33, Jens Bruun skrev:
> Vidal<vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4d6a7767$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>
>> Jeg har fundet på en betegnelse for dig, du er - tadah -
>>
>> BRUN-EKSKREMIST
>
> Det efterlader vel mig som - tadah -
>
> BRUUN-EKSTREMIST`
> ?

Næ nej, jeg er skam selektiv. Du er ikke i Martin
Larsens klasse, når det gælder gyllespredning, så
du får ikke din eget personlige betegnelse. Jeg
vil hellere se dig i et LA-perspektiv. Det tror
jeg skaber mest glæde.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Martin Larsen (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 27-02-11 17:39

On 02/27/2011 05:09 PM, Vidal wrote:
> Den 27-02-2011 16:42, Martin Larsen skrev:
>> On 02/27/2011 04:04 PM, Vidal wrote:
>>
>>>
>>> Ja
>>
>>> Eller er det bare et slags nysprog, I er ved at udvikle?
>>
>> Er det Habermas du mener?
>
> Egentligt gider jeg ikke Habermas mere.

Aj hvor du er pikant

>> Du ligner meget psykopaten AHW, der klipper svaret væk
>
> Jeg klipper det bort, jeg ikke svarer på

Det er jo trivielt rigtigt for dine perverse "trolle-svar"


[snip vidal trollen pottetræner]

Jens Bruun (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 27-02-11 14:17

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d6a474b$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

>> Det er også meningsløst. Jeg sammenfatter bare indtrykket at dit
>> skriv. Du vil ikke fatte at rødfascisme er i nær slægt med anden
>> fascisme.
>
> Er du helt historieløs?

Det er du tydeligvis.

> Kan du ikke se forskellen mellem
> Mussolinis fascisme og Lenin/Stalins kommunisme?

Måske du i stedet skal kigge lidt på lighederne - eller det gør måske for
ondt?

Siger Röhm og SA dig noget? Ved du overhovedet noget om Mussolinis og den
italienske fascismes baggrund?

> Er det ikke
> folkeskole-pensum?

Du kan sgu' da ikke huske pensum fra din folkeskoletid.

> Hvis jeg skulle hæfte et mærkat på dig, skulle det være
> brunfascist. Så du er en slags brunskriger og der vælter
> lort ud af munden på dig.

Kald ham nu en "luder", Villy Dalsgaard. Så kender vi dit weekendhumør igen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Vidal (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 27-02-11 16:29

Den 27-02-2011 14:16, Jens Bruun skrev:
> Vidal<vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4d6a474b$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>
>>> Det er også meningsløst. Jeg sammenfatter bare indtrykket at dit
>>> skriv. Du vil ikke fatte at rødfascisme er i nær slægt med anden
>>> fascisme.
>>
>> Er du helt historieløs?
>
> Det er du tydeligvis.
>
>> Kan du ikke se forskellen mellem
>> Mussolinis fascisme og Lenin/Stalins kommunisme?
>
> Måske du i stedet skal kigge lidt på lighederne - eller det gør måske for
> ondt?

Hvorfor ikke simpelthen ændre alle politiske betegnelser
til det samme ord? For jer er det jo alligevel én
pærevælling.

> Siger Röhm og SA dig noget? Ved du overhovedet noget om Mussolinis og den
> italienske fascismes baggrund?

Ja, jo, jeg har skam gået i skole. (dette skulle gerne
lægge op til en af dine sædvanlige jokes, du ved, hvad
jeg mener)

>> Er det ikke
>> folkeskole-pensum?
>
> Du kan sgu' da ikke huske pensum fra din folkeskoletid.

Noget af det. I historie kom jeg faktisk op i
italiensk politik i 30'erne, som jeg faktisk
selv havde læst op på. Det, jeg ikke vidste, var at
Duce skulle udtales lidt specielt på italiensk, så
jeg forklarede troskyldigt om il duke til lærernes
store glæde og morskab.

Jeg fik alligevel en rigtig god karakter.

>> Hvis jeg skulle hæfte et mærkat på dig, skulle det være
>> brunfascist. Så du er en slags brunskriger og der vælter
>> lort ud af munden på dig.
>
> Kald ham nu en "luder", Villy Dalsgaard. Så kender vi dit weekendhumør igen.

