MS Windows
briani 27239
Tweakui til Vista?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-11 19:10

Fra tid til anden leger jeg med Vista og havde engang et program og en
opskrift på hvordan man fjerner noget af dens sikkerhedskontrol ved
atart af fx. nye programmer; anyone? :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-02-11 19:25

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> Fra tid til anden leger jeg med Vista og havde engang et program og en
> opskrift på hvordan man fjerner noget af dens sikkerhedskontrol ved
> atart af fx. nye programmer; anyone? :)

TweakVi måske ?

http://www.totalidea.com/product.php?Product=TweakVI

Ellers google selv videre på tweak til Vista - der er flere
muligheder....

Jan

Jan

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-11 19:29

Jan Vestergaard frembragte:
> TweakVi måske ?
>
> http://www.totalidea.com/product.php?Product=TweakVI

Den kan jeg prøve at lege lidt med; har TweakUAC i forvejen...

> Ellers google selv videre på tweak til Vista - der er flere muligheder....

Been there; done that... :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Rado

Dato : 25-02-11 19:50

On Fri, 25 Feb 2011 19:09:38 +0100, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>Fra tid til anden leger jeg med Vista og havde engang et program og en
>opskrift på hvordan man fjerner noget af dens sikkerhedskontrol ved
>atart af fx. nye programmer; anyone? :)

UAC?

http://www.vista4beginners.com/How-to-disable-UAC

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-11 19:54

Rado har bragt dette til os:
> UAC?
>
> http://www.vista4beginners.com/How-to-disable-UAC

UAC hentede jeg for et par dage siden; mit tekniske engelsk slår dog
ikke til over for den :)

Så engang en dansk brugsanvisning som selv jeg kunne finde ud af :) -
jeg vil bare fjerne noget af Vistas spørgelyst :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Rado

Dato : 25-02-11 20:07

On Fri, 25 Feb 2011 19:54:18 +0100, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>Så engang en dansk brugsanvisning som selv jeg kunne finde ud af :) -
>jeg vil bare fjerne noget af Vistas spørgelyst :)

Her er et par danske links:

http://www.alt-til-windows.dk/?tweaks/browse/2.html
http://www.it-artikler.dk/2008/04/23/sdan-slr-du-bruger-kontrol-fra-uac-i-vista/
http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=218

om det så er det du leder efter ved jeg ikke...

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-11 20:27

Rado formulerede fredag:
> Her er et par danske links:
>
> http://www.alt-til-windows.dk/?tweaks/browse/2.html
> http://www.it-artikler.dk/2008/04/23/sdan-slr-du-bruger-kontrol-fra-uac-i-vista/

Denneher slog jeg fra forleden :)

> http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=218

Denneher slog jeg fra nu :)

> om det så er det du leder efter ved jeg ikke...

Altid en go begyndelse :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Rado

Dato : 25-02-11 21:09

On Fri, 25 Feb 2011 20:26:56 +0100, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>Altid en go begyndelse :)

Hvis du bliver ved med at slå ting fra rammer du nok det rigtige på et
eller andet tidspunkt...

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-11 21:56

Rado formulerede spørgsmålet:
> Hvis du bliver ved med at slå ting fra rammer du nok det rigtige på et
> eller andet tidspunkt...

Lyder som en god filosofi :)

Hans
www.zofiaoghans.dk