RH 7, Asus V7100 , no screens found
Fra : Karsten Rasmussen

Dato : 21-12-00 20:54

Jeg skulle lige vise hvor nemt og elegant Linux Redhat er blevt at installere.

Ved opstart af x fåes fejlen no screens found, og x kommer ikke i gang.
Jeg har prøvet med RH6.2 og RH7, hentet de sidste nvidia drivere (jeg formoder det er dem der skal bruges)
Grafikkort Asus Viper 7100 AGP (mener jeg det hedder)

Gode råd modtages med kyshånd.

--
/karsten

A trainstation is were a train stops
a busstation is were a bus stops
on my desk I have a workstation.

Fra : Jakob Moridsen

Dato : 21-12-00 21:52

Karsten Rasmussen wrote:

> [...]
> Jeg har prøvet med RH6.2 og RH7, hentet de sidste nvidia drivere (jeg
> formoder det er dem der skal bruges) Grafikkort Asus Viper 7100 AGP (mener

prøv her
http://www.opensource.com/support/docs/installing_linux.html
/jakob

Fra : Karsten Rasmussen

Dato : 21-12-00 22:29

> prøv her
> http://www.opensource.com/support/docs/installing_linux.html
> /jakob
Mjaa, det er jo meget godt. Jeg ved godt at V7100 kortet ikke er i listen over kompatibelt software. Jeg ville jo netop høre om der var en eller anden der havde fået det til at spille.

/karsten

Fra : Peter Schnipper

Dato : 23-12-00 22:08

I artikel <91tsu3$rd4$1@news.inet.tele.dk>, skrev "Karsten Rasmussen"
<dk@dk.dk>:
> [...]
> listen over kompatibelt software. Jeg ville jo netop høre om der var en
> eller anden der havde fået det til at spille.

Hejsa
Jeg har fået mit ASUS V7100 til at køre på Mandrake 7.2. Her kør det
fint.
Mvh.
Peter

Fra : Locky

Dato : 31-01-01 06:57

Hej Karsten er du stadig interesseret i at få det til at virke i rh7

så skriv til locky@get2net.dk