Nej, jeg vil prøver at variere det lidt og se om jeg
finde noget andet. Rødmarxististfascist? Nah, jeg
må tænke lidt over det. (Det er et nyt oplæg til dine
humoristiske formuleringer)

Hvad med dig, er du liberalfascist eller måske liberalmarxist,
med de nye politiske betegnelser og i hvilken betydning
af ordene? Eller hvis vi skal vende ordene lidt på hovedet,
'det liberale alfonsparti', for at bevare lidt kontinuitet?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

@ (27-02-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 27-02-11 15:45

On Sun, 27 Feb 2011 13:43:49 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Den 27-02-2011 12:56, Martin Larsen skrev:
>> On 02/27/2011 01:38 AM, Vidal wrote:
>>> Den 26-02-2011 19:27, Martin Larsen skrev:
>>>> On 02/26/2011 05:47 PM, Vidal wrote:

>> Det er også meningsløst. Jeg sammenfatter bare indtrykket at dit skriv. Du vil
>> ikke fatte at rødfascisme er i nær slægt med anden fascisme.
>
>Er du helt historieløs? Kan du ikke se forskellen mellem
>Mussolinis fascisme og Lenin/Stalins kommunisme?

kan du i al din visdom ikke lige opridse nogle af de væsentlige
forskelle??




Vidal (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 27-02-11 16:32

Den 27-02-2011 15:45, @ skrev:
> On Sun, 27 Feb 2011 13:43:49 +0100, Vidal<vidal@webspeed.dk> wrote:
>
>> Den 27-02-2011 12:56, Martin Larsen skrev:
>>> On 02/27/2011 01:38 AM, Vidal wrote:
>>>> Den 26-02-2011 19:27, Martin Larsen skrev:
>>>>> On 02/26/2011 05:47 PM, Vidal wrote:
>
>>> Det er også meningsløst. Jeg sammenfatter bare indtrykket at dit skriv. Du vil
>>> ikke fatte at rødfascisme er i nær slægt med anden fascisme.
>>
>> Er du helt historieløs? Kan du ikke se forskellen mellem
>> Mussolinis fascisme og Lenin/Stalins kommunisme?
>
> kan du i al din visdom ikke lige opridse nogle af de væsentlige
> forskelle??

Nej, min ven. Du har ingen historisk sans,
overhovedet. Jeg har forsøgt det jo, men
diskussionerne gik helt i skuddermudder, da
du fremlagde dine kilder.

Så historie og teologi, det er et lukket område
mellem os.

--



@ (27-02-2011)
Kommentar
Fra : @


Dato : 27-02-11 17:14

On Sun, 27 Feb 2011 16:32:04 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Den 27-02-2011 15:45, @ skrev:
>> On Sun, 27 Feb 2011 13:43:49 +0100, Vidal<vidal@webspeed.dk> wrote:
>>
>>> Den 27-02-2011 12:56, Martin Larsen skrev:
>>>> On 02/27/2011 01:38 AM, Vidal wrote:
>>>>> Den 26-02-2011 19:27, Martin Larsen skrev:
>>>>>> On 02/26/2011 05:47 PM, Vidal wrote:
>>
>>>> Det er også meningsløst. Jeg sammenfatter bare indtrykket at dit skriv. Du vil
>>>> ikke fatte at rødfascisme er i nær slægt med anden fascisme.
>>>
>>> Er du helt historieløs? Kan du ikke se forskellen mellem
>>> Mussolinis fascisme og Lenin/Stalins kommunisme?
>>
>> kan du i al din visdom ikke lige opridse nogle af de væsentlige
>> forskelle??
>
>Nej,

det anede mig -

viden er HELLER ikke en af Vidals stærke sider

fremfører tåbelige påstande i en lang uendelighed, men har endnu ikke
formået at bakke en eneste af dem op



Isachsen (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Isachsen


Dato : 27-02-11 14:15

Martin Larsen wrote:
> On 02/27/2011 01:38 AM, Vidal wrote:
>> Den 26-02-2011 19:27, Martin Larsen skrev:
>>>>> Jeg gider ikke finde flere eksempler, men de er legio.
>>
> Det er også meningsløst. Jeg sammenfatter bare indtrykket at dit
> skriv. Du vil ikke fatte at rødfascisme er i nær slægt med anden
> fascisme.

Det er visst en utbredt oppfatning blandt dem som ikke vet bedre. (Jeg
forutsetter at du med "rødfascisme" mener det samme som "kommunazisme",
en betegnelse som også benyttes av noen.)

