MS Windows
briani 27239
Lyd i Vista?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-11 20:28

Har sat Vista til "Ingen lyde" men under opstart kommer der alligevel
noget elevatormusik; kan man ikke undgå dét? :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jonas

Dato : 25-02-11 20:59

Hans Paulin (6310) wrote:
> Har sat Vista til "Ingen lyde" men under opstart kommer der alligevel
> noget elevatormusik; kan man ikke undgå dét? :)

Ja......start dos 5 der er ingen opstartslyd

Fra : Ole C

Dato : 25-02-11 21:22

Hans Paulin (6310) skrev blandt andet:

> Har sat Vista til "Ingen lyde" men under opstart kommer der alligevel
> noget elevatormusik; kan man ikke undgå dét? :)

Nu ved jeg ikke hvad du mener med "elevatormusik" - men kig en ekstra gang
under Kontrolpanel>Lyd>Lyde.....

--
vh
Ole C

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-11 21:55

Ole C udtrykte præcist:
> Nu ved jeg ikke hvad du mener med "elevatormusik" - men kig en ekstra gang
> under Kontrolpanel>Lyd>Lyde.....

Åh; flueben i "Afspil Windows-startlyd"

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Edmund

Dato : 25-02-11 21:33

Den 25-02-2011 20:28, Hans Paulin (6310) skrev:
> Har sat Vista til "Ingen lyde" men under opstart kommer der alligevel
> noget elevatormusik; kan man ikke undgå dét? :)

Kan det være f.eks Skype, så er det i Skype det skal deaktiveres.

--
Mvh Edmund

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-11 21:50

Den 25-02-2011, skrev Edmund:
> Kan det være f.eks Skype, så er det i Skype det skal deaktiveres.

Skype er det ikke; det er Vistas opstartslyd :)

Hans
www.zofiaoghans.dk