Isachsen


Martin Larsen (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 27-02-11 14:56

On 02/27/2011 02:15 PM, Isachsen wrote:
> Martin Larsen wrote:
>> On 02/27/2011 01:38 AM, Vidal wrote:
>>> Den 26-02-2011 19:27, Martin Larsen skrev:
>>>>>> Jeg gider ikke finde flere eksempler, men de er legio.
>>>
>> Det er også meningsløst. Jeg sammenfatter bare indtrykket at dit
>> skriv. Du vil ikke fatte at rødfascisme er i nær slægt med anden
>> fascisme.
>
> Det er visst en utbredt oppfatning blandt dem som ikke vet bedre. (Jeg
> forutsetter at du med "rødfascisme" mener det samme som "kommunazisme",
> en betegnelse som også benyttes av noen.)
>

Kommunazisme har jeg ikke hørt før. Men det er rigtigt at der er et
latent skisma i kommunismen mellem det internationale og det nationale,
som fx fik Stalin til at lukke Komintern i 1943.

Men brudekjolefetichist-Vidal skulle da prøve at google lidt på red/left
fascism - en term der fx blev brugt af Jürgen Habermas


Bo Warming (28-02-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 28-02-11 23:00

On Sun, 27 Feb 2011 14:55:51 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>On 02/27/2011 02:15 PM, Isachsen wrote:
>> Martin Larsen wrote:
>>> On 02/27/2011 01:38 AM, Vidal wrote:
>>>> Den 26-02-2011 19:27, Martin Larsen skrev:
>>>>>>> Jeg gider ikke finde flere eksempler, men de er legio.
>>>>
>>> Det er også meningsløst. Jeg sammenfatter bare indtrykket at dit
>>> skriv. Du vil ikke fatte at rødfascisme er i nær slægt med anden
>>> fascisme.
>>
>> Det er visst en utbredt oppfatning blandt dem som ikke vet bedre. (Jeg
>> forutsetter at du med "rødfascisme" mener det samme som "kommunazisme",
>> en betegnelse som også benyttes av noen.)
>>
>
>Kommunazisme har jeg ikke hørt før. Men det er rigtigt at der er et
>latent skisma i kommunismen mellem det internationale og det nationale,
>som fx fik Stalin til at lukke Komintern i 1943.
>
>Men brudekjolefetichist-Vidal skulle da prøve at google lidt på red/left
>fascism - en term der fx blev brugt af Jürgen Habermas

Det er omsonst at kalde fløjene for fascister og nazister
Se på de enkelte lovforslag

S vil reparere kloakker og skoletoiletter, hvilket vi hverken får
eksport eller sundhed af
Vort sygdomsmønster præges jo ikke af kolera og salmonella

VKOLA vil skabe konkurrenceevne for de firmaer der får ordrer fra
udlandet. Det er vejen frem.
Vore lønninger må ned i retning af de kinesiske og det afviser SSF,
der vil blande sig i lønforhandlinger, altså planøkonomi a la STalin

Både VK og SSF bør droppe snak om vidensjob der får universiteerne til
at bevare unyttige sprogfag og skære ned på antal eksamener.
Vi skal torturere studerende med næsten daglige tests så de fatter at
man ikke kan snakke sig fra dygtiggørelse som vedr alle fag bør handle
om eksport, så små sprogfag bør væk. Og privatisering må fremmes
selvom det gør ond på kommunevanetænkere på kort sigt - fra hospitaler
til hjemmepleje

DyneLarsen über alles - han eksporterer til Kina!
Novozymes forkæler kun DNA-pjat når det gir snobværdi for eksport - de
er især pragmatiske bakterieavlere der i blinde og uden gensplejsning
finder mikrober der fabrikerer effektive enzymer, hvis DNA-sekvens
rager os en høstblomst for grundforskning gider selv kinesere ikke -
lær af dem
Vindmøller med statsstøtte - nejtak
Lars Barfoed er Kinakopierede - fler af hans slags - NU
Thyra Frank, LA, står også for selvbestemmelse så fjolser går fallit
- jatak NU.

Martin Larsen (28-02-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 28-02-11 23:57

On 02/28/2011 11:00 PM, Bo Warming wrote:
> On Sun, 27 Feb 2011 14:55:51 +0100, Martin Larsen
> <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
>
>> On 02/27/2011 02:15 PM, Isachsen wrote:
>>> Martin Larsen wrote:
>>>> On 02/27/2011 01:38 AM, Vidal wrote:
>>>>> Den 26-02-2011 19:27, Martin Larsen skrev:
>>>>>>>> Jeg gider ikke finde flere eksempler, men de er legio.
>>>>>
>>>> Det er også meningsløst. Jeg sammenfatter bare indtrykket at dit
>>>> skriv. Du vil ikke fatte at rødfascisme er i nær slægt med anden
>>>> fascisme.
>>>
>>> Det er visst en utbredt oppfatning blandt dem som ikke vet bedre. (Jeg
>>> forutsetter at du med "rødfascisme" mener det samme som "kommunazisme",
>>> en betegnelse som også benyttes av noen.)
>>>
>>
>> Kommunazisme har jeg ikke hørt før. Men det er rigtigt at der er et
>> latent skisma i kommunismen mellem det internationale og det nationale,
>> som fx fik Stalin til at lukke Komintern i 1943.
>>
>> Men brudekjolefetichist-Vidal skulle da prøve at google lidt på red/left
>> fascism - en term der fx blev brugt af Jürgen Habermas
>
> Det er omsonst at kalde fløjene for fascister og nazister
> Se på de enkelte lovforslag
>

Der er to store fascismer i verden i dag - rød- og islamofascismen

De skal uskadeliggøres for at verden kan komme videre

Mvh
Martin

Bo Warming (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 26-02-11 01:10

On Sat, 26 Feb 2011 00:04:20 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Den 25-02-2011 20:34, Eyvind Dk skrev:
>
>> Jeg er i største tvivl om man tør håbe på fornyelse i
>> den arabiske verden. I hele historien har de skuffet.
>
>Jeg synes ikke, jeg har set dig tage afstand fra Gaddafi,
>betyder det, du støtter ham?

Det eneste der er vigtigt vedr aberne syd for Middelhavet er at de
blir dernede

De kan ikke gavne os og de kan kun gavnes af kineserne, som er
lykkelig fri for Vestens godheds-sindsyge

Ukendt (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-02-11 13:57


"Bo Warming"
> Det eneste der er vigtigt vedr aberne syd for Middelhavet er at de
> blir dernede

Med den sprogbrug har du diskvalifiseret dig fra enhver debat!

DADK (26-02-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 26-02-11 03:41

Vidal wrote:
> Den 25-02-2011 20:34, Eyvind Dk skrev:
>
>> Jeg er i største tvivl om man tør håbe på fornyelse i
>> den arabiske verden. I hele historien har de skuffet.
>
> Jeg synes ikke, jeg har set dig tage afstand fra Gaddafi,
> betyder det, du støtter ham?
>
Noooooooooooooooh.

Ligesom først gårsdagens debatten på DR2 og senere "høringen" på DR1 21.25

Sig mig, er du sådan komplet idiot, simulerer du bare eller prøver du at
gennemtvinge en pointe? Tror det sidste, men man kan jo aldrig vide med
jer

Vidal (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 26-02-11 09:46

Den 26-02-2011 03:40, DADK skrev:
> Vidal wrote:
>> Den 25-02-2011 20:34, Eyvind Dk skrev:
>>
>>> Jeg er i største tvivl om man tør håbe på fornyelse i
>>> den arabiske verden. I hele historien har de skuffet.
>>
>> Jeg synes ikke, jeg har set dig tage afstand fra Gaddafi,
>> betyder det, du støtter ham?
>>
> Noooooooooooooooh.
>
> Ligesom først gårsdagens debatten på DR2 og senere "høringen" på DR1 21.25
>
> Sig mig, er du sådan komplet idiot, simulerer du bare eller prøver du at
> gennemtvinge en pointe? Tror det sidste, men man kan jo aldrig vide med jer

Det refererer til en anden diskussion, hvor Ejvind påstår
kristne er ansvarlige for en række handlinger tilsyneladende
begået af muslimer, fordi kristne ikke har taget afstand fra
det i Kristeligt Dagblad,

Jeg formodede samme regler gjaldt Ejvind, men sådan mener du
ikke det forholder sig?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

DADK (26-02-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 26-02-11 10:27

Vidal wrote:
> Den 26-02-2011 03:40, DADK skrev:
>> Vidal wrote:
>>> Den 25-02-2011 20:34, Eyvind Dk skrev:
>>>
>>>> Jeg er i største tvivl om man tør håbe på fornyelse i
>>>> den arabiske verden. I hele historien har de skuffet.
>>>
>>> Jeg synes ikke, jeg har set dig tage afstand fra Gaddafi,
>>> betyder det, du støtter ham?
>>>
>> Noooooooooooooooh.
>>
>> Ligesom først gårsdagens debatten på DR2 og senere "høringen" på DR1
>> 21.25
>>
>> Sig mig, er du sådan komplet idiot, simulerer du bare eller prøver du at
>> gennemtvinge en pointe? Tror det sidste, men man kan jo aldrig vide
>> med jer
>
> Det refererer til en anden diskussion, hvor Ejvind påstår
> kristne er ansvarlige for en række handlinger tilsyneladende
> begået af muslimer, fordi kristne ikke har taget afstand fra
> det i Kristeligt Dagblad,
>
> Jeg formodede samme regler gjaldt Ejvind, men sådan mener du
> ikke det forholder sig?
>
Altså noget "internt". Jamen lykke til.

Ukendt (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-02-11 13:47


"Vidal"
>> Sig mig, er du sådan komplet idiot, simulerer du bare eller prøver du at
>> gennemtvinge en pointe? Tror det sidste, men man kan jo aldrig vide med
>> jer
> Det refererer til en anden diskussion, hvor Ejvind påstår
> kristne er ansvarlige for en række handlinger tilsyneladende
> begået af muslimer, fordi kristne ikke har taget afstand fra
> det i Kristeligt Dagblad,

Øh, vel kun indirekte ikk'?
F.eks. ved at stemme imod forbud mod skamfering af pigers
kønsorganer, kan man vel godt sige at man har fået lidt "blod"
på sine hænder. Hvis man er skyldig i at noget svineri IKKE
bliver stoppet, så har man da et vist ansvar ikk'?
Og jeg vil påstå at flertallet af kristne i DK - og en kæmpe bid af
de ikke-kristne - er ansvarlige for ikke at vågne op, og dermed få
begyndt genopretningen af almindelige forhold i DK.
Forøvrigt noget der er tilfældet over hele Vesten og hvor DK dog
synes at ligge i den gode ende af skalaen.

Mvh Eyvind


Vidal (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 26-02-11 14:21

Den 26-02-2011 13:47, Eyvind Dk skrev:
>
> "Vidal"
>>> Sig mig, er du sådan komplet idiot, simulerer du bare eller prøver du at
>>> gennemtvinge en pointe? Tror det sidste, men man kan jo aldrig vide med jer
>> Det refererer til en anden diskussion, hvor Ejvind påstår
>> kristne er ansvarlige for en række handlinger tilsyneladende
>> begået af muslimer, fordi kristne ikke har taget afstand fra
>> det i Kristeligt Dagblad,
>
> Øh, vel kun indirekte ikk'?

Øh, hvad? Det er jo dig, der kommer med påstanden.
Mente du ikke, jeg som kristen er direkte ansvarlig,
når jeg ikke har taget afstand i Kristelig Dagblad
fra alle de grusomme hændelser, du tilbød mig links
til?

> F.eks. ved at stemme imod forbud mod skamfering af pigers
> kønsorganer, kan man vel godt sige at man har fået lidt "blod"
> på sine hænder. Hvis man er skyldig i at noget svineri IKKE
> bliver stoppet, så har man da et vist ansvar ikk'?

Jeg sidder ikke i folketinget, så jeg kan hverken
stemme for eller imod. Siger du ikke, du stemmer
SD, så er du vel inkluderet som medskyldig i de
muslimske grusomheder? Også selv om du læser de
muslimske skrifter.

> Og jeg vil påstå at flertallet af kristne i DK - og en kæmpe bid af
> de ikke-kristne - er ansvarlige for ikke at vågne op, og dermed få
> begyndt genopretningen af almindelige forhold i DK.

Men du langer jo specifikt ud after kristne.

> Forøvrigt noget der er tilfældet over hele Vesten og hvor DK dog
> synes at ligge i den gode ende af skalaen.

Det er jo fint. Og heldigt vi er danskere så.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Ukendt (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-02-11 15:28


"Vidal"
>>> Det refererer til en anden diskussion, hvor Ejvind påstår
>>> kristne er ansvarlige for en række handlinger tilsyneladende
>>> begået af muslimer, fordi kristne ikke har taget afstand fra
>>> det i Kristeligt Dagblad,
>> Øh, vel kun indirekte ikk'?
> Øh, hvad? Det er jo dig, der kommer med påstanden.
> Mente du ikke, jeg som kristen er direkte ansvarlig,
> når jeg ikke har taget afstand i Kristelig Dagblad
> fra alle de grusomme hændelser, du tilbød mig links
> til?

Jeg bliver vel så nødt til at citere mig selv, nu du insisterer på at
mistolke.
"I det hele taget synes der at herske et uhæmmet kammerateri og
broderskab blandt religiøse, med deraf følgene angst for at kritisere
andre religiøse. Et godt eksempel er de åh så gode danske kristne der
ikke skal have noget klinket overfor den satans sorte del af islam!"

>> F.eks. ved at stemme imod forbud mod skamfering af pigers
>> kønsorganer, kan man vel godt sige at man har fået lidt "blod"
>> på sine hænder. Hvis man er skyldig i at noget svineri IKKE
>> bliver stoppet, så har man da et vist ansvar ikk'?
> Jeg sidder ikke i folketinget, så jeg kan hverken
> stemme for eller imod.

Det gør dig ikke uskyldig. Heller ikke uvidenhed, hvor man har
haft uanede muligheder for at skaffe sig viden.

> Siger du ikke, du stemmer SD, så er du vel inkluderet som medskyldig i de
> muslimske grusomheder?

Sgu' da ikke når jeg i den grad prøver at ændre partiets holdning
til akkurat det spørgsmål - og heldigvis går det da i den rigtige
retning. (Ikke at jeg alene tager nogen ære)

>> Og jeg vil påstå at flertallet af kristne i DK - og en kæmpe bid af
>> de ikke-kristne - er ansvarlige for ikke at vågne op, og dermed få
>> begyndt genopretningen af almindelige forhold i DK.
> Men du langer jo specifikt ud after kristne.

Ja, overfor dig synes det at give mening.

>> Forøvrigt noget der er tilfældet over hele Vesten og hvor DK dog
>> synes at ligge i den gode ende af skalaen.
> Det er jo fint. Og heldigt vi er danskere så.

Ja, på TRODS af de kræfter du tilhører.
Og desværre p.g.a. kræfter som Pia K., DF m.fl.

Mvh Eyvind


DADK (26-02-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 26-02-11 03:42

Eyvind Dk wrote:
> Jeg er i største tvivl om man tør håbe på fornyelse i
> den arabiske verden. I hele historien har de skuffet.
> Martin Krasnik er nok den mellemøstenekspert jeg
> lytter mest til og HAN tror der er fornyelse på vej.

Jeg tror det går ad helvede til.

DADK (26-02-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 26-02-11 03:55

DADK wrote:
> Eyvind Dk wrote:
>> Jeg er i største tvivl om man tør håbe på fornyelse i
>> den arabiske verden. I hele historien har de skuffet.
>> Martin Krasnik er nok den mellemøstenekspert jeg
>> lytter mest til og HAN tror der er fornyelse på vej.
>
> Jeg tror det går ad helvede til.

Og jeg får / har ret praktisk talt hver gang.

Stil dig selv det kyniske spørgsmål, hvor du frasier personlige
forventninger osv - : Hvad indikerer at det skulle gå bedre for
befolkningerne, efter militærkuppene? Og vil militæret i Tunesien eller
Egypten indføre demokrati?


Ukendt (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-02-11 13:56


"DADK"
> Stil dig selv det kyniske spørgsmål, hvor du frasier personlige
> forventninger osv - : Hvad indikerer at det skulle gå bedre for
> befolkningerne, efter militærkuppene? Og vil militæret i Tunesien eller
> Egypten indføre demokrati?

Jeg er ABSOLUT mistroisk overfor alt militær, men må
indrømme at det er militæret i Tyrkiet - og vel også i Ægypten, Tunis,
Algier m. fl. - der har holdt islamismen og de islamiske brødre stangen.
Det er noget af det, der gør det overordentlig kompliceret for mig
at spå i denne situation.
Selvfølgelig håber jeg på mere demokrati, men tvivler når jeg hører
mængden på Tahrir pladsen juble over Sheik Yousuf Al-Qaradhawi's
fascistoide tale!!!

Mvh Eyvind


DADK (26-02-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 26-02-11 20:11

Eyvind Dk wrote:
>
> "DADK"
>> Stil dig selv det kyniske spørgsmål, hvor du frasier personlige
>> forventninger osv - : Hvad indikerer at det skulle gå bedre for
>> befolkningerne, efter militærkuppene? Og vil militæret i Tunesien
>> eller Egypten indføre demokrati?
>
> Jeg er ABSOLUT mistroisk overfor alt militær, men må
> indrømme at det er militæret i Tyrkiet - og vel også i Ægypten, Tunis,
> Algier m. fl. - der har holdt islamismen og de islamiske brødre stangen.

Ja, det har jo været "common sense" op til i dag. Og præcis derfor har
man om ikke støttet så samarbejdet med regimerne. Men nu tror folk
alting er anderledes fordi der har været nogle folkelige demonstrationer
som følge af arbejdsløshed mv, og så skal Lene Espersen kaldes
"Gadaffi-hykler" og hele garden af ekstremt venstreorienterede
"eksperter", med typer som Michael Irving i spidsen, kan nærmest ikke få
armene ned af begejstring - demokrati er så godt som en realitet over
alt i alle muslimske lande.

> Det er noget af det, der gør det overordentlig kompliceret for mig
> at spå i denne situation.

Som jeg opfordrede til, så behøver du ikke at spå, det er rigeligt at se
på facts. Hvad har vi, hvordan ser det ud. Problemet med Michael Irving
og alle de andre er jo netop at de spår, læser deres egen dagsorden ind
i begivenhederne.

> Selvfølgelig håber jeg på mere demokrati, men tvivler når jeg hører
> mængden på Tahrir pladsen juble over Sheik Yousuf Al-Qaradhawi's
> fascistoide tale!!!

Netop, eller 17 andre indikationer.

Martin Larsen (26-02-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 26-02-11 20:50

On 02/26/2011 08:11 PM, DADK wrote:
> Eyvind Dk wrote:
>>
>> "DADK"
>>> Stil dig selv det kyniske spørgsmål, hvor du frasier personlige
>>> forventninger osv - : Hvad indikerer at det skulle gå bedre for
>>> befolkningerne, efter militærkuppene? Og vil militæret i Tunesien
>>> eller Egypten indføre demokrati?
>>
>> Jeg er ABSOLUT mistroisk overfor alt militær, men må
>> indrømme at det er militæret i Tyrkiet - og vel også i Ægypten, Tunis,
>> Algier m. fl. - der har holdt islamismen og de islamiske brødre stangen.
>
> Ja, det har jo været "common sense" op til i dag. Og præcis derfor har
> man om ikke støttet så samarbejdet med regimerne. Men nu tror folk
> alting er anderledes fordi der har været nogle folkelige demonstrationer
> som følge af arbejdsløshed mv, og så skal Lene Espersen kaldes
> "Gadaffi-hykler" og hele garden af ekstremt venstreorienterede
> "eksperter", med typer som Michael Irving i spidsen, kan nærmest ikke få
> armene ned af begejstring - demokrati er så godt som en realitet over
> alt i alle muslimske lande.
>

Ja, det er lige før man mistænker rødfascisterne for at barsle med en ny
Egon Olsen plan for overgangen til det klasseløse lykkesamfund (hvordan
danskere så end kan blive mere fuldkomment lykkelige) der skal
gennemføres med Kalifatet som mellemstation.

Mvh
Martin

DADK (01-03-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 01-03-11 10:26

Martin Larsen wrote:
> On 02/26/2011 08:11 PM, DADK wrote:
>> Eyvind Dk wrote:
>>>
>>> "DADK"
>>>> Stil dig selv det kyniske spørgsmål, hvor du frasier personlige
>>>> forventninger osv - : Hvad indikerer at det skulle gå bedre for
>>>> befolkningerne, efter militærkuppene? Og vil militæret i Tunesien
>>>> eller Egypten indføre demokrati?
>>>
>>> Jeg er ABSOLUT mistroisk overfor alt militær, men må
>>> indrømme at det er militæret i Tyrkiet - og vel også i Ægypten, Tunis,
>>> Algier m. fl. - der har holdt islamismen og de islamiske brødre stangen.
>>
>> Ja, det har jo været "common sense" op til i dag. Og præcis derfor har
>> man om ikke støttet så samarbejdet med regimerne. Men nu tror folk
>> alting er anderledes fordi der har været nogle folkelige demonstrationer
>> som følge af arbejdsløshed mv, og så skal Lene Espersen kaldes
>> "Gadaffi-hykler" og hele garden af ekstremt venstreorienterede
>> "eksperter", med typer som Michael Irving i spidsen, kan nærmest ikke få
>> armene ned af begejstring - demokrati er så godt som en realitet over
>> alt i alle muslimske lande.
>>
>
> Ja, det er lige før man mistænker rødfascisterne for at barsle med en ny
> Egon Olsen plan for overgangen til det klasseløse lykkesamfund (hvordan
> danskere så end kan blive mere fuldkomment lykkelige) der skal
> gennemføres med Kalifatet som mellemstation.
>
> Mvh
> Martin

Egon Olsen ender altid i fængsel.

Og rødfascist er en god karakteristik af typer som Irving.

Martin Larsen (01-03-2011)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 01-03-11 11:14

On 03/01/2011 10:26 AM, DADK wrote:
> Martin Larsen wrote:
>> On 02/26/2011 08:11 PM, DADK wrote:
>>> Eyvind Dk wrote:
>>>>
>>>> "DADK"
>>>>> Stil dig selv det kyniske spørgsmål, hvor du frasier personlige
>>>>> forventninger osv - : Hvad indikerer at det skulle gå bedre for
>>>>> befolkningerne, efter militærkuppene? Og vil militæret i Tunesien
>>>>> eller Egypten indføre demokrati?
>>>>
>>>> Jeg er ABSOLUT mistroisk overfor alt militær, men må
>>>> indrømme at det er militæret i Tyrkiet - og vel også i Ægypten, Tunis,
>>>> Algier m. fl. - der har holdt islamismen og de islamiske brødre
>>>> stangen.
>>>
>>> Ja, det har jo været "common sense" op til i dag. Og præcis derfor har
>>> man om ikke støttet så samarbejdet med regimerne. Men nu tror folk
>>> alting er anderledes fordi der har været nogle folkelige demonstrationer
>>> som følge af arbejdsløshed mv, og så skal Lene Espersen kaldes
>>> "Gadaffi-hykler" og hele garden af ekstremt venstreorienterede
>>> "eksperter", med typer som Michael Irving i spidsen, kan nærmest ikke få
>>> armene ned af begejstring - demokrati er så godt som en realitet over
>>> alt i alle muslimske lande.
>>>
>>
>> Ja, det er lige før man mistænker rødfascisterne for at barsle med en
>> ny Egon Olsen plan for overgangen til det klasseløse lykkesamfund
>> (hvordan danskere så end kan blive mere fuldkomment lykkelige) der
>> skal gennemføres med Kalifatet som mellemstation.
>>
>> Mvh
>> Martin
>
> Egon Olsen ender altid i fængsel.
>
> Og rødfascist er en god karakteristik af typer som Irving.

Hvis ikke de ender som hr og fru Ceausescu, men der kan gå hele og halve
årh med pine og plage før historiens hjul når frem til det.

Mvh
Martin


Ivannof (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 27-02-11 15:16



"Eyvind Dk" skrev i meddelelsen
news:4d680461$0$23753$14726298@news.sunsite.dk...

Jeg er i største tvivl om man tør håbe på fornyelse i
den arabiske verden. I hele historien har de skuffet.
Martin Krasnik er nok den mellemøstenekspert jeg
lytter mest til og HAN tror der er fornyelse på vej.

MEN når man hører Sheik Yousuf Al-Qaradhawi's
tale på Tahrir-pladsen, og ISÆR hører ALLE tilskuernes
jubelskrig når Al-Qaradhawi opfordrer til march mod
Al-Aqsa moskeen i Jerusalem, så svinder de sidste
rester af mit håb.
http://www.youtube.com/watch?v=ESKXSh7CXY4
Læg især mærke til 3:00min og frem!

Mvh Eyvind

----------------------------------------------------------------------------
Ja, jeg kunne ikke lide at han sagde at palæstinenserne skulle sejre, så at
han kunne prædike i Al-Aksa moskéen. Det ville kræve krig med Israel. Men at
han ville have at den ægyptiske hær ville fjerne muren mellem Gaza og
Ægypten synes jeg er en god idé.

Hvorfor ikke det?

Hilsen Ivan


Ukendt (27-02-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-02-11 19:09


"Ivannof"
> Ja, jeg kunne ikke lide at han sagde at palæstinenserne skulle sejre, så
> at han kunne prædike i Al-Aksa moskéen. Det ville kræve krig med Israel.
> Men at han ville have at den ægyptiske hær ville fjerne muren mellem Gaza
> og Ægypten synes jeg er en god idé.
> Hvorfor ikke det?

Ja, hvorfor ikke?
Jeg har aldrig forstået den grænse skulle lukkes.

Mvh Eyvind


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408942
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste